❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Du må jo da først få en eggløsning (som jeg antar ikke er langt unna eller akkurat har vært) og så mensen 2 uker cirka etter det ;) Med andre ord kan det fort gå 2-3 uker til før neste TR.

Jeg var på UL dag 30 på Synarela spray og da så de en eggpose som var litt over 20 mm. Jeg startet deretter å teste etter EL med en gang men EL testene har vært helt super negative.. så kanskje jeg hadde EL like før UL timen? [emoji848]
 
Jeg var på UL dag 30 på Synarela spray og da så de en eggpose som var litt over 20 mm. Jeg startet deretter å teste etter EL med en gang men EL testene har vært helt super negative.. så kanskje jeg hadde EL like før UL timen? [emoji848]

Ahh, selvfølgelig. Jeg som tenkte helt feil. Men det er jo da en stund siden og du skal vel da kanskje ha TR til tirsdag da om det er 2 uker etter den timen? :)
 
Jeg hadde et avbrutt forsøk nå i mars fordi jeg ikke responderte på Synarela. Jeg fikk mens på spray. Noe jeg har lest at er et "tegn" på at man er tilstrekkelig nedregulert. Uansett. Porsgrunn sa til meg at jeg skulle få en blødning etter avsluttet spray og gi beskjed til de når blødningen har kommet. Neste blødning starter jeg rett på menopur. Men er det noen som vet hvorfor jeg må vente og ikke bare kan starte rett på blødning nr 1? Har ikke fått den enda og nå på tirsdag er det to uker siden jeg sluttet på spray...

Jiiises denne prosessen er lang og uforutsigbar[emoji15][emoji15][emoji15]

Kjedelig å bli avbrutt[emoji53]
Er i samme situasjon og ble avbrutt etter å ha gått på spray i det uendelige og sprøyter i over 20 dager[emoji43] Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha to blødninger og spurte om hvorfor jegnikke kunne begynne etter den første[emoji12] Fikk sommsvar at det var pga at medisinene skulle være ute av kroppen før nytt oppstart[emoji4] Kjedelig å vente[emoji43] Har hått noen menslignende smerter nå ett par dager så håper det egentlig er EL[emoji85] Selv om jeg ikke pleier å ha EL selv[emoji23] Hadde bare vært så deilig å fått til dette på egenhånd[emoji85]
 
Ahh, selvfølgelig. Jeg som tenkte helt feil. Men det er jo da en stund siden og du skal vel da kanskje ha TR til tirsdag da om det er 2 uker etter den timen? :)

Ja håper det! Selvom jeg ikke har et eneste tegn på at TR er rundt hjørnet! Bruker å få ømme pupper en uke før...

Hvordan går det med deg? Jeg heier på deres neste forsøk assa og håper inderlig det går veien fullt ut neste gang! [emoji177]
 
Kjedelig å bli avbrutt[emoji53]
Er i samme situasjon og ble avbrutt etter å ha gått på spray i det uendelige og sprøyter i over 20 dager[emoji43] Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha to blødninger og spurte om hvorfor jegnikke kunne begynne etter den første[emoji12] Fikk sommsvar at det var pga at medisinene skulle være ute av kroppen før nytt oppstart[emoji4] Kjedelig å vente[emoji43] Har hått noen menslignende smerter nå ett par dager så håper det egentlig er EL[emoji85] Selv om jeg ikke pleier å ha EL selv[emoji23] Hadde bare vært så deilig å fått til dette på egenhånd[emoji85]

Ja er super kjedelig... jeg er så utålmodig og hater uforutsette hendelser så denne prosessen passer ikke meg!![emoji23][emoji85]

Kjedelig du også måtte avbryte! [emoji19]
Jeg skulle også virkelig ønske at vi fikk det til på egenhånd[emoji19] tester og tester etter EL [emoji1316] men jeg har fortsatt ikke funnet den så nå venter jeg bare på mensen og neste EL [emoji3]
 
Ja håper det! Selvom jeg ikke har et eneste tegn på at TR er rundt hjørnet! Bruker å få ømme pupper en uke før...

Hvordan går det med deg? Jeg heier på deres neste forsøk assa og håper inderlig det går veien fullt ut neste gang! [emoji177]

Får håpe hun kommer snart :)

Det går litt opp og ned her. Har mine dager da det er veldig vondt (hver torsdag da jeg skulle ha vært en uke lengre, neste uke når vi skulle hatt TUL osv). Tester etter EL nå da jeg tok letrozol nå denne syklusen, så håper egget dukker opp.
 
Får håpe hun kommer snart :)

Det går litt opp og ned her. Har mine dager da det er veldig vondt (hver torsdag da jeg skulle ha vært en uke lengre, neste uke når vi skulle hatt TUL osv). Tester etter EL nå da jeg tok letrozol nå denne syklusen, så håper egget dukker opp.

Det skjønner jeg veldig godt! [emoji177]
Så man kan gå på letrozol/Femar mellom forsøk assa? Jeg har lurt på det selv...
når skal du i gang med neste forsøk?
Kan jeg feks gå på det nå når tanta dukker opp mon tro?[emoji848]
 
Det skjønner jeg veldig godt! [emoji177]
Så man kan gå på letrozol/Femar mellom forsøk assa? Jeg har lurt på det selv...
når skal du i gang med neste forsøk?
Kan jeg feks gå på det nå når tanta dukker opp mon tro?[emoji848]

Jeg skal ikke ha før tidligst juni, men tok mellom forsøkene i desember og februar også ;) Tenker ta nå og i april, men mulig ikke noe i mai :)
 
Hei alle! :)

26. mars - minnedag for oss... For 6 år siden den dagen bekreftet legen med UL at jeg var gravid med datteren vår... :Heartpink Hun ble født i november 2011. Og for ett år siden den dagen mistet jeg en liten :dummy: eller :dummy1: (SA i uke 5-6)...

I morgen tar jeg en telefon til klinikken og oppdaterer dem ift. syklusen. :happy: Får se hva de sier om sjanser for FER etter påske... :rolleyes: :smiley-angelic001

Fin kveld til alle! :shy:
 
da var jeg tilbake etter pause siden nov i fjor...
starte på vårt aller siste forsøk nå..kjenner jeg er livredd...men håper håper på et stort mirakel..
startet synarela for to dager siden...startet med sprøytene 19april...enda noe nytt de skal prøve meg på nå...bemfola? noen som har erfaring med det..
uttak regner med å bli i begynnelsen av mai..så blir lang regime..pga påske og bryllup til utlandet går jeg på nesesprayen litt lengre..
spennende og nervepirrende år. men håper 2017 blir et flott år!
 
da var jeg tilbake etter pause siden nov i fjor...
starte på vårt aller siste forsøk nå..kjenner jeg er livredd...men håper håper på et stort mirakel..
startet synarela for to dager siden...startet med sprøytene 19april...enda noe nytt de skal prøve meg på nå...bemfola? noen som har erfaring med det..
uttak regner med å bli i begynnelsen av mai..så blir lang regime..pga påske og bryllup til utlandet går jeg på nesesprayen litt lengre..
spennende og nervepirrende år. men håper 2017 blir et flott år!

Så spennende at du er i gang igjen! Håper at det blir full klaff nå! :)
Bemfola er det samme som Gonal-F, bare annet merkenavn ;)
Masse lykke til!!! :)
 
da var jeg tilbake etter pause siden nov i fjor...
starte på vårt aller siste forsøk nå..kjenner jeg er livredd...men håper håper på et stort mirakel..
startet synarela for to dager siden...startet med sprøytene 19april...enda noe nytt de skal prøve meg på nå...bemfola? noen som har erfaring med det..
uttak regner med å bli i begynnelsen av mai..så blir lang regime..pga påske og bryllup til utlandet går jeg på nesesprayen litt lengre..
spennende og nervepirrende år. men håper 2017 blir et flott år!
Masse lykke til! Håper dette blir deres forsøk :)
 
Hei alle! :)

26. mars - minnedag for oss... For 6 år siden den dagen bekreftet legen med UL at jeg var gravid med datteren vår... :Heartpink Hun ble født i november 2011. Og for ett år siden den dagen mistet jeg en liten :dummy: eller :dummy1: (SA i uke 5-6)...

I morgen tar jeg en telefon til klinikken og oppdaterer dem ift. syklusen. :happy: Får se hva de sier om sjanser for FER etter påske... :rolleyes: :smiley-angelic001

Fin kveld til alle! :shy:

Både en god og vond dag for dere da[emoji173]
Håper det ellers har vært en fin dag med sol og lek[emoji4]

Så spennende! Har tanta kommet?:) hold meg oppdatert på hva klinikken sier da [emoji12] Jeg havner nok i påsken selv [emoji30]
 
Da er uttak overstått. Fikk ut 20 stk +/- husker ikke helt [emoji4]
Har hatt uttak på 3 forskjellige steder til nå og Porsgrunn var helt klart de beste. Kjente så og si ingenting og de ansatte der er helt supre [emoji4]
Blir totalfrys på meg grunnet fare for overstimulering men det var jeg forberedt på så det går fint.
Spent på tlf imorgen [emoji256]
 
Da er uttak overstått. Fikk ut 20 stk +/- husker ikke helt [emoji4]
Har hatt uttak på 3 forskjellige steder til nå og Porsgrunn var helt klart de beste. Kjente så og si ingenting og de ansatte der er helt supre [emoji4]
Blir totalfrys på meg grunnet fare for overstimulering men det var jeg forberedt på så det går fint.
Spent på tlf imorgen [emoji256]

Gratulerer med vel overstått og et formidabelt antall egg også :)
Selvsagt er det et lite stikk å ikke få innsett, men du skal bli gravid på første FER du, for det har jeg bestemt :happy:

Så enig med deg angående Porsgrunn og uttak! Det gikk så fint og smertefritt :) Nå har jeg aldri prøvd annet da, men måtte hive meg på skrytinga når du først nevnte det ;)
 
Gratulerer med vel overstått og et formidabelt antall egg også :)
Selvsagt er det et lite stikk å ikke få innsett, men du skal bli gravid på første FER du, for det har jeg bestemt :happy:

Så enig med deg angående Porsgrunn og uttak! Det gikk så fint og smertefritt :) Nå har jeg aldri prøvd annet da, men måtte hive meg på skrytinga når du først nevnte det ;)

Takk søte du! [emoji8]
Ja de er helt fantastiske der og fortjener masse skryt [emoji4]
 
Takk søte du! [emoji8]
Ja de er helt fantastiske der og fortjener masse skryt [emoji4]

Nå håper jeg det blir party i varmeskapet i natt og at det blir knallbra uttelling på eggene dine! :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp