⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Man vet man er i "prøveuka" når man sender melding til mannen som sitter nede i stua og ber han om å komme å legge seg så man får lagt inn noen aksjer før 2åringen som er veldig urolig våkner :p
Eller man har nattevakt natt til eggløsningsdagen + at mannen skal ut med gutta samme kveld, så når man står opp fra nattevakt sender man størstemann til naboen og setter minstemann foran barnetv mens man kjapper seg på soverommet med låst dør [emoji1] Romantikken lenge leve [emoji106]
 
Tredje dag med høy på monitoren i dag, blir forhåpentligvis max snart. :D
 
IKM 15 januar pp1
 
Eller man har nattevakt natt til eggløsningsdagen + at mannen skal ut med gutta samme kveld, så når man står opp fra nattevakt sender man størstemann til naboen og setter minstemann foran barnetv mens man kjapper seg på soverommet med låst dør [emoji1] Romantikken lenge leve [emoji106]
Ha ha, kjenner meg igjen! Her er det mannen som har jobbet turnus og ingen barn å distrahere, men føler veldig på at romantikken er helt fraværende. Vi sitter og planlegger aksjelegging i forhold til turnus [emoji1] kjenner det skal bli veldig godt at han skal ha 1.5 år uten turnus fremover...
 
Positiv el test idag også :p jeg som trodde jeg hadde kort LH topp, for da jeg testet etter el for to år siden klarte jeg aldri å fange opp LH toppen skikkelig!
ImageUploadedByBV Forum1483181616.505170.jpg
 
Positiv el test idag også [emoji14] jeg som trodde jeg hadde kort LH topp, for da jeg testet etter el for to år siden klarte jeg aldri å fange opp LH toppen skikkelig! Vis vedlegget 213677
Denne så mer positiv ut enn gårsdagens. Kjør på og lykke til [emoji1] [emoji106]
 
Ettermiddagtesten ble enda sterkere enn den i morges :D så gøy med positive tester altså! :D
ImageUploadedByBV Forum1483198911.474688.jpg
 
Jeg kan flyttes til den 15.01 :) negativ el test i dag så da håper jeg det stemmer at el er i dag :D men håper bare ikke at det betyr at jeg har kort lutealfase da :/
 
Hadde ikke el-tester liggende denne mnd, men fant plutselig en i skapet i dag. Denne kan vi vel trygt si er positiv? El skulle vært på fredag etter kalenderen.. Enda godt vi har fortsatt å legge inn aksjer siden da :)
ImageUploadedByBV Forum1483358151.026361.jpg
 
Hadde ikke el-tester liggende denne mnd, men fant plutselig en i skapet i dag. Denne kan vi vel trygt si er positiv? El skulle vært på fredag etter kalenderen.. Enda godt vi har fortsatt å legge inn aksjer siden da :) Vis vedlegget 213905
Helt klart positiv! Får håpe spira sitter denne gangen, nå som egget har fått ekstra lang modningstid [emoji2]
 
Hurra! :D Dumme mannen som måtte på møte i banken :p Men fått lagt inn aksjer hver dag i det siste, seinest i natt.. Så da får vi håpe det rekker med en runde til i kveld! :) Nå må det klaffe altså!!
 
Hvor mange dpo er dere? :) Synes ventetida er like lang hver gang. Er bare i pp3, men er utålmodig allerede.

Er bare 5dpo, så vet ikke hvor tidlig man skal merke symptomer? Hadde flere i de andre to pp, men det var bare TR.
 
Hvor mange dpo er dere? :) Synes ventetida er like lang hver gang. Er bare i pp3, men er utålmodig allerede.

Er bare 5dpo, så vet ikke hvor tidlig man skal merke symptomer? Hadde flere i de andre to pp, men det var bare TR.
6 dpo, og helt enig i at ventetiden er eviglang. Er nok veldig individuelt hvor tidlig man kjenner symptomer, og dessverre ligner symptomene på graviditet og tr ofte på hverandre, så jeg prøver å ikke kjenne for mye etter. Lettere sagt enn gjort [emoji1]
 
Back
Topp