Ønsker meg spire nr 2<3

8dpo, og ingen symptomer idag. Mistet plutselig håpet igjen idag:sorry: jeg har så lyst å teste nå, bare for å drepe det lille håpet jeg har så jeg ikke blir skikkelig lei meg når tr dukker opp :sorry:
Off, har en dårlig dag idag, kjenner jeg :(

Jeg har fortsatt troen! :D heia heia!
 

Vedlegg

  • _20170320_081702.JPG
    _20170320_081702.JPG
    581,9 KB · Visninger: 75
Ser noe på testen :) håper på babystrek :)
 
Jeg ser dessverre ikke noe men håper den blir sterkere! :) Det er fortsatt tidlig.
 
Jeg tok en ny ebay-test ikveld der det dukket opp enda en svaaaak strek. Så jeg bestemte meg for å ta en bt, da sensitiviteten på ebaytestene kan være dårlig. Og dette er resultatet! Streken er rosa her hos meg :eek: hjelpe meg altså!
 

Vedlegg

  • _20170320_205047.JPG
    _20170320_205047.JPG
    481,9 KB · Visninger: 78
Jeg tok en ny ebay-test ikveld der det dukket opp enda en svaaaak strek. Så jeg bestemte meg for å ta en bt, da sensitiviteten på ebaytestene kan være dårlig. Og dette er resultatet! Streken er rosa her hos meg :eek: hjelpe meg altså!

Hurra! Hva er sensitiviteten på dissa?
 
Tusen takk:Heartred hvordan går det med deg da?:)

Svakere EL-test i går, så vidt det var fra lørdag morgen. Veldig negativ i dag, så tenker EL i dag jeg ;) Har vært gøy å følge med på :)

Håper du får en fin tur til Danmark :) Kos deg :) Gleder meg til å se at streken blir sterkere ;)
 
Jeg tok en ny ebay-test ikveld der det dukket opp enda en svaaaak strek. Så jeg bestemte meg for å ta en bt, da sensitiviteten på ebaytestene kan være dårlig. Og dette er resultatet! Streken er rosa her hos meg :eek: hjelpe meg altså!

Woho, du er gravid du [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Svakere EL-test i går, så vidt det var fra lørdag morgen. Veldig negativ i dag, så tenker EL i dag jeg ;) Har vært gøy å følge med på :)

Håper du får en fin tur til Danmark :) Kos deg :) Gleder meg til å se at streken blir sterkere ;)
Da begynner dpo-land for deg?:D vi skal riktig kose oss, og håper virkelig at streken blir sterkere :)
 
Åååh, fikk et skikkelig håp nå :happy: blir bare så redd for at det er noe lureri :eek:

Er kun de testene jeg har brukt og har aldri fått så sterk "skyggestrek" :) så jeg er sikker på at du er gravid [emoji106]
 
Back
Topp