❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Dere som ikke er gravide, er i forsøk eller har på frys - når skal dere i gang igjen? Og hvilket forsøk offentlig blir det?

Her blir det siste offentlige i august, mulig juni. Prøver letrozol (fikk flere kurer av snille fastlegen idag) + akupunktur enn så lenge i ventetiden. Kjenner jeg er livredd for negativt forsøk da vi ikke har råd til private forsøk før om minst 2-3 år :( Det er skremmende.. Og kjenner veldig på at psyken vil slite om vi ikke er gravide innen sommeren (mange med termin da) og spesielt i november.

Her sitter jeg å venter på mensen,kommer nok ikke enda for er nesten akuratt ferdig med blødningen etter avbrutt forsøk[emoji85] Hvis mensen ikke kommer om en mnd skal jeg bli satt igang for å få mensen[emoji4] Har veldig uregelmessig så veldig spennende[emoji4]
 
Heihei.

Hadde bestemt meg for å ikke bli med på noe forum eller lese for mye om andres opplevelser rundt dette når vi gikk i gang med IVF i Porsgrunn, men nå er jeg her da. Og har lest igjennom alle 78 sidene med både opp og nedturer for dere flotte jenter. Spennende dette :)

Vi er på 1. forsøk og har testdag 28/3 :)
Velkommen! Og masse lykke til, håper du får to fine streker på testen din :D
 
Gjerne det :)
Ja tror det, føler jeg rocker hodet unødvendig mye hvis ikke jeg gjør det. Har ingen symptomer føler jeg men, det trenger jo ikke bety noe❤️

Trenger ikke være symptomer så tidlig, så masse spenning helt til 28.
Tøff er du som holder ut og venter !! :)
 
Håper syklusen din snart går seg ti[emoji120][emoji173], det er så kjedelig å gå slik og vente[emoji173][emoji257]
Tusen takk. Ikke noe EL i dag heller, så nå skjønner jeg ikke noe... :meh: Dag 25 i dag. Så lenge uten EL har jeg ikke gått noe særlig. :inpain:
 
Last edited by a moderator:
Jenter, har dere opplevd at den første syklusen etter avbrutt forsøk var uten EL? :oops::smiley-ashamed004
 
Jenter, har dere opplevd at den første syklusen etter avbrutt forsøk var uten EL? :oops::smiley-ashamed004
Har ikke hatt avbrutt forsøk, men jeg har fått en lengre syklus etter mine forsøk. Gått fra 28 dager til 36/37 dager..
 
Jenter, har dere opplevd at den første syklusen etter avbrutt forsøk var uten EL? :oops::smiley-ashamed004
Har ikke hatt avbrutt forsøk, men jeg har fått en lengre syklus etter mine forsøk. Gått fra 28 dager til 36/37 dager..

Jeg har egentlig samme erfaring som Mator. Ikke hatt avbrutt forsøk, men fikk veldig lang syklus etter ferskforsøket. Om jeg ikke husker feil var EL 12-14 dager senere enn vanlig den gangen.
 
Et spm.. Hvor lang tid har det tatt fra dere har sendt inn papirene med kvitteringer til HELFO, til dere har fått svar om mottatt brev og videre behandlingstid evt resultat av tilbakebetaling?
Jeg postet mitt for to uker siden og har enda ikke hørt noen verdens ting. Blir redd for at det har forsvunnet i posten jeg!
 
Et spm.. Hvor lang tid har det tatt fra dere har sendt inn papirene med kvitteringer til HELFO, til dere har fått svar om mottatt brev og videre behandlingstid evt resultat av tilbakebetaling?
Jeg postet mitt for to uker siden og har enda ikke hørt noen verdens ting. Blir redd for at det har forsvunnet i posten jeg!

Tok maaange uker:(
 
Tok maaange uker:(
Synes det er så ræva at de ikke en gang klarer å sende ut en bekreftelse på at de har mottatt brevet. Forstår at det er ventetid på saksbehandling, men litt service burde de kunne yte...
 
Synes det er så ræva at de ikke en gang klarer å sende ut en bekreftelse på at de har mottatt brevet. Forstår at det er ventetid på saksbehandling, men litt service burde de kunne yte...

De sender bekreftelse, men selv det tar mange uker [emoji23]
 
Synes det er så ræva at de ikke en gang klarer å sende ut en bekreftelse på at de har mottatt brevet. Forstår at det er ventetid på saksbehandling, men litt service burde de kunne yte...

Tror bekreftelse på mottatt brev kom etter 6 (!) uker :hilarious:
 
Et spm.. Hvor lang tid har det tatt fra dere har sendt inn papirene med kvitteringer til HELFO, til dere har fått svar om mottatt brev og videre behandlingstid evt resultat av tilbakebetaling?
Jeg postet mitt for to uker siden og har enda ikke hørt noen verdens ting. Blir redd for at det har forsvunnet i posten jeg!

Jeg sendte inn 14.02 og fikk bekreftelse på mottatt brev 08.03. Fikk pengene en uke etter sånn ca. Men ser den der, hadde også litt panikk for at det kunne ha blitt borte i posten :p
 
Har ikke hatt avbrutt forsøk, men jeg har fått en lengre syklus etter mine forsøk. Gått fra 28 dager til 36/37 dager..
Jeg har egentlig samme erfaring som Mator. Ikke hatt avbrutt forsøk, men fikk veldig lang syklus etter ferskforsøket. Om jeg ikke husker feil var EL 12-14 dager senere enn vanlig den gangen.

Takk, jenter! :) Da venter jeg...

Et spm.. Hvor lang tid har det tatt fra dere har sendt inn papirene med kvitteringer til HELFO, til dere har fått svar om mottatt brev og videre behandlingstid evt resultat av tilbakebetaling?
Jeg postet mitt for to uker siden og har enda ikke hørt noen verdens ting. Blir redd for at det har forsvunnet i posten jeg!
Har akkurat sendt mine, så vi får se! :)
 
Et spm.. Hvor lang tid har det tatt fra dere har sendt inn papirene med kvitteringer til HELFO, til dere har fått svar om mottatt brev og videre behandlingstid evt resultat av tilbakebetaling?
Jeg postet mitt for to uker siden og har enda ikke hørt noen verdens ting. Blir redd for at det har forsvunnet i posten jeg!
Det tok ca en måned, men i brevet sto det at det kunne ta tre måneder. Du trenger nok ikke være bekymret ;)
 
Et spm.. Hvor lang tid har det tatt fra dere har sendt inn papirene med kvitteringer til HELFO, til dere har fått svar om mottatt brev og videre behandlingstid evt resultat av tilbakebetaling?
Jeg postet mitt for to uker siden og har enda ikke hørt noen verdens ting. Blir redd for at det har forsvunnet i posten jeg!

Ble sendt inn til HELFO søknad med samlet kvitteringer på forsøk Nr1( avbrutt på Haukeland i 2016 på 13.500kr) og Nr1(nytt forsøk i Porsgrunn i 2017 på 13,600kr )

Har fått tilbake brev/svar den 2.02.17 om at de mottatte kvitteringer for innvilgede for
forsøk nr1 og nr1

Har fått brev igjen fra HELFO den 16.02.17 om de vil behandle den så snart som mulig. På grunn av stor saksmengde kan saksbehandlingen ta inntil 12 uker fra de mottok saken min.
Den 21.03.17 de utbetalt på konto 11.100kr [emoji106]
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp