❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da har jeg fått tlf om at 7 egg er befruktet [emoji173]
Av 21 egg ut så var bare 10 egg modne [emoji51] Og av de 10 så ble 7 befruktet.
Håper de 7 klarer seg fint til imorgen slik at de kan bli fryst ned [emoji256][emoji173]

Veldig fra med 70% befruktning av modne egg da :D
Heier på at de fortsatt ser like fine ut i morgen!
Skal de fryse noen på dag 2 og noen på dag 3 forresten?
 
Skal i gang med menopur på kort regime i mai mest sannsynlig, har det noe å si å prøve letrozol/Femar nå i april? Måneden før forsøket?

Har sendt mail til Porsgrunn men har ikke fått svar enda... [emoji85] tenkte å høre med dere også om noen har gjort det?
 
Skal i gang med menopur på kort regime i mai mest sannsynlig, har det noe å si å prøve letrozol/Femar nå i april? Måneden før forsøket?

Har sendt mail til Porsgrunn men har ikke fått svar enda... [emoji85] tenkte å høre med dere også om noen har gjort det?

Jeg fikk ikke lov til å bruke Pergotime måneden før forsøket mitt. Det er kanskje det samme med Letrozol/Femar? De ombestemte seg da jeg ikke fikk EL på Pergo.
 
Jeg fikk ikke lov til å bruke Pergotime måneden før forsøket mitt. Det er kanskje det samme med Letrozol/Femar? De ombestemte seg da jeg ikke fikk EL på Pergo.

Ah! Snakket nettopp med de nå, hun sa jeg kunne forsøke og skulle få legen til å skrive ut resept for meg... [emoji4][emoji4][emoji4]

Sikkert individuelt som alt annet da! [emoji4]
 
Skal i gang med menopur på kort regime i mai mest sannsynlig, har det noe å si å prøve letrozol/Femar nå i april? Måneden før forsøket?

Har sendt mail til Porsgrunn men har ikke fått svar enda... [emoji85] tenkte å høre med dere også om noen har gjort det?
Jeg fikk ikke lov til å bruke Pergotime måneden før forsøket mitt. Det er kanskje det samme med Letrozol/Femar? De ombestemte seg da jeg ikke fikk EL på Pergo.

Så du fikk lov så dette ble litt sent svar, men forskjellen på Pergo og Letrozol er halveringstiden. Pergo virker i to måneder og vil derfor forstyrre under IVF, Letrozol er ute av kroppen på bare noen dager :)
Var nok derfor du fikk lov Froggc86, og du ikke fikk Andunge ;)
 
Så du fikk lov så dette ble litt sent svar, men forskjellen på Pergo og Letrozol er halveringstiden. Pergo virker i to måneder og vil derfor forstyrre under IVF, Letrozol er ute av kroppen på bare noen dager :)
Var nok derfor du fikk lov Froggc86, og du ikke fikk Andunge ;)

Aha! Det visste jeg ikke [emoji2]
 
Veldig fra med 70% befruktning av modne egg da :D
Heier på at de fortsatt ser like fine ut i morgen!
Skal de fryse noen på dag 2 og noen på dag 3 forresten?

Takk for det! [emoji8] Ja det er kanskje ikke så ille når en tenker på det slik [emoji4]
De som ser fine ut fryser de ned imorgen og hvis det er noen de er usikre på venter de til dag 3 med fikk jeg fortalt.
 
Takk for det! [emoji8] Ja det er kanskje ikke så ille når en tenker på det slik [emoji4]
De som ser fine ut fryser de ned imorgen og hvis det er noen de er usikre på venter de til dag 3 med fikk jeg fortalt.

Samme som meg det. Hadde også uttak på en mandag, 7 egg, et satt inn dag 2, to fryst sanne dag og de fire siste fryst på dag 3 ;)
Håper du får alle 7 med videre!
 
Da har jeg fått ny plan for nytt forsøk[emoji2] Er helt fult sa dem så det blir ikke forsøk før i juni[emoji849] Denne gangen skal jeg vist på kort protokoll og skal ta tabletter for å få mensen[emoji2] Tok blodprøve for å se hva AMH verdien var men det stod det ikke noe om men kanskje det ikke var så høyt siden jeg skal ta kort protokoll?[emoji848] Skal spørre dem på mail så kanskje jeg får svar i morra[emoji4]
 
Da har jeg fått ny plan for nytt forsøk[emoji2] Er helt fult sa dem så det blir ikke forsøk før i juni[emoji849] Denne gangen skal jeg vist på kort protokoll og skal ta tabletter for å få mensen[emoji2] Tok blodprøve for å se hva AMH verdien var men det stod det ikke noe om men kanskje det ikke var så høyt siden jeg skal ta kort protokoll?[emoji848] Skal spørre dem på mail så kanskje jeg får svar i morra[emoji4]
Fullt [emoji32][emoji32]
Håper de ikke viker fra planen at jeg skal starte på spray den 26 april
 
Fullt [emoji32][emoji32]
Håper de ikke viker fra planen at jeg skal starte på spray den 26 april

Ja var vist det[emoji849] men greit egentlig men hadde håpt å komme igang så fort som mulig men[emoji85] Men skal starte på sprøyter i slutten av mai så går vel fort nok[emoji12]
Nei det gjør dem nok ikke[emoji4]
 
Så du fikk lov så dette ble litt sent svar, men forskjellen på Pergo og Letrozol er halveringstiden. Pergo virker i to måneder og vil derfor forstyrre under IVF, Letrozol er ute av kroppen på bare noen dager :)
Var nok derfor du fikk lov Froggc86, og du ikke fikk Andunge ;)

Aha :) kjekt å ha deg her altså! Du har så mye kunnskap om det meste :) og du svarer alltid, det liker jeg [emoji3]
 
Takk for det! :love7 Dagen var veldig fin :love2
Og har fått time i Porsgrunn den 18. april så vi får se hvordan Letrozol påvirker syklusen! :angel8:gen014:dance008:gen053 Og om jeg er heldig nok til å ikke havne med FER på en helg...
Krysser fingrene for at du på en fin måte havner litt før eller etter påske! :gen014:gen053:smiley-angelic001 Hvordan ligger du an med syklusen?

Venter fortsatt på mensen som skal komme den 2. April.. så vi får se hvordan det blir [emoji53] :)
 
Hører noen rykter at pga. Nye regler så telles nå fryseforsøk hvis man mislykkes / bliroverstimuler på fersk . Stemmer dette :/ utrolig kjedelig isåfall. Blir færre forsøk da :/
 
Hører noen rykter at pga. Nye regler så telles nå fryseforsøk hvis man mislykkes / bliroverstimuler på fersk . Stemmer dette :/ utrolig kjedelig isåfall. Blir færre forsøk da :/

Har hørt det samme :/
 
Har hørt det samme :/
På mitt første forsøk endte jeg opp med totalfrys pga overstimulering, fikk 1 egg på frys. Og når jeg 2 måneder satte inn det egget så telte det som 1. Forsøk...
 
Hører noen rykter at pga. Nye regler så telles nå fryseforsøk hvis man mislykkes / bliroverstimuler på fersk . Stemmer dette :/ utrolig kjedelig isåfall. Blir færre forsøk da :/

Mens jeg ser ikke problemet og skjønner ikke hvorfor de ikke skal telle da det er like mye et forsøk det sekundet du setter inn i FER som i ferskt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp