❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da har planen fra Porsgrunn kommet på Mail... de var visst fulle i uke 19, så har blitt estimert til uttak og innsett i uke 20. Gått fra bemfola og menopur, til bare menopur [emoji5] håper det holder med bare menopur[emoji5] får også Prednisolon fra sprøytestart, så håper det gjør at det utvikler seg til en baby denne gangen [emoji173]
 
Da har planen fra Porsgrunn kommet på Mail... de var visst fulle i uke 19, så har blitt estimert til uttak og innsett i uke 20. Gått fra bemfola og menopur, til bare menopur [emoji5] håper det holder med bare menopur[emoji5] får også Prednisolon fra sprøytestart, så håper det gjør at det utvikler seg til en baby denne gangen [emoji173]

Oioi, uke 20 kommer fort! Spent for deg! :)
 
Både en god og vond dag for dere da[emoji173]
Håper det ellers har vært en fin dag med sol og lek[emoji4]

Så spennende! Har tanta kommet?:) hold meg oppdatert på hva klinikken sier da [emoji12] Jeg havner nok i påsken selv [emoji30]
Takk for det! :love7 Dagen var veldig fin :love2
Og har fått time i Porsgrunn den 18. april så vi får se hvordan Letrozol påvirker syklusen! :angel8:gen014:dance008:gen053 Og om jeg er heldig nok til å ikke havne med FER på en helg...
Krysser fingrene for at du på en fin måte havner litt før eller etter påske! :gen014:gen053:smiley-angelic001 Hvordan ligger du an med syklusen?
 
Da har planen fra Porsgrunn kommet på Mail... de var visst fulle i uke 19, så har blitt estimert til uttak og innsett i uke 20. Gått fra bemfola og menopur, til bare menopur [emoji5] håper det holder med bare menopur[emoji5] får også Prednisolon fra sprøytestart, så håper det gjør at det utvikler seg til en baby denne gangen [emoji173]
Krysser fingrene! ❤
 
Da var testen tatt og desverre negativ :( Hadde vel det på følelsen, men håpte jo i det lengste da.

Spent på hva de sier på Porsgrunn om veien videre :) Regner med de svarer ganske fortløpende på mailen i dag? Noen erfaringer der?
 
Da var testen tatt og desverre negativ :( Hadde vel det på følelsen, men håpte jo i det lengste da.

Spent på hva de sier på Porsgrunn om veien videre :) Regner med de svarer ganske fortløpende på mailen i dag? Noen erfaringer der?
Så trist å høre. Klem [emoji173]
 
Da var testen tatt og desverre negativ :( Hadde vel det på følelsen, men håpte jo i det lengste da.

Spent på hva de sier på Porsgrunn om veien videre :) Regner med de svarer ganske fortløpende på mailen i dag? Noen erfaringer der?

Det var leit :(

De svarer ganske fort ja. Var det sånn at dere hadde egg på frys?
 
Nei desverre ble det ingen på frys! :(

Da hadde jeg forberedt meg på nytt forsøk først i mai/juni...
Først mensen nå, så en til.. og litt avhengig av om du skal ha lang eller kort protokoll så starter du nok opp etter det.
På kort havner du i april, med lang i juni...
 
Da hadde jeg forberedt meg på nytt forsøk først i mai/juni...
Først mensen nå, så en til.. og litt avhengig av om du skal ha lang eller kort protokoll så starter du nok opp etter det.
På kort havner du i april, med lang i juni...

Har tenkt samme tanke, ja. Veldig spent på hva dem sier. Hadde kort protokoll denne gangen, så vet ikke om dem tenker å prøve lang på denne evt. Spennende!
 
Har tenkt samme tanke, ja. Veldig spent på hva dem sier. Hadde kort protokoll denne gangen, så vet ikke om dem tenker å prøve lang på denne evt. Spennende!

Synd det ikke ble noen fryseegg da... hadde liksom gitt en "pause", men om det skulle bli kort protokoll igjen så er det i hvert fall ikke så altfor lenge å vente ;)
 
Synd det ikke ble noen fryseegg da... hadde liksom gitt en "pause", men om det skulle bli kort protokoll igjen så er det i hvert fall ikke så altfor lenge å vente ;)


Det ble lang protokoll gitt, men det er egentlig helt greit. Særlig siden jeg kun fikk ut 1 egg og 0 på frys med kort. Noen mnd fra eller til får så være, så lenge babydrømmen forhåpentligvis klaffer til slutt, tenker jeg :Heartred
 
Det ble lang protokoll gitt, men det er egentlig helt greit. Særlig siden jeg kun fikk ut 1 egg og 0 på frys med kort. Noen mnd fra eller til får så være, så lenge babydrømmen forhåpentligvis klaffer til slutt, tenker jeg :Heartred

Kan hende lang protokoll blir mye bedre for dere og at det blir litt flere egg. Håper det!
Og så får vi håpe at du klarer deg fint på spray ;)
 
Sprayen er jeg spent på ja :p Noen erfaringer å dele der? Hehe

Jeg sprayet til forsøket vårt i fjor våres. Gikk veldig fint, ingen spesielle bivirkninger å snakke om egentlig annet enn litt ekkel ettersmak...
Men skal ikke stikke under en stol at mange blir litt dårlige, så det er veldig individuelt altså ;)
 
Sprayen er jeg spent på ja :p Noen erfaringer å dele der? Hehe

Mitt eneste tips er at får du sterke bivirkninger så sykemelder du deg og får slappet av hjemme. Jeg har blitt dårlig av den begge gangene som har resultert i sykemelding 3 (store deler av desember) og 4 uker (hele februar). Bivirkningene kom etter noen dager, men eskalerte etter en stund. Burde egentlig vært sykemeldt mye tidligere første gangen og tatt det piano fra dag 1 andre gangen.

Jo - og spis noe drops etterpå, det hjelper mot smaken av sprayen og da føles det heller ikke ut som at du sprayer inn en midlertidig bihulebetennelse ;)

Men for all del, mange reagerer ikke :) Jeg er nok bare ekstra ømfintlig.
 
Mitt eneste tips er at får du sterke bivirkninger så sykemelder du deg og får slappet av hjemme. Jeg har blitt dårlig av den begge gangene som har resultert i sykemelding 3 (store deler av desember) og 4 uker (hele februar). Bivirkningene kom etter noen dager, men eskalerte etter en stund. Burde egentlig vært sykemeldt mye tidligere første gangen og tatt det piano fra dag 1 andre gangen.
Gikk det over med engang du stoppet på sprøytene ?
 
Gikk det over med engang du stoppet på sprøytene ?

Noen dager etter :) Men hadde et uttak som gjorde vondt 1 uke (kunne aldri hatt innsett dag 2 denne runden), så var sykemeldt til innsett. Trengte de 6 medisinfri dagene før rolig jobb 2 dager og så helg (og eksamen kremt).
 
Noen dager etter :) Men hadde et uttak som gjorde vondt 1 uke (kunne aldri hatt innsett dag 2 denne runden), så var sykemeldt til innsett. Trengte de 6 medisinfri dagene før rolig jobb 2 dager og så helg (og eksamen kremt).
Kroppen min takler hornoner så dårlig så jeg er forberedt på migrene satser på at jeg slipper unna men ..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp