Ønsker meg spire nr 2<3

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Da tenkte jeg kanskje at jeg ville prøve meg på en dagbok, da jeg fant ut at jeg likte å følge med på andres dagbøker:)

Jeg kan begynne å fortelle litt om meg selv. Jeg fyller 28år den 20.feb, har ikm 24., så håper jo på en forsinket og høyt ønsket bursdagsgave <3
Jeg fikk en skjønn datter april 2016, og vi ønsker to stk gjerne litt nær i alder:) jeg storkoser meg som mamma, og er så stolt av og glad i vår kjære lille jente på 9mnd <3

Jeg temper ikke, bruker ikke el-tester eller noe. Jeg bruker en app på mobilen som jeg følger litt, kjenner på symptomer og vi legger inn aksjer sånn ca annenhver dag:) en dag må det jo klaffe;-) vi går nå inn i pp5, så har jo ikke prøvd så lenge. Men ønsker man noe sterkt så skulle det helst ha skjedd igår;-)

Jeg får se hvordan jeg klarer å oppdatere denne dagboken, da jeg egentlig kjenner foreløpig at jeg er litt mer likegyldig enn jeg har vært i de tidligere pp:-/ hvorfor jeg er det aner jeg ikke.

Jeg vil gjerne ha en slik test igjen som på det bildet jeg la ut. Denne testen er fra da jeg fant ut at datteren min var på vei<3
 

Vedlegg

  • _20170206_002751.JPG
    _20170206_002751.JPG
    220,6 KB · Visninger: 137
Woho, blir artig å følge deg :) positiv test hadde vært stas ja :D
 
Woho, blir artig å følge deg :) positiv test hadde vært stas ja :D
Skal nok følge deg i dagboken din, satser på positive tester snart:) mulig at vi ikke satser så veldig hardt i mars, da jeg egentlig ikke ønsker termin i desember :) kommer ikke til å bruke noe beskyttelse, det som skjer det skjer:)
 
Idag var min lille familie på sykehuset og besøkte bror til min samboer og hans kjære, da de fikk en skjønn datter igår:) hun var bare nydelig! Man blir liksom ikke mindre babysyk av å holde et nyfødt lite knøtt <3
Huff, jeg unner dem dette veldig, men kjenner at jeg skulle ønske at det var meg :smiley-ashamed008

Ellers skjer det ikke stort for øyeblikket, da jeg kun er på cd9. På denne tiden sist måned gikk jeg på veggene over at tiden gikk så sent, men denne måneden er jeg veldig mye roligere. Jeg tror det går på at jeg egentlig ikke har noe særlig tro på at det skal klaffe nå heller :-(

Men nå er klokka straks 24, så bør vel få meg noe søvn før den lille frøkna mi våkner om noen timer;) ha en god natt, alle dere gode damer!
 
Ååå så deilig med en nyfødt liten å få kose med <3 jeg også gleder meg til å få en til! Har kommet til cd7 og begynt med temping! Blir spennende å se :p ellers har jeg lest her inne å spise spinat og egg før eggløsning er bra og ananaskjerne etter eggløsning for at egget skal feste seg! Da jeg ble gravid siste helte jeg nedpå med grapefruktjuice :p Hehe tenker å gjøre det denne pp så får vi se :D
 
Ååå så deilig med en nyfødt liten å få kose med <3 jeg også gleder meg til å få en til! Har kommet til cd7 og begynt med temping! Blir spennende å se :p ellers har jeg lest her inne å spise spinat og egg før eggløsning er bra og ananaskjerne etter eggløsning for at egget skal feste seg! Da jeg ble gravid siste helte jeg nedpå med grapefruktjuice :p Hehe tenker å gjøre det denne pp så får vi se :D
Ønsker deg masse lykke til:-D hvilken ikm-gruppe hører du til?:) jeg må bare spør: det profilbildet ditt, er det deg? Det er så fint :smiley-angelic003
 
Ønsker deg masse lykke til:-D hvilken ikm-gruppe hører du til?:) jeg må bare spør: det profilbildet ditt, er det deg? Det er så fint :smiley-angelic003

Tusen takk! Jeg hører til ikm uke 10 denne gangen :) Hehe ja, det var da jeg var gravid med minien :p har aldri vært så fornøyd med kroppen min før faktisk :p det var nok all kjærligheten for han inni der som gjorde at jeg trivdes så godt :)
 
Tusen takk! Jeg hører til ikm uke 10 denne gangen :) Hehe ja, det var da jeg var gravid med minien :p har aldri vært så fornøyd med kroppen min før faktisk :p det var nok all kjærligheten for han inni der som gjorde at jeg trivdes så godt :)
Man føler seg så fin når man får mage:) har alltid vært litt sjenert med kroppen min, men da kjente jeg meg mer avslappa da jeg gikk gravid:) åååh, gleder meg til neste gang!! Følger deg litt på dagboken din, og ønsker deg masse lykke til i neste pp:-D
 
Da er man kommet til CD 12, dagene går virkelig mye fortere denne pp enn de tidligere:) jeg hadde håpet på å få lagt inn noen aksjer når jeg kom hjem fra kveldsvakt idag (hjemme mellom 11 og halv 12). Men dessverre hadde samboer lagt seg fordi han skal opp veldig tidlig imorgen, så ingen aksjelegging ikveld:-(
Vi la aksjer søndag og mandag, og satser på imorgen også. I tillegg til annenhver dag en liten stund fremover. Så håper jo det skal holde, men:-/

Jeg tror jeg begynner å merke litt den der følelsen jeg har sett andre skrive om, skuldrene er mer senket etter noen pp enn ved de første. Samtidig kjenner jeg litt på det i løpet av dagene at jeg får noen blaff av utålmodighet. Heldigvis har jeg den mest fantastiske lille jenta mi på 9mnd som opptar det meste av tiden min. Hun kryper som en galning, reiser seg opp etter alt og "rengjør" stuevinduene vår (les:hun slikker på vinduene) :D

Litt vanskelig å oppdatere dagboken, når det faktisk ikke er noe å oppdatere ;)
 
Man føler seg så fin når man får mage:) har alltid vært litt sjenert med kroppen min, men da kjente jeg meg mer avslappa da jeg gikk gravid:) åååh, gleder meg til neste gang!! Følger deg litt på dagboken din, og ønsker deg masse lykke til i neste pp:-D

Ja det blir fantastisk :D tusen takk, lykke til du også! Satser på det skjer fort! :)
 
Før jeg fikk datteren min var den hver måned på 28 dager:) nå har den hoppet alt mellom 28-32, så littegrann ustabil, men kunne vært verre :) hvordan er din?har den forandret seg noe etter du var gravid?:)

Da er du heldig :p min var tidligere på 32-36, som oftest på 33. Nå er siste mnd har den vært på 33, 32, 37, 38 og plutselig 31 så vet ikke helt :p satser på den blir mer stabil igjen eller bare totalt uteblir et år :D det hadde jo vært best :p Hehe krysser fingrene for at dette var siste mensen på en god stund :) hvilken ikm gruppe er du i nå? Vet du hvilken dag du får EL?
 
Da er du heldig :p min var tidligere på 32-36, som oftest på 33. Nå er siste mnd har den vært på 33, 32, 37, 38 og plutselig 31 så vet ikke helt :p satser på den blir mer stabil igjen eller bare totalt uteblir et år :D det hadde jo vært best :p Hehe krysser fingrene for at dette var siste mensen på en god stund :) hvilken ikm gruppe er du i nå? Vet du hvilken dag du får EL?
Jeg er i IKM uke 8, vi satser på at det er siste mens på et år for oss begge ;-)
App på mobil sier el er på lørdag, men lurer på om det kanskje er imorgen. Jeg fikk slim på papiret når jeg var på do nettopp, så håper det :) kjenner ikke noe særlig murringer enda, men satser på at de slår til imorgen;-) jeg verker temper eller tester. Kjenner på symptomer og prøver med aksjelegging annenhver dag, så ser vi :)

Ja, er nok heldig da det ikke er veldig store sprik i syklusen:) håper din stabiliserer seg, eller aller best at tr holder seg borte :-D <3

Hvilke rutiner har du for å finne el?:)
 
Da ble det hvertfall aksjelegging etter kveldsvakten min idag,hurra;-) jobber såpass mye for tiden at dagene flyr, men imorgen har jeg fri og skal tilbringe hele dagen med lille jenta mi:happy:

Jeg ser at jeg glemte noen ting i første innlegget:)
Samboer blir 30 i august, mens jeg blir 28 20.feb:) vi er nå i pp 5, så er fullstendig klar over at jeg ikke burde klage:) bare gleder meg så veldig til positiv test og å gå gravid:love017
Min syklus lå tidligere på 28 dager hver måned, men etter graviditeten min hopper den mellom 28-32 dager. Litt uvant å ha varierende syklus, men igjen, det kunne vært verre! :happy:

Jeg leser veldig mange av dagbøkene her inne på bv, superspennende og motiverende å lese alt dere skriver! Og veldig gøy å følge med på hvordan det går med dere. Dere er fantastiske til å heie frem og snakke opp folk:love017
 
Jeg er i IKM uke 8, vi satser på at det er siste mens på et år for oss begge ;-)
App på mobil sier el er på lørdag, men lurer på om det kanskje er imorgen. Jeg fikk slim på papiret når jeg var på do nettopp, så håper det :) kjenner ikke noe særlig murringer enda, men satser på at de slår til imorgen;-) jeg verker temper eller tester. Kjenner på symptomer og prøver med aksjelegging annenhver dag, så ser vi :)

Ja, er nok heldig da det ikke er veldig store sprik i syklusen:) håper din stabiliserer seg, eller aller best at tr holder seg borte :-D <3

Hvilke rutiner har du for å finne el?:)

Jeg har aldri tempet eller testet etter eggløsning før denne pp. Men det har vært fordi jeg har vært så usikker på EL etter fødselen... men nå i går fikk jeg strekkbart slim også tok jeg en el-test i dag som var nesten positiv :eek: så kanskje el er nærmere enn jeg trodde :p
Tidligere har jeg bare kjent etter eggløsning smerter og slim :)
 
Lite nytt å meddele, tiden går litt sent nå :meh: jeg er litt usikker på når el var, da jeg hadde slim for noen dager siden, ømhet i magen for tre dager siden og vondt i går :confused: så jeg er 1-3dpo, og må smøre meg med tålmodighet i hvertfall en uke til (har bursdag da, så tror nok jeg sprekker med testing da) :)

Jeg snakka med samboer om vi skulle ta pause eller ikke i mars, og ble enige om å kjøre på:) vi finner alltid ut av ting, hvis det nå skulle klaffe;)

Ellers går dagene med til jobb og å være med min nydelige lille jente som snart blir 10mnd allerede, kan ikke fatte at hun snart nærmer seg et år! :nailbiting:

Jeg jobber i hjemmesykepleien som fagarbeider, og ELSKER jobben min!:happy093
Alle disse skjønne eldre menneskene som setter så stor pris på at vi kommer, og som viser det så veldig. Det var faktisk deilig å begynne igjen etter permisjonen, det kjipe var jo at min første dag tilbake var den faste helga mi (som da havnet på nyttårsaften og 1.nyttårsdag). Jeg har lite fast jobb dessverre da det er vanskelig å få, men mye jobb å få likevel :happy:
 
Jeg bruker denne dagboken til å klage litt:meh: for øyeblikket ser jeg folk bli gravide i et sett, og kjenner det stikker i meg når jeg hører noen er blitt gravide :meh: jeg liker ikke å føle det slik!
Jeg prøver å unne alle det, men kjenner på den følelsen av at jeg skulle ønske det var meg.

Denne pp har jeg INGEN tro på at det har klaffet, har ingenting som tilsier at det har det :( Huff,hvordan skal dette gå når disse tankene allerede kommer etter pp 5? Det er bare det at det tok 6mnd fra jeg sluttet på pillene til jeg ble gravid med hun vi har. Og da prøvde vi ikke spesielt mye, hadde sex tre ganger fordelt på den mnd jeg ble gravid. Nå er 4 pp overstått og er midt inni pp5, med aktiv prøving men ingenting som skjer:meh:

Jaja,det var dagens klage! Sikkert ingen som leser det, men det letter mitt hjerte ved å få skrevet det ned :happy: Håper vi alle slår til med to streker snart!!:talk017
 
Jeg bruker denne dagboken til å klage litt:meh: for øyeblikket ser jeg folk bli gravide i et sett, og kjenner det stikker i meg når jeg hører noen er blitt gravide :meh: jeg liker ikke å føle det slik!
Jeg prøver å unne alle det, men kjenner på den følelsen av at jeg skulle ønske det var meg.

Denne pp har jeg INGEN tro på at det har klaffet, har ingenting som tilsier at det har det :( Huff,hvordan skal dette gå når disse tankene allerede kommer etter pp 5? Det er bare det at det tok 6mnd fra jeg sluttet på pillene til jeg ble gravid med hun vi har. Og da prøvde vi ikke spesielt mye, hadde sex tre ganger fordelt på den mnd jeg ble gravid. Nå er 4 pp overstått og er midt inni pp5, med aktiv prøving men ingenting som skjer:meh:

Jaja,det var dagens klage! Sikkert ingen som leser det, men det letter mitt hjerte ved å få skrevet det ned :happy: Håper vi alle slår til med to streker snart!!:talk017

Skjønner veldig godt hva du mener! Og jeg er bare på pp2, men en syklus som er helt på tryne :/
Men her er jeg innstilt på at det vil ta tid siden det gjorde det første gangen også. Men skulle så gjerne vært gravid NÅ! :p
 
Skjønner veldig godt hva du mener! Og jeg er bare på pp2, men en syklus som er helt på tryne :/
Men her er jeg innstilt på at det vil ta tid siden det gjorde det første gangen også. Men skulle så gjerne vært gravid NÅ! :p
Jammen,da tok det jo ikke tid! :happy: gratulerer!!:smiley-bounce016
 
Back
Topp