✫ ~ Eggløsningstestene våre i februar 2017 ~ ✫

Bikket midnatt nå, så vil påstå vi er i februar! ;)

Tenkte det var greit å sjekke om kroppen er i lage etter MA før jul, så har nå fått testet etter EL.

Hva tenker dere - up and running again?!?

thumb_IMG_2548_1024.jpg
 
Bikket midnatt nå, så vil påstå vi er i februar! ;)

Tenkte det var greit å sjekke om kroppen er i lage etter MA før jul, så har nå fått testet etter EL.

Hva tenker dere - up and running again?!?

Vis vedlegget 217616
Ser slik ut :) Var jo veldig positiv på cd14 :)
 
Vis vedlegget 217749
fikk denne i dag. Men hjelper nok ikke. Siden han ikke kommer hjem før fredag. Så da er det vel forseint?

Trenger ikke være for sent nei :) Kroppen vår er undelig og ikke lett å forstå seg på til tider. Eggløsningstester også. Når man får positiv test, kan man ha eggløsning as we speak, eller den kan kommer innen de to neste døgn (ifølge fertilitetsklinikken) så jeg ville lagt inn aksjer på fredag ja :) egget kan jo leve opptil ett døgn også :)
 
Trenger ikke være for sent nei :) Kroppen vår er undelig og ikke lett å forstå seg på til tider. Eggløsningstester også. Når man får positiv test, kan man ha eggløsning as we speak, eller den kan kommer innen de to neste døgn (ifølge fertilitetsklinikken) så jeg ville lagt inn aksjer på fredag ja :) egget kan jo leve opptil ett døgn også :)


Takk for svar. Satser på at vi kanskje er heldig når han kommer hjem. Men er det godt tegn om testen holder seg positiv? Er det ikke når den blir negativ igjen at eggløsning inntruffet?
 
Takk for svar. Satser på at vi kanskje er heldig når han kommer hjem. Men er det godt tegn om testen holder seg positiv? Er det ikke når den blir negativ igjen at eggløsning inntruffet?

Aksjer bør i utgangspunktet legges inn før EL, dvs. når du har fått positiv test. Fortsett å teste og hopp uansett i høyet med en gang gubben kommer hjem ;-)
 
Jeg tror EL på henne er den cd 15 jeg da. EL er jo som regel dagen etter positiv test.

Ifølge fertilitetsklinikken så eggløsning være rett før positiv test, når testen er blitt positiv eller innen to døgn etter positiv test. Så ingen fasit egentlig når eggløsning er på tross positiv test :p kroppen er underlige greier :D
 
tenker du har hatt eggløsning på CD 14 :)

Har stort sett hatt EL på CD 15 tidligere jeg da. Og både pearly og FF har vært og er enig. Men CD 14/15 - potato/poteito. :p Er ikke i en PP nå uansett, bare greit å vite at kroppen er i lage etter MA. :)
 
Nå må jo det faste smilet komme snart... var jo lenge med blinkende smil

Jeg er tom for testpinner, så nå kan det bare være.. har jo ikke antydning til mine vanlige el-smerter, så skjønner ikke hvorfor det er et smil der i det hele tatt..
 
Dag 14 etter en SA. Kan ikke være lenge til EL? Har negativ HCG test nå. Det er slik at venstre strek må være sterkere en høyre for å ha positiv test?
ImageUploadedByBV Forum1486058217.665440.jpg
 
Dag 14 etter en SA. Kan ikke være lenge til EL? Har negativ HCG test nå. Det er slik at venstre strek må være sterkere en høyre for å ha positiv test?
Vis vedlegget 217851
Like sterk eller sterkere for at det skal være positiv. Og når den er negativ igjen så har du EL. Lykke til med testinga!
 
IMG_0121.jpg
Er helt ny på denne testingen, så skjønner ikke så mye enda. Hadde en SA 15.01. Og begynte med EL-tester i slutten av forrige uke, har tatt 1-2 hver dag for å prøve ut litt, og se hvordan dette funker.

Jeg skjønner at ingen av mine tester til nå har vært positive, men de blir bare svakere, men vet ikke om det har noe å si?!

De to nederste er fra i dag
 
Back
Topp