⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Snapchat-2041739313.jpg
endelig negativ!
 
Woho. Tok nytt bilde i bedre lys. Da ser den absolutt positiv ut xsmile9
:) Men det var kanskje etter tiden? Jeg bruket av og til dagen før positiv test å få en sterke test som er negativ men positiv en stund etter tiden, og den er tørket. Lykke til med ny test i morgen :)
 
IMG_20180628_070341.jpg

Negativ, skal dobbeltsjekke på ettermiddagen også :) [emoji85] da er jeg mest sannsynligvis 1 dpo idag :)
 
:) Men det var kanskje etter tiden? Jeg bruket av og til dagen før positiv test å få en sterke test som er negativ men positiv en stund etter tiden, og den er tørket. Lykke til med ny test i morgen :)

Det kan være ja :) Men testen på kvelden var jeg ikke tvil om. For da var teststreken sterkere enn kontrollstreken.
Testen i dag morges var fortsatt positiv, men lik kontrollstreken, så blir spennende å se i ettermiddag/kveld :) Fått lagt inn aksjer i går og i dag, heldigvis rakk mannen å komme hjem, hihi!
 
Endelig negativ EL test i dag etter å ha hatt positiv siden søndag men jeg føler på meg at EL har vært. Men ikke sikkert det stemmer. Uansett så tror ikke jeg det klaffer denne gangen siden vi nesten ikke har hatt noe sex :rolleyes:
 
Snapchat-1063082585.jpg
kan det se ut som om jeg hadde positiv cd 13/14 så negativ etter det? Men synes både kontroll strek og test strek er like svake etter de som er veldig sterke
 
Det kan være ja :) Men testen på kvelden var jeg ikke tvil om. For da var teststreken sterkere enn kontrollstreken.
Testen i dag morges var fortsatt positiv, men lik kontrollstreken, så blir spennende å se i ettermiddag/kveld :) Fått lagt inn aksjer i går og i dag, heldigvis rakk mannen å komme hjem, hihi!
Så bra :) Kjekt med tester som det ikke er noe tvil på :)
 
IMG_20180628_152701.jpg

Negativ test og da har egget sluppet ikke sant? :) jeg er mest sannsynligvis 1 dpo idag og idag tidlig skjedde det noe rart nederst i magen :s
 
Lettere å tyde enn strimlene [emoji18] men opplevd at de ikke slår ut?
Den perioden jeg brukte de lilla så ble den positiv :) men nå denne syklusen så brukte jeg den digitale for å bekrefte positivt resultat og det fungerte fint med de rosa :) jeg syns det har gått bra med strimlene for jeg har teipet de på et ark for å se forskjell :) og brukte digital for å dobbelt sjekke at den var positiv og negativ idag da [emoji120]
 
Den perioden jeg brukte de lilla så ble den positiv :) men nå denne syklusen så brukte jeg den digitale for å bekrefte positivt resultat og det fungerte fint med de rosa :) jeg syns det har gått bra med strimlene for jeg har teipet de på et ark for å se forskjell :) og brukte digital for å dobbelt sjekke at den var positiv og negativ idag da [emoji120]
Brukte jo strimler denne gang. Fikk streker på alle. I 2016 når jeg ble gravid brukte jeg wondo sine tester, der var det ingen utslag på teststrek før den ene dagen,så negativ dagen etterpå. Synes disse er så vanskelig å dyte
Snapchat-1246657510.jpg


Klarer ikke helt å bli enig mee meg selv om de er negative nå! Hva tenker du?
 
Brukte jo strimler denne gang. Fikk streker på alle. I 2016 når jeg ble gravid brukte jeg wondo sine tester, der var det ingen utslag på teststrek før den ene dagen,så negativ dagen etterpå. Synes disse er så vanskelig å dyteVis vedlegget 264811

Klarer ikke helt å bli enig mee meg selv om de er negative nå! Hva tenker du?
Den nederste ser positiv ut, men vanskelig å se. Kan du legge ut et bilde som er tatt nærmere? Har du bilde fra innen de 5 minuttene man skal lese av testen? :)
 
Back
Topp