❤️ August 2018 ❤️

Noen flere som kjøper medisiner med ferie- og skattepenger? :)

Er planen det ja [emoji23] men blir ferie også heldigvis.. [emoji4] gruver meg til huset blir fyldt opp av feriegjester akk den uka jeg skal starte opp med sprøytene [emoji85]
Hvilke bivirkninger er realistisk å regne med på Gonal-f?
 
Når hadde du uttak? Jeg ser noe veldig svakt, men det kan være bare en skygge. Har du fått blødning enda da? Eller tatt hcg blodprøve?

Krysser fingrene for at du er gravid da. :D

Hadde uttak 9 mai:) den ble litt sterkere etter bildet ble lagt ut, så hvem vet. Har hatt blødning ja. Er det som var så rart. Har heller ikke tatt noe HVG blodprøve, da jeg var sikker på at løpet var kjørt.. skal ta enda en test om et par dager, så får jeg bestille time hos lege for videre oppfølging om den blir sterkere:)
 
Når hadde du uttak? Jeg ser noe veldig svakt, men det kan være bare en skygge. Har du fått blødning enda da? Eller tatt hcg blodprøve?

Krysser fingrene for at du er gravid da. :D

Så er jeg unormalt trøtt.. er til vanlig oppe 6 hver morgen med jenta mi som skal på skolen med buss uten problem. Å legger meg i 10-11 tiden, men siste dagene har jeg sovnet etter middag, pluss at jeg har sovnet snorkende allerede klokken 7 etter det. Korsrygg er supervond etter formiddagen og utover... enten er hodet helt kokkoloco eller så er det noe som har satt seg skikkelig fast der nede å lirt meg enormt:p
 
Er planen det ja [emoji23] men blir ferie også heldigvis.. [emoji4] gruver meg til huset blir fyldt opp av feriegjester akk den uka jeg skal starte opp med sprøytene [emoji85]
Hvilke bivirkninger er realistisk å regne med på Gonal-f?
Oppblåst og øm, noen blir litt hormon-crazy, sviing der du har stukket, annet enn det vet jeg faktisk ikke :p
 
Hadde uttak 9 mai:) den ble litt sterkere etter bildet ble lagt ut, så hvem vet. Har hatt blødning ja. Er det som var så rart. Har heller ikke tatt noe HVG blodprøve, da jeg var sikker på at løpet var kjørt.. skal ta enda en test om et par dager, så får jeg bestille time hos lege for videre oppfølging om den blir sterkere:)

Når hadde du blødning da? Kan hende du har hatt ny eggløsning selv?
 
Jeg vet ikke hva som har skjedd jeg.. bare forvirra etter ene symptomet etter den andre her.. kom meg ikke opp i morges pga trøtthet, og nå krampe i legger? Jeg hadde blødning for 16 dager siden :)

Da høres det litt tidlig ut med EL og positiv test igjen allerede nå. Rart.
 
Jeg venter på EL, CD 14 i dag. Kjenner at hele kroppen jobber med egget, så regner med det skjer de neste dagene. Da er jeg helt i rute for tr ca 25. juni, og oppstart lang protokoll. :D SPENT!!! :D Bare ca 2 måneder til uttak nå. :hilarious:
 
14221335-66F1-4AE4-B53A-6D13D106F034.jpeg
Tatt noen ny test eller blodprøve? :)

Test ja, men svak til å være over 7 uker.
 
Prøv å blande ut urinen din med 1/4 urin og 3/4 vann og ta en ny test. :) Kan være du har for høy hcg for testen.

Jeg tror nok ikke det når jeg hadde blenda hvit hele veien frem til eggeløsning. Er også usikker når den fant sted, men jeg skrev opp når jeg hadde eggeløsningsmerter, å det var veldig tidlig. Så den ble plutselig sånn nå. Å da er jeg nok bare 3 uker nøyaktig idag:) har hatt vondt i korsryggen flere dager nå+pluss unormalt trøtt.
 
Har enda litt sånn lysebrunt utflod (beklager detaljer, men tror alle her er ganske vant med sånt selv:p ) å hatt det noen dager faktisk, men ikle så mye nå. Så kan jo se ut som jeg har hatt festeblødningen alle snakker om:) ingenting rødt blod.. idag er første dag hvor jeg kjenner det «strammer» der nede på en måte å litt små-øm av og på. Ikke vondt. Eneste som er vond er korsryggen:)
 
Jeg venter på EL, CD 14 i dag. Kjenner at hele kroppen jobber med egget, så regner med det skjer de neste dagene. Da er jeg helt i rute for tr ca 25. juni, og oppstart lang protokoll. :D SPENT!!! :D Bare ca 2 måneder til uttak nå. :hilarious:

Dette går fort!:) er vel egentlig i samme ruta selv hvis jeg ikke er gravid nå. Så da blir det oppstart i neste mnd igjen. Plutselig sitter vi med magen under haka!:D
 
Da har jeg fått opplegg for neste forsøk på Hausken. Ble lang protokoll på meg denne gangen, har 2 forsøk hvor jeg har hatt eggløsning. Skal gå på Synarela i 2/3 uker og så fostimon. Aldri testet det før, kun brukt Menopur og Elonva. Noen som har erfaring med Fostimon?
 
Dette går fort!:) er vel egentlig i samme ruta selv hvis jeg ikke er gravid nå. Så da blir det oppstart i neste mnd igjen. Plutselig sitter vi med magen under haka!:D

Håper det, og du må jo gjerne snike litt i forveien nå! :Heartred :D
 
Da har jeg fått opplegg for neste forsøk på Hausken. Ble lang protokoll på meg denne gangen, har 2 forsøk hvor jeg har hatt eggløsning. Skal gå på Synarela i 2/3 uker og så fostimon. Aldri testet det før, kun brukt Menopur og Elonva. Noen som har erfaring med Fostimon?

Så gøy å ha opplegget klart! :D Jeg har ikke noen erfaring med det å dele. :)
 
Back
Topp