❤️ August 2018 ❤️

Velkommen i august gjengen, håper du lykkes på første forsøk. :)

Tusen takk [emoji4]
Jeg har lagt merke til at det ikke er så mange som lykkes ved første forsøk. Jeg håper virkelig at vi lykkes.
Jeg fikk svar på AMH prøven min idag som skal sendes videre til fetilitetsklinikken. Det er 8 og jeg vet ikke om det er bra/dårlig.
 
Tusen takk [emoji4]
Jeg har lagt merke til at det ikke er så mange som lykkes ved første forsøk. Jeg håper virkelig at vi lykkes.
Jeg fikk svar på AMH prøven min idag som skal sendes videre til fetilitetsklinikken. Det er 8 og jeg vet ikke om det er bra/dårlig.

Jeg lyktes på mitt første forsøk. :) Da fikk jeg sønnen min. :Heartred (Søskenforsøk har derimot krevd litt flere forsøk.)
 
Tusen takk [emoji4]
Jeg har lagt merke til at det ikke er så mange som lykkes ved første forsøk. Jeg håper virkelig at vi lykkes.
Jeg fikk svar på AMH prøven min idag som skal sendes videre til fetilitetsklinikken. Det er 8 og jeg vet ikke om det er bra/dårlig.
Jeg har på ca 19(Er 23) og jeg fikk ut masse egg med crappy kvalitet åpenbart :confused005 mengden er langt ifra alt
 
4 av 17 egg ble dyrket til blasto og fryst i går, så får håpe august kommer raskt så vi får innsett [emoji173]️
 
4 av 17 egg ble dyrket til blasto og fryst i går, så får håpe august kommer raskt så vi får innsett [emoji173]️

Gratulerer med 4 flotte embryo på frys! :D
 
Hører egentlig til Mai, men siden det endte i totalfrys og sommerstengt kommer i veien, hopper jeg inn her med dere [emoji4] Uvisst enda hvordan det blir, men krysser fingrene for så tidlig som mulig [emoji5]
Kjedelig med totalfrys, men satser på mange egg og full klaff i august ❤️
 
Dere som ender opp med totalfrys, regnes dette som et forsøk siden det ikke er uttak og innsett i samme periode?
 
Dere som ender opp med totalfrys, regnes dette som et forsøk siden det ikke er uttak og innsett i samme periode?

Vi betalte ikke for tilbakesetting i syklusen etter, det ble regnet som en del av forsøket[emoji5] dette var jo privat, så betale en mindre sum for hvert innsett vi har hatt fra fryseren!
 
Vi betalte ikke for tilbakesetting i syklusen etter, det ble regnet som en del av forsøket[emoji5] dette var jo privat, så betale en mindre sum for hvert innsett vi har hatt fra fryseren!

Ok. Offentlig skal det vel egentlig ikke gå som et forsøk når man ikke setter inn i samme syklus, men privat vil jeg tro det er litt annerledes. Får dere refundert noen utgifter til medisiner når dere går privat? Og har du brukt det offentlige før det private?
 
Jeg lyktes på mitt første forsøk. :) Da fikk jeg sønnen min. :Heartred (Søskenforsøk har derimot krevd litt flere forsøk.)

Skal prøve å være litt mer optimisme.
Håper at det blir en søsken våren 2019 [emoji173]️
Jeg vurderer å kjøpe en pakke på 3 forsøk. Håper inderlig jeg får noen egg på frys for søskenforsøk.
 
Jeg har på ca 19(Er 23) og jeg fikk ut masse egg med crappy kvalitet åpenbart :confused005 mengden er langt ifra alt

Du trenger ikke mange for å bli gravid, bare ett med bra kvalitet [emoji4]. Noen tilskudd hjelper for å få bedre kvalitet på eggene. Jeg tar melatonin, Q10, sink og C- og D-vitamin, folsyre. Har du hatt mange forsøk?
 
Du trenger ikke mange for å bli gravid, bare ett med bra kvalitet [emoji4]. Noen tilskudd hjelper for å få bedre kvalitet på eggene. Jeg tar melatonin, Q10, sink og C- og D-vitamin, folsyre. Har du hatt mange forsøk?
Har hatt et forsøk. Vi gikk på masse tilskudd begge to og det ble likevel elendig. Gidder ikke prøve det igjen akkurat :hilarious: vi fikk bare ett av 13, og det var tydeligvis ikke bra kvalitet likevel.
 
Du trenger ikke mange for å bli gravid, bare ett med bra kvalitet [emoji4]. Noen tilskudd hjelper for å få bedre kvalitet på eggene. Jeg tar melatonin, Q10, sink og C- og D-vitamin, folsyre. Har du hatt mange forsøk?

Hvor før du forresten tak i melatonin?
 
Hvor før du forresten tak i melatonin?

Image1527359495.479941.jpg


Dette inneholder Melatonin. Men man kan få resept på melatonin av lege. Den regulerer døgnrytmen og hjelper å sove bedre.
 
Jeg kjøpte melatonin fra iherb.com :)

Det skal max taes i 3 måneder sammenhengende, og slutte ved uttak.
 
Back
Topp