Ønsker meg spire nr 2<3

Tenkte å titte innom for å se hvordan det går med deg, men du har vel kanskje opprettet en ny DB i termingruppa di nå? :)

Håper alt er bra og du koser deg med lille mageboeren om dagene. Fortsatt lykke til videre, et skritt nærmere for hver dag som går! :)
Så koselig å se deg her inne igjen, håper du har kost deg masse i påsken! :)

Jeg har en ny dagbok i termingruppa,ja. Du kan jo inn og snike ;) "jenta vår blir storesøster" heter den.

Alt i alt går det bra med meg, men er rimelig opp og ned for tiden. Pappa havnet på sykehuset med kraftig infeksjon, men begynner heldigvis å komme seg i bedre form igjen :)
Jeg fortalte sjefen på onsdag både at jeg var gravid og at pappa har fått kreft, så jeg slet litt med å henge med for tiden. Hun forstod det veldig godt, og ble så glad for den gode nyheten:Heartred hun ville tilrettelegge så mye hun klarte diskret, før det ble offentlig, så jeg har en kjempefin sjef! :Heartred

Ellers går det mye i kvalme morgen og kveld, og hormonell så det holder! Stakkar samboer :hilarious:
 
Så godt å høre alt er bra, tross at faren din ble syk. Enda godt han er på bedringens vei. :)

Herlig med en forståelsesfull sjef, det er alfa omega for trivselen på jobb. :)

Kos deg videre fremover, tross hormoner og det som er!
 
Back
Topp