⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Ja men det var den nå på cd 16 også selvom den er tørket og over tiden.. Hmm så rart.. Hvordan har kroppen vært da? Kanskje ikke kroppen har klart å slippe enda og prøver på nytt :)?
 
Ja men det var den nå på cd 16 også selvom den er tørket og over tiden.. Hmm så rart.. Hvordan har kroppen vært da? Kanskje ikke kroppen har klart å slippe enda og prøver på nytt :)?
Forrige syklus ble på 33 dager.. el kom når jeg skulle ha mens.. merka det da på at jeg hadde masse slim. Ikke merket noe til det denne gang. Samt bruker å ha masse murringer rundt el. Ingenting av det heller. Får bare vente å se om noe slim dukker opp en dag fremover,[emoji41]
Har gyn time 3 juli så får se hva legen sier..
 
Ja men lurer på hvorfor den siste er så ekstremt sterk? Syns det er rart at den er så positiv lenger opp og så negativ for å bli så positiv igjen :eek:
 
Ja men lurer på hvorfor den siste er så ekstremt sterk? Syns det er rart at den er så positiv lenger opp og så negativ for å bli så positiv igjen :eek:
Snapchat-1063082585.jpg

Her er den sammen med de andre før den tørka helt

Ja blir forvirra selv..
 
Du har jo 5 dager med positiv lenger opp :s og positiv nå idag så jeg ville tatt en imorgen på ettermiddagen og morningen hvis du har nok tester?
5 dager? Nei? Cd 14 er 4 tester.. det er dem jeg egentlig anser som positiv siden teststrek er sterke en kontrolln. Cd 14 er 26 juni

Er fri for tester, får vel gå en tur på apoteket i morgen. Hvilken el test burde jeg kjøpe?
 
Okei.. Nå så jeg bedre etter :) den er positiv CD 14 og cd 15 ser det ut som og idag CD 16. Men CD 16 er tørket så det er litt vanskelig å si helt sikkert da. Men jeg ville tatt en imorgen tidlig og en i morgen ettermiddag [emoji120] noen har positive i 1 dag, 2 og noen 3 dager :)
 
5 dager? Nei? Cd 14 er 4 tester.. det er dem jeg egentlig anser som positiv siden teststrek er sterke en kontrolln. Cd 14 er 26 juni

Er fri for tester, får vel gå en tur på apoteket i morgen. Hvilken el test burde jeg kjøpe?
Åh det var synd. Jeg ville kjøpt de A1 kanskje som har streker eller den rosa clearblue digitale :)
 
Okei.. Nå så jeg bedre etter :) den er positiv CD 14 og cd 15 ser det ut som og idag CD 16. Men CD 16 er tørket så det er litt vanskelig å si helt sikkert da. Men jeg ville tatt en imorgen tidlig og en i morgen ettermiddag [emoji120] noen har positive i 1 dag, 2 og noen 3 dager :)
Hmf.. ja får prøve å se i morgen da. Kanskje el lar vente på seg denne gang og
 
Hatt positive el tester tre dager på rad, er det normalt?

Legger inn aksjer hver kveld uansett, mest fordi det er så sykt digg [emoji23]

Merker ikke noe el-slim, men det hadde jeg rett før el testene ble positive...
 
Hatt positive el tester tre dager på rad, er det normalt?

Legger inn aksjer hver kveld uansett, mest fordi det er så sykt digg [emoji23]

Merker ikke noe el-slim, men det hadde jeg rett før el testene ble positive...
Jeg har som regel to dager med positiv, noen få ganger tre dager. Om det er veldig normalt vet jeg ikke, men heller ikke unormalt tenker jeg. Håper den snart er negativ for deg :)
 
Jeg har som regel to dager med positiv, noen få ganger tre dager. Om det er veldig normalt vet jeg ikke, men heller ikke unormalt tenker jeg. Håper den snart er negativ for deg :)

Håper på det...
sambo klarte ikke å fullføre i natt, altfor varmt...
typisk da om egget hadde sluppet nå...
Har kjent stillinger i det området de to siste dagene. På ulike sider, men definitivt i eggstokkene... litt småkvalm på morran og frem til formiddagen også...

Men jeg er dårlig på frokost, så mulig derfor. Har en fysisk krevende jobb også...
 
Spent på dine vegne imorgen :) oppdater her inne da [emoji120] [emoji738]
Kjenner litt el symptomeri dag. Så er spent.. håper den har vært eller venter til over helga. Uansett om den lar vente på seg så vil jeg jo merke den pga slim. Drar å kjøper kl 9 [emoji41]
 
Back
Topp