⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Ikm den 13.jan, slik det ser ut nå. Men vet vel mer når EL nærmer seg. Syklusen gjorde et lite sidesprang denne PP. Fikk tr to dager før. Krysser fingrene for at alle gode ting er 5 :)
 
Ikm 14.01. Prøver på nr.2, mistet tellingen på pp da jeg har hatt fryktelig ustabile sykluser siden vi startet prøvingen i april. Stabile sykluser siden september, så nå håper vi på klaff denne pp :)
 
Flere som tenker å tempe denne syklusen? TR har akkurat reist sin vei, og tenker å starte med temping i morgen tidlig :) spent på om jeg husker det...
 
Tenkte å prøve el tester denne pp'n. Bestilte fra billige-tester nå så håper de kommer før julaften :p
 
Ikm 15.januar. Ble gravid etter 26 pp sist gang, men mistet i uke 22... er nå på pp 6 (inkludert 2 negative Ivf forsøk) etter at vi mista... prøver på egenhånd igjen denne pp! Håper at januar viser positivt resultat for alle her [emoji4][emoji4][emoji4]
 
Beklager lite aktivitet og oppfølging i disse førjulstider :)

Har lagt inn alle nå, er bare å poste IKM, så legger jeg inn og følger opp etter nyttår!

God jul alle sammen, måtte 2017 bli vårt år :dummy1:
 
Kan se ut som jeg skal inn her. Hadde neeeeesten positiv el-test idag, så hvis den blir positiv imorgen så tror jeg ikm blir ca onsdag 11.jan?
 
Her er fortsatt el-testene negative, så min ikm vil flytte på seg. Håper bare ikke pergoen har gjort syklusen veldig mye lenger [emoji20]
 
IKM 12.01, og har allerede begynt testing etter EL :)
Begynte på lørdag, og her er testene så langt.. de er tatt forskjellige tider på døgnet.

Den nederste var ca 10 min gammel når bildet ble tatt, og vet man ikke skal lese av etter 5 min, men vil tro det er rett før EL nå? Skal egentlig ha EL 29..
 

Vedlegg

  • IMG_3408.JPG
    IMG_3408.JPG
    850,4 KB · Visninger: 82
Ikm 13/01, pp 1, bn 3
 
IKM 12.01, og har allerede begynt testing etter EL :)
Begynte på lørdag, og her er testene så langt.. de er tatt forskjellige tider på døgnet.

Den nederste var ca 10 min gammel når bildet ble tatt, og vet man ikke skal lese av etter 5 min, men vil tro det er rett før EL nå? Skal egentlig ha EL 29..

Jeg ville nesten tolka den nederste som positiv.. Hvordan ser dagens ut? :)
 
Skulle aldri begynt med el-tester :p nå begynner jeg og stresse å da vil sikkert el bli forsinket! Dagens skulle vært positiv hvis jeg skal følge beregningen men den er langt i fra positiv :/ blæh!
 
ee1277d1c3c0cf6e7d0d652893234ba4.jpg

Dagens el-test etter 1 min. Tror jeg kan si den er positiv og dermed regne ikm på onsdag 11. [emoji1]
 
Klart positiv ja! Happy humping [emoji14]
Takk for det. Tjuvstartet igår [emoji6] Har selvfølgelig nattevakt ikveld, så håper ungene sover kjapt ikveld så vi rekker litt kos før jeg må dra [emoji1]
 
Skal jaggu slenge meg med dere jeg:)
IKM 14.januar. sluttet på p-piller i juli, prøver på første barn.Forsøker å ikke tenke på det hele tiden, men det er ikke så enkelt:happy:
 
Last edited:
Jeg kan strykres pga sen tr, så har Ikm i uke 3 :)
 
Back
Topp