⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Jeg har noe som ligner på "kiling" i eggstokkene eller noe nedi det området...:dead: pleier å få sinsykt ømme bryster mellom EL og TR, så venter på at det skal sette inn, men har ikke skjedd foreløpig..
er 3 eller 4dpo, litt usikkert.
Har store problemer med å se for meg at jeg er gravid :rolleyes:
 
Ingen tegn, men har egentlig ikke hatt det før etter ikm de gangene jeg har vært gravid tidligere også. Så ingen vits å lete etter slikt for meg ihvertfall.
 
Ser jeg har glemt å registrere meg her :) har IKM 12.01, pp hundreogørtifjørti :p har ikke så mye tro på denne måneden egentlig, da el var i romjulen og vi var litt på hver vår kant de dagene, men begge gangene det har klaffet før (endte i sa uke 15 og 5) har det vært når jeg har tenkt det var usannsynlig så hvem vet :p
 
ImageUploadedByBV Forum1483557081.561580.jpg

ImageUploadedByBV Forum1483557091.643378.jpg


Ser ut som det klaffet på første forsøk :D :D baby Nr 3 på vei <3
 
Oj!! Gratulerer so mykje!! :) Deilig då! Kor mange dpo er du?

Takk :D Jeg vet ikke :D jeg trodde jeg skulle ha mensen 13/01, men mulig el har vært litt før. Testen er jo enda svak, så er vel mellom 7-9 dpo da kanskje[emoji5]
 
Hurra, gratulerer så mye :happy:
Skal jeg sette deg på gravid da ?

Ja kan vel det da :D håper det får veien og at testen blir sterkere med tiden [emoji4]
 
Jeg greide seff ikke å vente med å teste, så tok en test før jeg la meg i går ;) 7/8 dpo. Som forventa var det ikke mye å se, gitt! Kan kanskje skimte en skyggestrek om jeg legger godvilja til :p

ImageUploadedByBV Forum1483564515.792495.jpg
 
Ja, jeg syns muligens jeg ser noe! Men mulig det bare er ønsketenkning [emoji23]
Jeg tror det er noe der, ta en ny test i morgen igjen
Hadde en lignende test idag jeg å, men den var svakere en din strek og kun synlig med filter på bilde haha!
Krysser fingrene for deg!
 
Jeg tror det er noe der, ta en ny test i morgen igjen
Hadde en lignende test idag jeg å, men den var svakere en din strek og kun synlig med filter på bilde haha!
Krysser fingrene for deg!

Jo takk, syns min er veldig svak! Men ikke testet med filter[emoji23] blir spennede å se hvordan dette går! Med forrigemann fikk jeg ikke positiv før IKM
 
Hmmm, nå ble jeg plutselig i stuss her! Bestemte meg for å legge på filter... Noen som ser noe?? Den streken jeg mener jeg kan skimte kom mellom 5-10 min etter testen var tatt.

ImageUploadedByBV Forum1483565157.095048.jpg
ImageUploadedByBV Forum1483565168.676988.jpg
ImageUploadedByBV Forum1483565179.625964.jpg


Samme bilde, forskjellige filter..
 
Krysser fingrene for streker som blir mer tydelige for alle sammen [emoji4]
 
Back
Topp