✫ ~ Eggløsningstestene våre i februar 2017 ~ ✫

cc82060cd773bda40902584dbefe60cb.jpg


Bruker CBFM, hadde første dag med høy i dag. Tok likevel en strimmel i kveld. Er denne positiv? [emoji3]
Jeg vil si den er positiv ja, for streken er sterkere enn kontrollstreken :)
 
Men er det vanlig å ha så mange dager positive el. Tester etterhverandre? Jeg er ikke så god på dette jeg
Jeg bruker å ha to dager. Litt usikker på om det er vanlig med fire da. De fleste har en-to men det finnes jo sikkert flere som har flere dager enn det.
 
Syklusen har vært veldig fjern etter MA 13 Jan. Hadde medisinsk abort 18 Jan.
Fikk negativ GT 23 dager etterpå. Har nå brukt CBD testene og hatt 10 dager med høyfertilitet, men idag fikk jeg endelig maks. Samboer kom hjem på lynvisitt før neste oppdrag og la inn noen aksjer på onsdagen, men tror det var for tidlig.
 
Hjelp! Jeg skjønner ikke hvor det blir av eggløsninga mi?

Vet man ikke skal se på testen etter tisdfristen men flere tar jo vare på dem for å sammenligne. Hva tror dere? Hvor blir det av egget mitt???


thumb_IMG_2907_1024.jpg
 
Denne er positiv sant? :) Er det flere som har opplevd å få positiv eggløsningstest så seint som syklusdag 34? I morra er det en uke sida jeg skulle hatt mensen.. Den har enda ikke kommi, og ser ikke ut som at den har tenkt det enda heller. Jeg tok denne eggløsningstesten i dag tidlig, så kjøpte jeg CB digital og en vanlig A1 graviditetstest på apoteket som jeg testa i samme urin (hadde det i en beholder mens jeg dro på apoteket i dag tidlig). Begge graviditetstestene var negative. Så jeg tok en eggløsningstest til, og den var lik som den på bildet. Flere som har opplevd dette?

Kan legge til at jeg ikke har testet tidligere, for planen var å begynne i mars. Men ettersom mensen aldri kom, og jeg ikke hadde noen graviditetstester liggende, prøvde jeg med LH test i dag ettersom den kan slå ut på graviditet også. Men ettersom garviditetstestene var negative, så må det jo være eggløsning den viser.
 

Vedlegg

  • 20170227_095235.jpg
    20170227_095235.jpg
    802,9 KB · Visninger: 37
Jeg spør her i tilfelle jeg kan få svar raskt nok ;P

Jeg hadde mer eller mindre svake streker for LH måling (førstegangsbruker av cb fertilitetstest), men idag fikk jeg høy samtidig som testen var blank der streken for LH skulle være (Noe sterkere overigår, litt svakere igår og idag helt blankt der LH- streken skulle vært). Betyr det at jeg har el idag?
Eller er det over allerede?
 
Jeg spør her i tilfelle jeg kan få svar raskt nok ;P

Jeg hadde mer eller mindre svake streker for LH måling (førstegangsbruker av cb fertilitetstest), men idag fikk jeg høy samtidig som testen var blank der streken for LH skulle være (Noe sterkere overigår, litt svakere igår og idag helt blankt der LH- streken skulle vært). Betyr det at jeg har el idag?
Eller er det over allerede?
Hvor i syklusen er du? Er det første dag med høy?
Har skjedd at jeg har fått høy og syntes streken var svakere enn når den var på lav, for så å øke i styrke. (Bruker monitoren). Man skal jo egentlig ikke prøve å tyde de strekene for vet jo ikke helt hva den ser etter når den tyder.
 
Back
Topp