Babyhåp

PP6 (PP2 etter sa) - CD1

I dag kom tanta! Tempen gikk litt opp, så hadde et ørlite håp i morges, men tr er her for fullt.

Jeg er skuffa, men samtidig tenker jeg at kroppen er ganske så fantastisk. Antakeligvis var ikke kroppen klar for en ny spire etter å ha gjennomgått en sa, og da er det jo godt at kroppen får renset seg og tar seg tid til å bli helt klar igjen. Også tok det akkurat 30 dager fra sa'en til mensen kom, så da kan det virke som det ikke er blitt noe sykluskluss i alle fall. [emoji4]

Nå krysser jeg fingrene for februarbaby! [emoji173]

Kjedelig at den sure tanta dukket opp... Men det er jo supert hvis kroppen har kommet seg i lage igjen.

Tenker som deg jeg også, at så lenge man legger alle forutsetninger til rette for kroppen, så har man hvertfall sitt på det tørre, så får kroppen selv avgjøre når den er klar igjen. :)
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD9

Tanta er borte og det er snart tid for el-tester igjen. Tenker jeg begynner å teste på mandag. Jeg har tempet til fast tid hittil denne pp'en, og tempen har vært ganske jevn. I dag var imidlertid tempen mye høyere enn i går... Litt usikker på om jeg kanskje var våken og sovnet igjen og derfor ikke sov lenge nok sammenhengende. Eller så har det jo vært litt ekstra kaldt på soverommet de to siste dagene, da været bestemte seg for å bli vinter igjen! ️[emoji300]️ Tempen ser i alle fall litt rar ut. [emoji14] Jeg får se hvordan den er på mandag igjen, for i helgen skal jeg reise bort uten termometeret! [emoji6]

2523f5da47eb121db8c2f7a6acbc69e4.jpg
 
Last edited:
PP6 (PP2 etter sa) - CD12

Klarte ikke reise fra termometeret, så da fikk jeg tempet i helgen likevel.[emoji14] Ser ut til at grafen er i ferd med å bli taggete.. i natt sov jeg veldig dårlig og våknet mye, så dagens temp er jeg veldig usikker på. La inn sleep deprived i FF.

e27d99be0a10f3a1470996e7a304a812.jpg


Tok en el-test i dag også. Er nok noen dager før den blir positiv.

ba23511909b0761cdef586e9dd815dd6.jpg
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD14

Negativ el-test i dag også. Men la merke til el-slim med litt blodtråder i. Det må jo være positivt! [emoji2]

Tempen skjønner jeg meg ikke helt på...

b33539d24b55eebef293982c360f4c60.jpg
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD14

Negativ el-test i dag også. Men la merke til el-slim med litt blodtråder i. Det må jo være positivt! [emoji2]

Tempen skjønner jeg meg ikke helt på...

b33539d24b55eebef293982c360f4c60.jpg
Ja har hørt at det er positivt :) Lykke til og håper EL kommer snart :)
 
PP6 (PP2 etter sa) - CD16

El-testen blir jo bare svakere jo..! Skjønner ikke hva kroppen driver med..

857360abe55b8709ac750cc8c7c2024d.jpg


Sånn ser tempen ut i dag:

15f7538c9b54d1e3d7e9d6271652030d.jpg
 
Så merkelig at el-testene blir svakere! Når bruker du å ha el? Kanskje den kommer litt seinere denne gangen :) Krysser fingrene for at den er like om hjørnet :):)
 
Så merkelig at el-testene blir svakere! Når bruker du å ha el? Kanskje den kommer litt seinere denne gangen :) Krysser fingrene for at den er like om hjørnet :):)
Pleide å ha el ca cd14. Men forrige syklus (første etter sa) kom den CD18. Får satse på at testene blir sterkere igjen i helgen! [emoji4] Vil ha el og ikke noe kluss nå! [emoji6]
 
Pleide å ha el ca cd14. Men forrige syklus (første etter sa) kom den CD18. Får satse på at testene blir sterkere igjen i helgen! [emoji4] Vil ha el og ikke noe kluss nå! [emoji6]

Da kommer nok EL snart :) Dere får bruke helgen til effektiv aksjeinnlegging :D :) Heia egget!
 
Back
Topp