❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mens jeg ser ikke problemet og skjønner ikke hvorfor de ikke skal telle da det er like mye et forsøk det sekundet du setter inn i FER som i ferskt.

Det er større sjanse for graviditet på fersk, dermed kjedelig for den som aldri oppnår ferskt innsett...
 
Mens jeg ser ikke problemet og skjønner ikke hvorfor de ikke skal telle da det er like mye et forsøk det sekundet du setter inn i FER som i ferskt.
Godt poeng [emoji4] og hvis egget ikke overlever tining så regnes det jo ikke som forsøk da[emoji4] Hvis man blir avbrutt og får totalfrys og ingen av de på frys overlever så telles det ikke som forsøk [emoji4]
 
Det er kjipt å ikke få innsett på ferskforsøk ja. En blir liksom snytt for et innsett [emoji57]

Hvordan var det igjen. Er det tre forsøk pr barn (inntil 2 stk) eller er det tre forsøk tilsammen?
Vi har jo søskenforsøk nå. Begynner vi på nytt igjen da?
 
Det er kjipt å ikke få innsett på ferskforsøk ja. En blir liksom snytt for et innsett [emoji57]

Hvordan var det igjen. Er det tre forsøk pr barn (inntil 2 stk) eller er det tre forsøk tilsammen?
Vi har jo søskenforsøk nå. Begynner vi på nytt igjen da?
3 forsøk per barn[emoji169]
 
Positiv EL-test idag. Håp om ventespire i mellomtiden kanskje :)
 
Ååå jeg vil også komme igang snart!! Sitter og leser om dere som er midt i suppa og skulle ønske august kom litt fortere...men men, her blir det prøving på gamlemåten frem til da :p
 
Hatt en forumpause, men nå venter jeg på positiv EL-test. UL i går viste SH på 9mm og en folikkel på 16, så da er vel EL rett rundt hjørnet :) håper bare ikke det kræsjer med helg, vil sette inn lille eskimoen :)
 
Da har jeg fått tlf om at vi har 4 egg på frys [emoji1] Ett ble fryst ned på dag to og tre ble fryst ned på dag tre. Er utrolig lettet. Bare å vente på TR nå så vi kan planlegge FER [emoji7]

Kjempebra!! :D
Grattis!
 
Litt hjelp til analysering..
Er den positiv eller bare nesten? Monitoren sier bare høy hele veien nå..
7ab0a9bbc33c2c698fba0691f015ddb7.jpg
 
Litt hjelp til analysering..
Er den positiv eller bare nesten? Monitoren sier bare høy hele veien nå..
7ab0a9bbc33c2c698fba0691f015ddb7.jpg

Hmmm... vrien den der.. men ville kanskje sagt at det kan bli enda sterkere..
 
Hmmm... vrien den der.. men ville kanskje sagt at det kan bli enda sterkere..
Er så nervøs for at den skal gå meg hus forbi.. Men hvis han skulle bli svakere i morgen, så får jeg informere Porsgrunn. Ellers håper jeg på positiv test i morgen..
 
Er så nervøs for at den skal gå meg hus forbi.. Men hvis han skulle bli svakere i morgen, så får jeg informere Porsgrunn. Ellers håper jeg på positiv test i morgen..

Det er noen som har EL uten at testen er supersterk, har blant annet skjedd meg et par ganger (bekreftet EL ved temping), så om den skulle bli svakere i morgen ville jeg tolket kveldens som positiv :)
 
Det er noen som har EL uten at testen er supersterk, har blant annet skjedd meg et par ganger (bekreftet EL ved temping), så om den skulle bli svakere i morgen ville jeg tolket kveldens som positiv :)
Takk for det, kommer nok til å tolke testen i morgen tidlig med haukeblikk :)
 
alltid vært usikker på slike tester...neon ganger kjempe sterk mens andre ikke fult så sterk selv om d er positivt. så her har jeg gått til innkjøp av digital el test...dyrt ja..men ikke tvil når den er positiv med en smiely ;)
Litt hjelp til analysering..
Er den positiv eller bare nesten? Monitoren sier bare høy hele veien nå..
7ab0a9bbc33c2c698fba0691f015ddb7.jpg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp