• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

⭐️ IKM uke 2 ⭐️

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av maiine, 11 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. maiine Flørter med forumet

Måtte dette bli vår uke, jenter :dummy1:

❄️IKM dager❄️

⭐️9. Januar:
    Mami1

⭐️10. Januar:
    Mikrogram
    Ma Mi
    Whisher

⭐️11. Januar:
    LilleMikro<3
    Flubber
    Solagreen

⭐️12. Januar:
    Maiine
    Kånemor
    Murmeldyret
    Ungtuppelure
    Ballettien

⭐️13. Januar:
    Snart Mamma igjen
    Andy1982
    Påvilleveier91
    <3mor-til-verdens-beste<3

⭐️14. Januar:
    S25
    Benediktef

⭐️15. Januar:
    Emmisel
    Sitrus87
    Englemams
    Høgt ønska
    MI88
    Isis

Gravid :dummy1:
    Snart mamma igjen <3
    Englemams
    S25
    Høgt ønska

TR:sorry:
    Lillemikro<3
    Solagreen
    Ma mi
    Mikrogram
    Flubber
    Whisher
    MI88
    Emmisel
    Kånemor

Last edited: 13 Jan 2017
    • Liker Liker x 1
  2. Rosalia Flørter med forumet Vi som prøver :)

Har Ikm 11 januar :) 2pp

Last edited: 11 Des 2016
    • Liker Liker x 1
  3. Murmeldyret Flørter med forumet

Slenger meg med, ikm 11. januar. Pp17 (pp14 etter ma), B1. Skal til første utredningstime hos gynekolog på tirsdag, og er veldig spent på om det kan gi oss noen svar på hvorfor det tar så himla lang tid å bli gravid igjen!

• Liker Liker x 1
  4. Mikrogram Glad i forumet

IKM 10. januar :)

Mikrogram - B2 - EL 27/12(?) - PP2

• Liker Liker x 1
  5. maiine Flørter med forumet

Uffda.. Det hørtes veldig lenge ut ja, håper dere får bra svar og eventuelt noe hjelp til å få fortgang i sakene :)

• Liker Liker x 1
  6. Mamma til to skjønne <3 Andre møte med forumet

Ser ikke noe IKM uke 1, så slenger jeg meg med her istedet. Har ikm den 2.januar, så håper å slippe det! Blir 2. pp med Femar ;)

7. maiine Flørter med forumet

Ligger en uke 1 på oversikten også, men kan godt notere deg her også :)

8. Mamma til to skjønne <3 Andre møte med forumet

Ja, fant det etterpå, Hehe ;) Men kan bare skrive meg opp her likevel :)

9. Snart mamma igjen❤️ Andre møte med forumet

IKM 13. januar - B2 - 1 pp etter sa i november. Krysser fingrene!

• Liker Liker x 1
  10. Murmeldyret Flørter med forumet

Time hos gynekolog i dag viste en litt forstørret venstre eggstokk med noen utposninger/cyster, mens høyre var helt fin. Tidligere blodprøver viser at jeg har eggløsning, men har blitt satt på pergotime for å hjelpe til litt. Skal prøve dette i seks måneder, og hvis det ikke klaffer vil vi bli henvist til ivf. Håper virkelig litt hjelp er alt som trengs, og at spiren sitter denne runden!

• Liker Liker x 1
  11. Ma Mi Flørter med forumet

10.januar IKM.

• Liker Liker x 1
  12. MI88 Elsker forumet VIP Høsthjerter 2017 Augustlykke 2015

Ikm 12 januar, pp 5 etter MA og prøver på nr 2 :)

• Liker Liker x 1
  13. Ballettien Flørter med forumet

IKM 12. Januar. Pp 16, 2 sa innimellom. Dette er pp 2 etter sa nr 2. Puh...

14. Murmeldyret Flørter med forumet

Huff, trist å høre at du har mistet to ganger hvor langt var du kommet? Har dere startet med utredning? Krysser fingrene for at spira klorer seg fast denne gangen!

15. Ballettien Flørter med forumet

Ja er kjipt, spesielt når det går så lang tid mellom hver gang det klaffer :) første sa'en var jeg 15 uker, og nå sist var jeg "heldigvis" bare 5. HÅPER det holder helt inn snart :) vi tenkte å gå privat rett over jul for utredning, fastlegen ville sende henvisning først i februar/mars så..

16. Andy1892 Bli kjent med forumet

Kan like godt melde meg inn her, venter tr i helga og har spottet siden tirsdag kveld som vanlig
    Nytt år nye muligheter!
    Ikm 13.januar, pp3 og første barn

Last edited: 20 Des 2016
    • Liker Liker x 1
  17. Murmeldyret Flørter med forumet

15 uker, den er hjerterå. Jeg var også "heldigvis" bare 8 uker, men det syntes jeg var ille nok. Så veldig treig fastlege du hadde da, er det fordi dere har fått det til på egen hånd, selv om det har gått galt?

Kan sikkert uansett være greit å ta det privat hvis man har mulighet. Jeg ble henvist i september og fikk time i desember, så ting tar tid!

18. Ballettien Flørter med forumet

Ja, man blir veldig fort knyttet, så 8 uker er mer enn ille nok :( uffamei.

Tror egentlig den verste smellen kom nå når jeg mistet for andre gang og det tok nesten et år i mellom for å bli gravid, for nå kjenner jeg virkelig at jeg sliter med å holde psyken og motet oppe innimellom. Heldigvis er ønsket sterkere <3

Ja syns hun er treig, det hun argumenterer med er at jeg kan bli gravid på egenhånd. :/

Hvor lenge har dere prøvd? Har du begynt med utredningen nå?

19. Murmeldyret Flørter med forumet

Kjenner litt på den jeg også, var så mentalt innstilt på å bli raskt gravid etter MAen fordi jeg ble gravid i pp3, men sitter her like barnløs 17 pp senere. Heldigvis er også ønsket her høyere enn alt annet

Vi startet prøvingen i juni i fjor, og hadde første utredningstime hos gu på tirsdag. Mannen har tatt sædprøve, får svar i januar en gang. Har fått dobbel dose pergo for å booste el, selv om jeg har el på egen hånd, så spent på om det funker. Vi har fått klar beskjed om at vi blir henvist til ivf dersom det ikke klaffer innen juni, så vi har et halvt år på å få det til selv

20. Emmisel Glad i forumet

Ikm 15. Januar
    Hopper inn her da jeg fikk tr i dag.

• Liker Liker x 1

Del denne siden