⭐️ IKM uke 2 ⭐️

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Måtte dette bli vår uke, jenter :dummy1:

❄️IKM dager❄️

⭐️9. Januar:
Mami1

⭐️10. Januar:
Mikrogram
Ma Mi
Whisher

⭐️11. Januar:
LilleMikro<3
Flubber
Solagreen

⭐️12. Januar:
Maiine
Kånemor
Murmeldyret
Ungtuppelure
Ballettien

⭐️13. Januar:
Snart Mamma igjen
Andy1982
Påvilleveier91
<3mor-til-verdens-beste<3

⭐️14. Januar:
S25
Benediktef

⭐️15. Januar:
Emmisel
Sitrus87
Englemams
Høgt ønska
MI88
Isis


Gravid :dummy1:
Snart mamma igjen <3
Englemams
S25
Høgt ønska

TR:sorry:
Lillemikro<3
Solagreen
Ma mi
Mikrogram
Flubber
Whisher
MI88
Emmisel
Kånemor
 
Last edited:
Har Ikm 11 januar :) 2pp
 
Last edited:
Slenger meg med, ikm 11. januar. Pp17 (pp14 etter ma), B1. Skal til første utredningstime hos gynekolog på tirsdag, og er veldig spent på om det kan gi oss noen svar på hvorfor det tar så himla lang tid å bli gravid igjen!
 
Slenger meg med, ikm 11. januar. Pp17 (pp14 etter ma), B1. Skal til første utredningstime hos gynekolog på tirsdag, og er veldig spent på om det kan gi oss noen svar på hvorfor det tar så himla lang tid å bli gravid igjen!


Uffda.. Det hørtes veldig lenge ut ja, håper dere får bra svar og eventuelt noe hjelp til å få fortgang i sakene :)
 
Ser ikke noe IKM uke 1, så slenger jeg meg med her istedet. Har ikm den 2.januar, så håper å slippe det! Blir 2. pp med Femar ;)
 
Ligger en uke 1 på oversikten også, men kan godt notere deg her også :)
Ja, fant det etterpå, Hehe ;) Men kan bare skrive meg opp her likevel :)
 
Time hos gynekolog i dag viste en litt forstørret venstre eggstokk med noen utposninger/cyster, mens høyre var helt fin. Tidligere blodprøver viser at jeg har eggløsning, men har blitt satt på pergotime for å hjelpe til litt. Skal prøve dette i seks måneder, og hvis det ikke klaffer vil vi bli henvist til ivf. Håper virkelig litt hjelp er alt som trengs, og at spiren sitter denne runden!
 
IKM 12. Januar. Pp 16, 2 sa innimellom. Dette er pp 2 etter sa nr 2. Puh...
Huff, trist å høre at du har mistet to ganger [emoji53] hvor langt var du kommet? Har dere startet med utredning? Krysser fingrene for at spira klorer seg fast denne gangen!
 
Huff, trist å høre at du har mistet to ganger [emoji53] hvor langt var du kommet? Har dere startet med utredning? Krysser fingrene for at spira klorer seg fast denne gangen!

Ja er kjipt, spesielt når det går så lang tid mellom hver gang det klaffer :) første sa'en var jeg 15 uker, og nå sist var jeg "heldigvis" bare 5. HÅPER det holder helt inn snart :) vi tenkte å gå privat rett over jul for utredning, fastlegen ville sende henvisning først i februar/mars så..
 
Kan like godt melde meg inn her, venter tr i helga og har spottet siden tirsdag kveld som vanlig [emoji85]
Nytt år nye muligheter! [emoji322]
Ikm 13.januar, pp3 og første barn [emoji4]
 
Last edited:
Ja er kjipt, spesielt når det går så lang tid mellom hver gang det klaffer :) første sa'en var jeg 15 uker, og nå sist var jeg "heldigvis" bare 5. HÅPER det holder helt inn snart :) vi tenkte å gå privat rett over jul for utredning, fastlegen ville sende henvisning først i februar/mars så..
15 uker, den er hjerterå. Jeg var også "heldigvis" bare 8 uker, men det syntes jeg var ille nok. Så veldig treig fastlege du hadde da, er det fordi dere har fått det til på egen hånd, selv om det har gått galt?

Kan sikkert uansett være greit å ta det privat hvis man har mulighet. Jeg ble henvist i september og fikk time i desember, så ting tar tid!
 
15 uker, den er hjerterå. Jeg var også "heldigvis" bare 8 uker, men det syntes jeg var ille nok. Så veldig treig fastlege du hadde da, er det fordi dere har fått det til på egen hånd, selv om det har gått galt?

Kan sikkert uansett være greit å ta det privat hvis man har mulighet. Jeg ble henvist i september og fikk time i desember, så ting tar tid!

Ja, man blir veldig fort knyttet, så 8 uker er mer enn ille nok :( uffamei.

Tror egentlig den verste smellen kom nå når jeg mistet for andre gang og det tok nesten et år i mellom for å bli gravid, for nå kjenner jeg virkelig at jeg sliter med å holde psyken og motet oppe innimellom. Heldigvis er ønsket sterkere <3

Ja syns hun er treig, det hun argumenterer med er at jeg kan bli gravid på egenhånd. :/

Hvor lenge har dere prøvd? Har du begynt med utredningen nå?
 
Ja, man blir veldig fort knyttet, så 8 uker er mer enn ille nok :( uffamei.

Tror egentlig den verste smellen kom nå når jeg mistet for andre gang og det tok nesten et år i mellom for å bli gravid, for nå kjenner jeg virkelig at jeg sliter med å holde psyken og motet oppe innimellom. Heldigvis er ønsket sterkere <3

Ja syns hun er treig, det hun argumenterer med er at jeg kan bli gravid på egenhånd. :/

Hvor lenge har dere prøvd? Har du begynt med utredningen nå?

Kjenner litt på den jeg også, var så mentalt innstilt på å bli raskt gravid etter MAen fordi jeg ble gravid i pp3, men sitter her like barnløs 17 pp senere. Heldigvis er også ønsket her høyere enn alt annet [emoji173]

Vi startet prøvingen i juni i fjor, og hadde første utredningstime hos gu på tirsdag. Mannen har tatt sædprøve, får svar i januar en gang. Har fått dobbel dose pergo for å booste el, selv om jeg har el på egen hånd, så spent på om det funker. Vi har fått klar beskjed om at vi blir henvist til ivf dersom det ikke klaffer innen juni, så vi har et halvt år på å få det til selv [emoji3]
 
Ikm 15. Januar
Hopper inn her da jeg fikk tr i dag.
 
Back
Topp