⭐️ Den store utstyrstråden ⭐️

Bæresele er på plass. Ble i første omgang en "sportslig" utgave som er lett å ta av og på, og som egner seg til turer i skog og mark også helt fra fødsel av. Kjøpte like godt den "første og beste" av de anbefalte, Ergobaby Adapt.

original.jpg
 
Bæresele er på plass. Ble i første omgang en "sportslig" utgave som er lett å ta av og på, og som egner seg til turer i skog og mark også helt fra fødsel av. Kjøpte like godt den "første og beste" av de anbefalte, Ergobaby Adapt.

original.jpg

Tror du blir veldig fornøyd med den der!! [emoji1303]
 
Tror du blir veldig fornøyd med den der!! [emoji1303]

Satser på det. Har jo erfaring med sjal og mei tai fra de to andre, men det er solgt/gitt bort, og jeg vet rett og slett ikke om jeg orker å styre med å lære meg opp i knytinger osv igjen. Mulig jeg kjøper et sjal etterhvert også altså, men til det formålet denne selen er tenkt så tror jeg den er helt topp!
 
Bæresele er på plass. Ble i første omgang en "sportslig" utgave som er lett å ta av og på, og som egner seg til turer i skog og mark også helt fra fødsel av. Kjøpte like godt den "første og beste" av de anbefalte, Ergobaby Adapt.

original.jpg
Den blir du nok fornøyd med! Ergo er knallgode. :thumleft
 
Den blir du nok fornøyd med! Ergo er knallgode. :thumleft

Aldri hatt før, men har jo hørt at navnet har gått igjen og at det er et pluss at denne modellen ikke trenger spebarnsinnlegg, men vokser med barnet. Jeg er optimistisk!
 
Fint at vi prøver forskjellige sjal og seler egentlig, så kan vi utveksle erfaringer! Den jeg har kjøpt, Close Caboo, tror jeg bare skal brukes de første tre månedene. Så hvis vi liker og bruker den må vi nødvendigvis finne en annen ganske fort.
 
Aldri hatt før, men har jo hørt at navnet har gått igjen og at det er et pluss at denne modellen ikke trenger spebarnsinnlegg, men vokser med barnet. Jeg er optimistisk!
Så fantastisk! Jeg hadde options, og den måtte ha innlegg. Det var det eneste negative med ergo. Spørs om ikke jeg må snuse på denne typen.
 
Fint at vi prøver forskjellige sjal og seler egentlig, så kan vi utveksle erfaringer! Den jeg har kjøpt, Close Caboo, tror jeg bare skal brukes de første tre månedene. Så hvis vi liker og bruker den må vi nødvendigvis finne en annen ganske fort.

Absolutt. Elastisk bæresjal var jeg veldig fornøyd med i starten sist, men jeg savnet en sånn "klikk and go"-sele, derfor jeg prøver Ergobaby nå. Helt topp å dele erfaringer. Og til sist så vet man jo ikke om man liker å bære slik man kanskje tror, eller man får en baby som ikke er like glad i det som andre er.
 
Så fantastisk! Jeg hadde options, og den måtte ha innlegg. Det var det eneste negative med ergo. Spørs om ikke jeg må snuse på denne typen.

Denne heter Adapt. De produserer nå også en som heter Omni 360 som heller ikke trenger ekstra innlegg, men det rapporteres at den er litt mer "klumpete". Jeg synes denne så veldig ren og enkel ut, ikke så tjukk og varm til sommerbabyene heller kanskje. Pluss for at selene kan krysses i ryggen for bedre støtte og komfort.
 
Bæresele er på plass. Ble i første omgang en "sportslig" utgave som er lett å ta av og på, og som egner seg til turer i skog og mark også helt fra fødsel av. Kjøpte like godt den "første og beste" av de anbefalte, Ergobaby Adapt.

original.jpg
Den vi også har sett oss ut! :happy: Men jeg tenker å prøve sjal først, og hvis mini trives der så kjøper vi denne etterhvert. Må bli litt flinkere til å ikke handle inn absolutt alt på forhånd. Hadde det vært opp til meg hadde vi allerede hatt juniorseng og dyne og skolesekk klart på loftet :hilarious:
 
Den vi også har sett oss ut! :happy: Men jeg tenker å prøve sjal først, og hvis mini trives der så kjøper vi denne etterhvert. Må bli litt flinkere til å ikke handle inn absolutt alt på forhånd. Hadde det vært opp til meg hadde vi allerede hatt juniorseng og dyne og skolesekk klart på loftet :hilarious:

Jeg prøver også å unngå en del ting jeg tenker at vi må se an om vi trenger og ikke. Prøver! har klart det med noe, men som sagt har jeg ikke noe annet bæreutstyr klart denne gangen og jeg er så veldig veldig innstilt på å fortsette med terapi i naturen, så da er det greit for meg å ha denne klar. Funker det overhode ikke, får vi heller ta den støyten og kvitte oss med selen igjen. Men veldig fornuftig av deg. Og jeg er så enig; det er så mange ting som man tenker at man må ha, og man vil ha det NÅÅÅÅ. Jeg har foreløpig feks klart å stagge trangen til å kjøpe tjukk vinterpose, det trenger vi tross alt ikke å tenke på før litt utover høsten og kan bruke tiden frem til det på å se hvilken osv. Ikke har jeg brydd meg med møbler til barnerommet enda heller, får ta det også når det kommer. Blir vugge vi har fra før, som en av de få tingene som ble igjen etter de to andre, uansett i starten.

Men det er så jeg regelrett må sitte på hendene mine innimellom.
 
Den vi også har sett oss ut! :happy: Men jeg tenker å prøve sjal først, og hvis mini trives der så kjøper vi denne etterhvert. Må bli litt flinkere til å ikke handle inn absolutt alt på forhånd. Hadde det vært opp til meg hadde vi allerede hatt juniorseng og dyne og skolesekk klart på loftet :hilarious:
Haha, måtte holde skikkelig tilbake for å ikke kjøpe dyne i den tredje størrelsen allerede. :D
 
Bæresele er på plass. Ble i første omgang en "sportslig" utgave som er lett å ta av og på, og som egner seg til turer i skog og mark også helt fra fødsel av. Kjøpte like godt den "første og beste" av de anbefalte, Ergobaby Adapt.

original.jpg

Fikk denne i posten jeg også :D
 
Så bra! Gleder meg til bærekos!
 
Noen som har erfaring med sånn bedsidecrib? Hvor lenge sov babyen i den? Og når er det vanlig at babyen sover på eget rom??
 
Jepp, det er så individuelt, både hva gjelder foreldre og barn.

Her flyttet eldste inn på eget rom ved 6 ukers alder. Jeg synes det var så ubehagelig å holde mannen våken om natten, han skulle på den tiden opp i 05-06 tiden. Fra det øyeblikket han fikk eget rom, sov han rundt og det var da velsignet så det holdt. Aldri noe nattevåk med han, foruten få unntak ved sykdom/vaksinering ol.

Andremann flyttet vi ikke før hun var 7-8 mnd gammel, rett og slett fordi vi ikke hadde rom til henne. Da vi fikk det, og flyttet henne, sov hun også rundt fra første natt. Jeg er overbevist om at hun hadde sovet rundt lenge før hvis hun hadde flyttet før. Derfor kommer jeg til å prøve flytte også tredjemann ut av mitt soverom så fort som mulig, om ikke for annet så for å teste "teorien" min. Jeg har alltid sovet best på eget rom selv, og helst uten at noen tafser på meg, enten det er mann eller barn. :p
 
Back
Topp