❤️ August 2018 ❤️

Hei hei. Gikk ikke første innsetting, så nå har vi innsett i august som jeg har regnet ut :) nå er det golal og menopur som skal testes ut :)

Velkommen i august gjengen! :) Er det noe mer informasjon om deg og forsøket ditt du vil ha med i hovedinnlegget? Og mente du golal eller Gonal F? :)
 
Blir nytt forsøk på oss også i august forhåpentligvis. Dette er søskenforsøk (på Hausken) , hadde et mislykket fryseforsøk nå og skal altså ha nytt fryseforsøk i august hvis egget overlever.

Velkommen i august gjengen! :)
 
Fredag er det 1 juni, å jeg kjenner at det egentlig ikke er så lenge gil oppstart :) gikk radig unna sist egentlig :) er litt spent på blandingen sv gonal f eneste, men gpr sikkert bra det ;)
 
Mulig det ikke blir august på oss likevel, klinikken vil ha meg på hysteroskopi først.

Det burde de jo kunne fått til før den tid, det er jo en rask undersøkelse. :shifty:
 
Ja men de er jo stengt på sommeren, og jeg drar på ferie om noen uker. Men vi får se de skulle sjekke om det er mulig!

Håper de får presset deg inn. Eventuelt om du kan stå på ringeliste hvis noen andre avbestiller, om du har mulighet til å komme på kort varsel. :)
 
Jeg hører nok hjemme her! Skal begynne med sprøyter i slutten av juni, vet ikke så mye mer enn det foreløpig. Har ikke vært tid til å henge her inne i det siste (innspurt på 50% studium som tas ved siden av jobb), men skal lese meg opp litt ihvertfall! Kommer nok sterkere tilbake etter innlevering av oppgave i midten av juni.
 
Jeg hører nok hjemme her! Skal begynne med sprøyter i slutten av juni, vet ikke så mye mer enn det foreløpig. Har ikke vært tid til å henge her inne i det siste (innspurt på 50% studium som tas ved siden av jobb), men skal lese meg opp litt ihvertfall! Kommer nok sterkere tilbake etter innlevering av oppgave i midten av juni.

Velkommen i august gjengen! :) Si ifra om du vil ha med noe mer informasjon om deg og forsøket ditt i hovedinnlegget, jeg har lagt deg til nå. :)
 
Jeg har samtale med klinikken i midten av juni. Håper egentlig å kunne starte opp i syklusen som starter i starten av juli. Usikker på hvor realistisk det er. Husker nesten ikke noe fra sist. Når satt vi de hormonsprøytene - var det etter mensen kom - eller før? Mulig at august er mer realistisk å få til. Jeg gjør dette privat i Danmark.
 
Jeg har samtale med klinikken i midten av juni. Håper egentlig å kunne starte opp i syklusen som starter i starten av juli. Usikker på hvor realistisk det er. Husker nesten ikke noe fra sist. Når satt vi de hormonsprøytene - var det etter mensen kom - eller før? Mulig at august er mer realistisk å få til. Jeg gjør dette privat i Danmark.

Du skal ha hatt en blødning før sorøytestart sist hadde jeg det sånn. Gikk også på nesesprayen, så vet ikke om det er samme opplegget
 
Beklager, men jeg har hatt ekstremt mye luft i magen noen dager, sånn raaar hodepine.. ikke pine, men sånn rar flimmer aktig.. oppblåst ettermiddager, vond korsrygg, dårlig søvn og for mye «bobling» i magen til at jeg kunne la være å teste.. tok en nettopp, å jaggu var det et svakt strek der.. ? Går det ann å teste positivt så sent??? Testet vel positivt med min første først i uke 7, så hææææ?
 
89F6E1C7-B6A2-4046-9F24-9AB6C1C2D2AA.jpeg
 
Noen flere som kjøper medisiner med ferie- og skattepenger? :)
 
Beklager, men jeg har hatt ekstremt mye luft i magen noen dager, sånn raaar hodepine.. ikke pine, men sånn rar flimmer aktig.. oppblåst ettermiddager, vond korsrygg, dårlig søvn og for mye «bobling» i magen til at jeg kunne la være å teste.. tok en nettopp, å jaggu var det et svakt strek der.. ? Går det ann å teste positivt så sent??? Testet vel positivt med min første først i uke 7, så hææææ?

Når hadde du uttak? Jeg ser noe veldig svakt, men det kan være bare en skygge. Har du fått blødning enda da? Eller tatt hcg blodprøve?

Krysser fingrene for at du er gravid da. :D
 
Back
Topp