Det største ønske

Kanskje en liten rentekur vil hjelpe? :)
 
Håper du har hatt en fin mandag
 
PP29 - CD9

I dag har eggstokkene mine begynt å skikkelig jobbe kjenner jeg, begge to. Er øm, endel ilinger og ubehagelig. Tenkte egentlig ikke å ta en EL test i dag men må kanskje det likevel da... Ingen andre tegn på at EL nærmer seg da.
På lørdag så kjente jeg litt i eggstokkene at noe var på gang. På søndag fikk jeg litt skarpe ilinger i livmoren og kjente noe i eggstokkene. Tok en EL test på søndags kveld, negativ selvfølgelig. Men så på en måte streken nesten med en gang, og den ble medium sterk når den hadde tørket helt. Tok en test i går men den var svakere og så ikke streken med en gang. Blir spennende å se hvordan testen blir i dag da :) Fremdeles tidlig i syklusen.
Tempen er fin og lav og det er hvilepulsen også.
Har gått ned en kg siden fredag. Nå må det bare fortsette :)

2A7BD8B7-2967-4261-AA1E-1D5C937A30F5.jpeg



Tok en g-test på lørdag, følte bare for det. Og fikk en svak strek på den, og syns den var rosa. Det var babyplan test. Tok en digital i samme slengen og den viste jo selvfølgelig "ikke gravid" :p Trodde jo ikke noe annet men måtte jo bare sjekke i tilfelle :)
 
Last edited:
PP29 - CD9

I dag har eggstokkene mine begynt å skikkelig jobbe kjenner jeg, begge to. Er øm, endel ilinger og ubehagelig. Tenkte egentlig ikke å ta en EL test i dag men må kanskje det likevel da... Ingen andre tegn på at EL nærmer seg da.
På lørdag så kjente jeg litt i eggstokkene at noe var på gang. På søndag fikk jeg litt skarpe ilinger i livmoren og kjente noe i eggstokkene. Tok en EL test på søndags kveld, negativ selvfølgelig. Men så på en måte streken nesten med en gang, og den ble medium sterk når den hadde tørket helt. Tok en test i går men den var svakere og så ikke streken med en gang. Blir spennende å se hvordan testen blir i dag da :) Fremdeles tidlig i syklusen.
Tempen er fin og lav og det er hvilepulsen også.
Har gått ned en kg siden fredag. Nå må det bare fortsette :)

Vis vedlegget 254876


Tok en g-test på lørdag, følte bare for det. Og fikk en svak strek på den. Det var babyplan test. Tok en digital i samme slengen og den viste jo selvfølgelig "ikke gravid" :p Trodde jo ikke noe annet men måtte jo bare sjekke i tilfelle :)
Kjenner til den

Satser på gullegg denne måneden!
 
Vel ser ut til at eggstokkene mine bøller veldig med meg i dag. Til og med fått ilinger ut i lysken og ned i lårene. Tenkte kanskje jeg fikk en sterk EL test i dag, men det var det ikke :p Ganske så svak så tar en ny om et par dager :)

B09FB10D-52EB-4880-B1E8-BDFEDE63D36D.jpeg
 
Nei ikke mye EL å spore på den, men det kommer
 
Back
Topp