⭐️ Den store utstyrstråden ⭐️

Den går jo an å kjøpe én grønn nå, og så ta en tur igjen for en til senere dersom det blir for lite. :) eller kanskje den kan bestilles hjem på døren?
Er enig i at den grønne er finest. :)
Skuffene er veldig store i disse, så kanskje 3 holder... (Vi har allerede en enkel, en dobbel og en høy med 4+2 skuffer i samme serie. :joyful:) Men er heller ikke fan av å ha for mange forskjellige ting i hver skuff.
 
Dilemma! Jeg har lyst på denne kommoden til babyen:
malm-kommode-med-skuffer-gr-nn__0395140_PE562541_S4.JPG


Men for å få denne fargen må jeg dra fysisk til Ikea, og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker! Både 1,5 time kjøring + Ikea er tuuungt + har vært så mye i Kristiansand allerede i det siste.

Skal jeg bare gå for denne isteden? Det vil gi en ekstra skuff...

malm-kommode-skuffer__0107511_PE257193_S4.JPG
Jeg har den, og fargen er kanskje kjipere, men trenger all plassen man kan få:)
 
Yes. Har den til hun som er 5.5år og det går liksom akkurat. Men da har hun kjoler osv hengende et annet sted. Bruker jo mer kler når de er babyer. Mer skift, gulp. Og jeg har gensere og t-skjorter i skuff 1, strømpebukser, strømper, pysjamaser, , truser i skuff 2, bukser, shorts i skuff 3 og annet diverse i skuff 4.
 
Yes. Har den til hun som er 5.5år og det går liksom akkurat. Men da har hun kjoler osv hengende et annet sted. Bruker jo mer kler når de er babyer. Mer skift, gulp. Og jeg har gensere og t-skjorter i skuff 1, strømpebukser, strømper, pysjamaser, , truser i skuff 2, bukser, shorts i skuff 3 og annet diverse i skuff 4.
Kanskje jeg rett og slett må kjøpe 2 stk. :)
 
Yes. Har den til hun som er 5.5år og det går liksom akkurat. Men da har hun kjoler osv hengende et annet sted. Bruker jo mer kler når de er babyer. Mer skift, gulp. Og jeg har gensere og t-skjorter i skuff 1, strømpebukser, strømper, pysjamaser, , truser i skuff 2, bukser, shorts i skuff 3 og annet diverse i skuff 4.
Mine har hver sin ikea-kommode med 8 svære skuffer. De er fulle! :p Men de har mye strikkaklær og annet som tar stor plass. :)
 
Dere som har de kommodene fra IKEA, synes dere de lukter «nytt tre» ?

Jeg har vaska min 6 ganger å får ikke bort lukta [emoji849] vinduet på soverommet står åpent hele døgnet for å få lufta den. Blir så irritert når jeg legger nedi nyvaska klær, så skal jeg ta det opp for bruk å klærne lukter det samme som kommoden [emoji849]
 
Dere som har de kommodene fra IKEA, synes dere de lukter «nytt tre» ?

Jeg har vaska min 6 ganger å får ikke bort lukta [emoji849] vinduet på soverommet står åpent hele døgnet for å få lufta den. Blir så irritert når jeg legger nedi nyvaska klær, så skal jeg ta det opp for bruk å klærne lukter det samme som kommoden [emoji849]
Hvilken serie? Malm?
De to eldste her har Nordli. Den luktet ingenting. Vesla har fått en av samme type som de Hilde har lagt ut, bare fra jysk, og den lukter heller ikke. :)
 
Dilemma! Jeg har lyst på denne kommoden til babyen:
malm-kommode-med-skuffer-gr-nn__0395140_PE562541_S4.JPG


Men for å få denne fargen må jeg dra fysisk til Ikea, og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker! Både 1,5 time kjøring + Ikea er tuuungt + har vært så mye i Kristiansand allerede i det siste.

Skal jeg bare gå for denne isteden? Det vil gi en ekstra skuff...

malm-kommode-skuffer__0107511_PE257193_S4.JPG
Vi har en annen modell fra ikea, men der har jeg 4 små skuffer og 8 store :D Magisk med god plass til å sortere! Nå har jeg egen skuff til nattøy, luer, sokker og strømpebukser, sko og tilbehør, en skuff til 50+56, en til strikkatøy, og en til hver av 62 og 68 :angelic: Enda er mange skuffer ledige til sengtøy, pledd, leker og rot :D Jeg syns absolutt god plass er prioritert, men det er jo avhengig av at du har plass på rommet! Evt. går det jo an å male den trefargede i en grønnfarge du liker :)
 
Kan jeg bruke lammeskinnene på sommeren?
 
Hvilken serie? Malm?
De to eldste her har Nordli. Den luktet ingenting. Vesla har fått en av samme type som de Hilde har lagt ut, bare fra jysk, og den lukter heller ikke. :)

Malm ja. Har den til begge de eldste, å jeg har en selv. Men de lukter ikke, ikke nå iallefall:p husker bare ikke om de lukta like mye når jeg kjøpte å monterte dem [emoji849][emoji85]
 
Malm ja. Har den til begge de eldste, å jeg har en selv. Men de lukter ikke, ikke nå iallefall:p husker bare ikke om de lukta like mye når jeg kjøpte å monterte dem [emoji849][emoji85]
Hmm, da bør jeg få den kjøpt og montert så fort som mulig da, og lufte den godt. Vi har også Malm fra før, tror kanskje jeg husker at den luktet mye i starten nå som du sier det.
 
Kan ikke huske at Malm lukter/luktet, men jeg har aldri hatt den i eik utførelse, kun hvit og brunsort.
 
Kom plutselig på en ting jeg har glemt å kjøpe! Lammeskinn! Typisk nok ble det, som en av de siste tingene, gitt bort rett før positiv test. :facepalm:
 
Last edited:
Kan ikke huske at Malm lukter/luktet, men jeg har aldri hatt den i eik utførelse, kun hvit og brunsort.

Har heller ikke i eik, kun hvitt og brunsort.
Kjenner lukten godt når jeg ligger i sengen også [emoji33] tror ikke jeg har de nyvaska babyklærne oppi enda, får lufte noen uker til først [emoji849]
 
Har heller ikke i eik, kun hvitt og brunsort.
Kjenner lukten godt når jeg ligger i sengen også [emoji33] tror ikke jeg har de nyvaska babyklærne oppi enda, får lufte noen uker til først [emoji849]

Så merkelig. Jaja, får håpe lufting hjelper godt.
 
Back
Topp