⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Her var el i natt (positiv test i går rundt kl 14, negativ i dag kl 10), så jeg tenker at jeg er 1dpo i dag.. Det gåååår såååå treeeigt! :/
 
Jeg er 7 dpo, og ventetiden har gått overraskende greit denne gangen! Sikkert et resultat av travel/trivelig romjul og mye å gjøre på jobb nå i oppstarten. Vurderer å teste i morgen da :p
 
Hvor mange dpo er dere? :) Synes ventetida er like lang hver gang. Er bare i pp3, men er utålmodig allerede.

Er bare 5dpo, så vet ikke hvor tidlig man skal merke symptomer? Hadde flere i de andre to pp, men det var bare TR.

3 dpo her... ventetida er ekstremt lang her og... måtte det være en positiv overraskelse i slutten av ventetiden [emoji4][emoji4]
 
3 dpo her... ventetida er ekstremt lang her og... måtte det være en positiv overraskelse i slutten av ventetiden [emoji4][emoji4]
2-3 dpo her også. :)
Oang ventetid ja. Men for min del skal jeg prøve å forvente det "verste" denne pp, så jeg slipper å bli skuffet..
 
Jeg er 7 dpo, og ventetiden har gått overraskende greit denne gangen! Sikkert et resultat av travel/trivelig romjul og mye å gjøre på jobb nå i oppstarten. Vurderer å teste i morgen da :p
Jeg er sååå klar for å teste, selv om jeg ikke er mer enn 7 dpo imorgen. Får se om jeg rekker en test før jobb eller ikke. (Vet det er aaaaltfor tidlig, men det bryr jeg meg ikke om). Er en grunn til at jeg bestilte 100 tester fra ebay [emoji1] [emoji6]
 
Jeg er sååå klar for å teste, selv om jeg ikke er mer enn 7 dpo imorgen. Får se om jeg rekker en test før jobb eller ikke. (Vet det er aaaaltfor tidlig, men det bryr jeg meg ikke om). Er en grunn til at jeg bestilte 100 tester fra ebay [emoji1] [emoji6]

Brukte rfsu begge forrige gangene. Lovte meg selv å vente til ikm, men det klarte jeg ikke :wideyed: Har clearblue nå, men tenker å vente til 2-3 dager før. Har ikke symptomer heller, såå..
 
5 dpo i dag. En uke til test (hvis jeg klarer). Bør vente egentlig for jeg får seint positv test. Ikke fått postiv før 12-13dpo/IKM, så bør like godt vente. Begge gangene jeg har vært gravid har jeg hatt negative tester og "gitt opp". [emoji14]
 
Jeg er sååå klar for å teste, selv om jeg ikke er mer enn 7 dpo imorgen. Får se om jeg rekker en test før jobb eller ikke. (Vet det er aaaaltfor tidlig, men det bryr jeg meg ikke om). Er en grunn til at jeg bestilte 100 tester fra ebay [emoji1] [emoji6]

Gjør det!!! :D Jeg brenner alltid av en haug med tester før IKM, men det er jo halve moroa :p Fikk antydning til strek 8 dpo forrige graviditet, så er jo lov å håpe?? Om jeg rekker/husker å gjøre det før jobb i morgen er en annen ting..
 
2 dpo i dag og jeg har allerede lyst til å teste.. Dette blir lange dager! :p
Veldig mye som skjer "nedi der" føler jeg, så spent på om kroppen bare lurer meg eller om det faktisk er noe som skjer..
 
Jeg har offisielt blitt testegal... er vel 7 dpo idag, kanskje 8 og tok en test både igår og idag. Tidligere graviditeter har jeg fått negativ såpass tidlig og positiv først 12-13 dpo.. så skjønner ikke hvorfor jeg tester så tidlig..
 
Jeg har offisielt blitt testegal... er vel 7 dpo idag, kanskje 8 og tok en test både igår og idag. Tidligere graviditeter har jeg fått negativ såpass tidlig og positiv først 12-13 dpo.. så skjønner ikke hvorfor jeg tester så tidlig..
Haha, da er vi to! Er også 7 dpo (tror jeg), og testet i dag. Negativ, selvsagt:p Nå skal jeg prøve å holde meg til helgen. Har ikke så stor tro på at det klaffet denne gangen, med EL på juleferie og lite mulighet for :love022Men en liten sjanse er det selvsagt...
 
Slenger meg med her.
Pp2, ikm ca 10januar. Litt ustabil syklus ennå så ikke helt sikker på el og ikm. Trodde jeg hadde 28dagers syklus men sist var det plutselig 25dager.
(ikke begynt med el-tester ennå)

Utålmodig som jeg er tok jeg en g-test idag, med noen filter på bilde synes jeg å skimte noe, men er vel bare ønske om å se noe som gjør det!
 
Jeg har offisielt blitt testegal... er vel 7 dpo idag, kanskje 8 og tok en test både igår og idag. Tidligere graviditeter har jeg fått negativ såpass tidlig og positiv først 12-13 dpo.. så skjønner ikke hvorfor jeg tester så tidlig..
Forstår deg godt. Måtte ta en imorges jeg også. Ingen strek selvfølgelig. Har aldri testet tidlig før, kun etter ikm, så jeg lever i spenning så godt som hver dag i en uke jeg [emoji4]
 
Haha, da er vi to! Er også 7 dpo (tror jeg), og testet i dag. Negativ, selvsagt:p Nå skal jeg prøve å holde meg til helgen. Har ikke så stor tro på at det klaffet denne gangen, med EL på juleferie og lite mulighet for :love022Men en liten sjanse er det selvsagt...
Jeg holder ikke til helgen. Heldig om jeg holder til imorgen [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Noen som har noe som kan tolkes som symptomer da? Her er jeg helt ekstreeemt trøtt (sånn som det er vanlig å være litt senere i svangerskapet). I tillegg kjenner jeg meg litt småuggen, men hadde ingen kvalme sist svangerskap så er skeptisk til å tolke det som symptom..
 
Noen som har noe som kan tolkes som symptomer da? Her er jeg helt ekstreeemt trøtt (sånn som det er vanlig å være litt senere i svangerskapet). I tillegg kjenner jeg meg litt småuggen, men hadde ingen kvalme sist svangerskap så er skeptisk til å tolke det som symptom..
Jeg kjenner meg også småuggen, men godt mulig det bare er en bivirkning av pergoen, så tør ikke legge for mye i det. Det jeg imidlertid har er et mangel på symptom - før pergo fikk jeg allid ømme pupper mellom el og ikm, men det er helt fraværende nå [emoji53]
 
Her er det mye menssmerter og murringer, synest det var vel tidlig 4 dpo...men tolker det som ett positivt tegn
 
Jeg hadde litt murringer de 3-4 første dagene etter EL, og nå er jeg uggen og småkvalm.. Er bare 6dpo, så lite sannsynlig at det er et tegn :hilarious:
 
Back
Topp