⭐️ Den store utstyrstråden ⭐️

Virker som Maxi-Cosi er litt kjedeligere i fargene enn den fine BeSafen du har kjøpt. :shifty:

De har jo en veldig fin blå/turkis farge, har de ikke? Eller det var kanskje Cabrio, for dere har landet på Pebble? Jeg har ikke vært borti sistnevnte.
 
Masse artige farger! Angrer brått på vårt grå/svarte. :p

Mmhmm. Jeg var veldig bestemt på å ikke velge grått/svart denne gangen. En ting er vognen liksom, som det er greit å kunne mikse og matche uten at den blir jalla eller vanskelig å selge videre hvis behov/når den tid kommer. Men bilstolen er jo gjerne bare en sånn engangsbruksting (i mine øyne), og bare en fordel at er litt fargerik. Det sagt så er jo grått/svart veldig fint det også!
 
Minst 6 av de fargene som er mer enn ok, morsomt. :)
 
Oops, prøver å late som at jeg ikke har lagt merke til at fargene har prisforskjeller. ;)
 
Holder på å se på lammeskinn. Ser at det bør være korthåret og maskinvaskbart. Hva er grei størrelse? (Blir sikkert mest brukt i vogn.)
 
De fleste skinn er vel +/- 90 cm lange. Vi har hatt ett skinn i vogn og ett skinn i vugge/seng. Tenker det samme nå. Har ikke vaskbare (tror jeg), lufter de godt med jevne mellomrom med stort hell. Ubehandlet skinnfell og ull har jo rensende egenskaper i seg selv.

Har fortsatt skinnene fra de andre to, så bruker nok dem og avventer behov for evt nyinnkjøp tenker jeg. Men finner jeg et greit vaskbart, så kan det hende jeg kjøper altså. Tips tas imot med takk. Bruker for ordens skyld alltid gaskluter under hodet, som tar av for gulp etc.
 
Last edited:
Anbefaler forøvrig merinoskinnet fra Nøstebarn. Og det er blitt vaskbart ser jeg - men fortsatt anbefalt å vaske minst mulig pga den naturlige lanolinen.

Lammeskinn
 
Holder på å se på lammeskinn. Ser at det bør være korthåret og maskinvaskbart. Hva er grei størrelse? (Blir sikkert mest brukt i vogn.)
Hvis du vil ha til vogn har de et veldig fint på Barnas hus som har rette mål :) Det har også hull slik at selen kan tres gjennom når du skifter til sportsdelen. Kan maskinvaskes med shampoo for lammeskinn, men vet mange bruker milo! Vi har det skinnet i vogna, og et korthåret fra Kid i sprinkelsenga.
 
Anbefaler forøvrig merinoskinnet fra Nøstebarn. Og det er blitt vaskbart ser jeg - men fortsatt anbefalt å vaske minst mulig pga den naturlige lanolinen.

Lammeskinn

Enig! Det er skikkelig godt! Glad jeg har det liggende hjemme :)
 
Anbefaler forøvrig merinoskinnet fra Nøstebarn. Og det er blitt vaskbart ser jeg - men fortsatt anbefalt å vaske minst mulig pga den naturlige lanolinen.

Lammeskinn

Veldig enig! De har to utgaver, hvorav ett er maskinvaskbart. Mine barn bruker sine skinn fremdeles i sengen på hytten, og de er like fine!
 
Back
Topp