⭐️ Den store utstyrstråden ⭐️

Anbefaler forøvrig merinoskinnet fra Nøstebarn. Og det er blitt vaskbart ser jeg - men fortsatt anbefalt å vaske minst mulig pga den naturlige lanolinen.

Lammeskinn
Da kjøper jeg et stort av denne typen til senga og

Hvis du vil ha til vogn har de et veldig fint på Barnas hus som har rette mål :) Det har også hull slik at selen kan tres gjennom når du skifter til sportsdelen. Kan maskinvaskes med shampoo for lammeskinn, men vet mange bruker milo! Vi har det skinnet i vogna, og et korthåret fra Kid i sprinkelsenga.
et slik til vogna. :)
 
Anbefaler forøvrig merinoskinnet fra Nøstebarn. Og det er blitt vaskbart ser jeg - men fortsatt anbefalt å vaske minst mulig pga den naturlige lanolinen.

Lammeskinn
Enig! Det er skikkelig godt! Glad jeg har det liggende hjemme :)
Veldig enig! De har to utgaver, hvorav ett er maskinvaskbart. Mine barn bruker sine skinn fremdeles i sengen på hytten, og de er like fine!

Hvilken str har dere i lammeskinnet?
 
Jeg kjøpte det største, tenker å ha det i sprinkelsengen utover høsten :) Sammen med litt annet fint fra nøstebarn. Tenker jeg kjøper et lite som passer til vogn både ligge og sittedel etterhvert.
 
Føler jeg har glemt kjøpe et eller annet :shifty::shifty:
 
Føler det jeg også, men kan ikke komme på hva.
 
Dilemma! Jeg har lyst på denne kommoden til babyen:
malm-kommode-med-skuffer-gr-nn__0395140_PE562541_S4.JPG


Men for å få denne fargen må jeg dra fysisk til Ikea, og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker! Både 1,5 time kjøring + Ikea er tuuungt + har vært så mye i Kristiansand allerede i det siste.

Skal jeg bare gå for denne isteden? Det vil gi en ekstra skuff...

malm-kommode-skuffer__0107511_PE257193_S4.JPG
 
Jeg kjøpte det største, tenker å ha det i sprinkelsengen utover høsten :) Sammen med litt annet fint fra nøstebarn. Tenker jeg kjøper et lite som passer til vogn både ligge og sittedel etterhvert.

Det går fint an å bruke det største i vogna også. Det bretter seg fint opp etter kantene på bagen.
 
Det går fint an å bruke det største i vogna også. Det bretter seg fint opp etter kantene på bagen.

Ja fant ut det når det kom. Det luner sikkert litt ekstra godt da :D det luktet litt rart av det da, greit å lufte det før bruk kanskje? Man må vel ikke vaske det?
 
Dilemma! Jeg har lyst på denne kommoden til babyen:
malm-kommode-med-skuffer-gr-nn__0395140_PE562541_S4.JPG


Men for å få denne fargen må jeg dra fysisk til Ikea, og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker! Både 1,5 time kjøring + Ikea er tuuungt + har vært så mye i Kristiansand allerede i det siste.

Skal jeg bare gå for denne isteden? Det vil gi en ekstra skuff...

malm-kommode-skuffer__0107511_PE257193_S4.JPG
Kul farge!
Jeg kjøpte med 4 skuffer og angrer på at jeg ikke tok en dobbelt så stor! :p
 
Ja fant ut det når det kom. Det luner sikkert litt ekstra godt da :D det luktet litt rart av det da, greit å lufte det før bruk kanskje? Man må vel ikke vaske det?
Det lukter nok lanolin. :) ikke nødvendig å vaske det, kan eventuelt lufte det litt.
 
Dilemma! Jeg har lyst på denne kommoden til babyen:
malm-kommode-med-skuffer-gr-nn__0395140_PE562541_S4.JPG


Men for å få denne fargen må jeg dra fysisk til Ikea, og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker! Både 1,5 time kjøring + Ikea er tuuungt + har vært så mye i Kristiansand allerede i det siste.

Skal jeg bare gå for denne isteden? Det vil gi en ekstra skuff...

malm-kommode-skuffer__0107511_PE257193_S4.JPG

Jeg har kjøpt den grønne. Den er sååå fin! Må sikkert ha litt mer plass til klær, men skal ha et skap også :)
 
Ja fant ut det når det kom. Det luner sikkert litt ekstra godt da :D det luktet litt rart av det da, greit å lufte det før bruk kanskje? Man må vel ikke vaske det?

Trenger ikke vaskes. Nøstebarn garanterer at ingenting farlig er brukt. Lufte det er bra, og lagre det sammen med en bh og en t-skjorte du har brukt, så din lukt kommer på det. [emoji1303]
 
Angrer du mtp babybruk eller etterhvert?
Babybruk.
Akkurat nå er fordelingen
Skuff 1: overdeler, luer
Skuff 2: underdeler, sokker
Skuff 3: pledd, sengetøy og pysj
Skuff 4: alt i str 56
Har ikke fryktelig mye tøy heller, men liker å ha det oversiktlig.

Skulle den stått f.eks ved stelleplassen måtte den vært dobbelt så stor, alt av babystuff på badet er i to store, stappfulle skuffer der.
 
Babybruk.
Akkurat nå er fordelingen
Skuff 1: overdeler, luer
Skuff 2: underdeler, sokker
Skuff 3: pledd, sengetøy og pysj
Skuff 4: alt i str 56
Har ikke fryktelig mye tøy heller, men liker å ha det oversiktlig.

Skulle den stått f.eks ved stelleplassen måtte den vært dobbelt så stor, alt av babystuff på badet er i to store, stappfulle skuffer der.
Hmm, ja, det virker fornuftig. Tenkte også å ha alt i 50 og 56 i kommoden fra starten.

Skuff 1: Overdeler venstre og underdeler høyre
Skuff 2: Luer, sokker, pysjer og smekker
Skuff 3: Tepper, sengetøy og kluter

Trenger jo nesten en fjerde skuff da (til str 56), hvis jeg ikke legger det i skapet så lenge. Synd de ikke hadde den med 4 i grønn. :-/

Må innrømme jeg tenker at han skal ha kommoden hele sitt liv. :hilarious: Samboeren synes det blir litt voldsomt! Men jeg har fortsatt kommoden jeg hadde da jeg var lita... :shy:
 
Hmm, ja, det virker fornuftig. Tenkte også å ha alt i 50 og 56 i kommoden fra starten.

Skuff 1: Overdeler venstre og underdeler høyre
Skuff 2: Luer, sokker, pysjer og smekker
Skuff 3: Tepper, sengetøy og kluter

Trenger jo nesten en fjerde skuff da (til str 56), hvis jeg ikke legger det i skapet så lenge. Synd de ikke hadde den med 4 i grønn. :-/

Må innrømme jeg tenker at han skal ha kommoden hele sitt liv. :hilarious: Samboeren synes det blir litt voldsomt! Men jeg har fortsatt kommoden jeg hadde da jeg var lita... :shy:
Den går jo an å kjøpe én grønn nå, og så ta en tur igjen for en til senere dersom det blir for lite. :) eller kanskje den kan bestilles hjem på døren?
Er enig i at den grønne er finest. :)
 
Back
Topp