❤️ August 2018 ❤️

Jeg kjøpte melatonin fra iherb.com :)

Det skal max taes i 3 måneder sammenhengende, og slutte ved uttak.

Ok[emoji5] Synes å huske jeg leste en plass at melatonin kunne bli stoppet i tollen, men da går det kanskje bra? Hvilken bestilte du?
 
Ok[emoji5] Synes å huske jeg leste en plass at melatonin kunne bli stoppet i tollen, men da går det kanskje bra? Hvilken bestilte du?

Det kan bli stoppet, men det er sjelden de stopper. Jeg har kjøpt Q10 derfra i flere runder også nå. :p (Jeg kjøper slik at jeg kommer under 350 kr for produkt+frakt for å forhåpentligvis slippe noen sjekk av forsendelsen, + moms/toll-greiene.)

Jeg har denne, men det tror jeg blir det samme altså, hvilken du velger. :) https://www.iherb.com/pr/21st-Century-Melatonin-3-mg-200-Tablets/14103

Husk å ta det på kvelden, ca. 1 time før leggetid. Man blir jo trøtt av det.
 
Hvor har du kjøpt den?[emoji5]
Har ikke turt å spørre om Melatonin enda...akkurat fått gynekologen min til å gi meg Letrozol i ventemnd i sommer, så tenkte begynne der[emoji5]

Jeg kjøpte den fra iherb.com. Inneholder melatonin, Q10, folsyre, og E-vitamin.
Jeg bruker Circadin i vinterhalvåret og det er på resept. Virkestoffet i Circadin er melatonin. Akkurat nå tar jeg bare denne fra iherb. Jeg tror ikke det er noe i veien for å kombinere den med letrozol. Jeg brukte letrozol 4 måneder på rad men det skjedde ikke noe.
 
Last edited:
Da ser det ut til at jeg må vente til august med nytt forsøk på grunn av feriestengt på klinikk Hausken.
Så da er det bare å begynne på’N igjen med Q10 og akupunktur.
Dere som har bestilt melatonin, hvor lang leveringstid er det?

Lucie - #5 IVF - første barnet - klinikk Hauksen (har lav AMH)
 
Da ser det ut til at jeg må vente til august med nytt forsøk på grunn av feriestengt på klinikk Hausken.
Så da er det bare å begynne på’N igjen med Q10 og akupunktur.
Dere som har bestilt melatonin, hvor lang leveringstid er det?

Lucie - #5 IVF - første barnet - klinikk Hauksen (har lav AMH)

Jeg har fått alle bestillinger fra iHerb i løpet av noen uker, selv om jeg bestiller med billigste fraktalternativ. Garantert leveringstid er med nokså lang frist på billigste frakt.

Håper du får en fin sommer og lykkes i august, velkommen i gjengen. :)
 
Jeg har fått alle bestillinger fra iHerb i løpet av noen uker, selv om jeg bestiller med billigste fraktalternativ. Garantert leveringstid er med nokså lang frist på billigste frakt.

Håper du får en fin sommer og lykkes i august, velkommen i gjengen. :)

Takk[emoji4] Da får jeg bare bestille i kveld. Du vet ikke om man kan reagere noe på melatonin? Har ikke fått lest så mye om det. Fikk jo litt utslett sist av Q10...
 
Oi! Det var mange ulike typer melatonin... har du mulighet til å sende meg link med den du har bestilt?
 
Takk[emoji4] Da får jeg bare bestille i kveld. Du vet ikke om man kan reagere noe på melatonin? Har ikke fått lest så mye om det. Fikk jo litt utslett sist av Q10...

Du kan bli veldig trøtt. Noen blir trøtte på dagtid selv om de tar den en time før leggetid (som man skal.) Om du blir plaget med trøtthet får du vel vurdere om du gidder å ta de.

Jeg kjøpte denne, men det er nok det samme hvilken du kjøper: :) https://www.iherb.com/pr/21st-Century-Melatonin-3-mg-200-Tablets/14103
 
Da melder jeg meg på her hos dere gode damer etter avbrutt nå i mai.

3. IVF - kort protokoll. Har et barn som kom naturlig for 6 år siden.
 
Takk for link[emoji4] Det var bare så utrolig mange å velge mellom. Har du begynt å ta de ennå?

Ja, jeg begynte for ca en uke siden. De skal max taes 3 måneder sammenhengende, så jeg har ventet med å begynne. Q10 har jeg tatt lenge (litt utslett og kløe i fjeset vender man seg visst til.)
 
Da melder jeg meg på her hos dere gode damer etter avbrutt nå i mai.

3. IVF - kort protokoll. Har et barn som kom naturlig for 6 år siden.

Ånei, så leit med avbrutt. :( Da håper jeg mai kan bli en veldig mye bedre måned i 2019. :Heartred Velkommen i august gjengen. :)
 
Jeg har invitert den lille juligjengen til å henge med oss her inne :p de er ikke så mange siden der er sommerstengt og greier i juli
 
Jeg har invitert den lille juligjengen til å henge med oss her inne :p de er ikke så mange siden der er sommerstengt og greier i juli

Veldig greit. Tror bare det er en der foreløpig som ikke var her fra før av. :p
 
Ja, jeg begynte for ca en uke siden. De skal max taes 3 måneder sammenhengende, så jeg har ventet med å begynne. Q10 har jeg tatt lenge (litt utslett og kløe i fjeset vender man seg visst til.)

Har stort sett fått det på hendene jeg da av Q10. Spurte om jeg kunne bruke kortisonkrem og det gikk visst fint, så har brukt det innimellom. Da blir det spennende å teste melatonin og. Får bare håpe det ikke bruker altfor lang tid med posten:)
 
Har stort sett fått det på hendene jeg da av Q10. Spurte om jeg kunne bruke kortisonkrem og det gikk visst fint, så har brukt det innimellom. Da blir det spennende å teste melatonin og. Får bare håpe det ikke bruker altfor lang tid med posten:)

Jeg fikk litt på hendene, men mest i ansiktet. Er heldigvis nokså stabilt; blir ikke verre og verre hvert fall. :p Da håper jeg at eggene våre blir supre med all denne hjelpen vi gir de. :D
 
Back
Topp