Det største ønske

I 2019 SKAL dere få en baby, og jeg krysser det som krysses kan for at det skjer allerede i januar ❤️ håper dere gjentar suksessen fra i fjor, men med terminspire denne gangen selvfølgelig.
Hadde ikke gjort meg noe å ha gjentatt suksessen fra i fjor nei :) men selvfølgelig at spiren sitter helt til mål ❤️ Mai kan ikke komme fort nok :hilarious:
 
PP29 - CD4

Håper virkelig at dette skal bli den siste pp :) PP i fjor på denne tiden (april/mai) ble jeg endelig gravid etter å ha prøvd i 15pp. Hadde vært perfekt å gjenta suksessen men at spiren sitter helt til termin denne gangen da :)
Har gått litt opp etter TR besøket, men håper det forsvinner fort igjen. Så nå er det skjerpings. Spise sunnere og mer aktivitet ikke så enkelt men nå MÅ jeg bare gjøre det!
Denne pp har jeg tenkt at jeg ikke skal begynne å teste med g-tester før jeg er 12dpo, altså en dag før ikm. Teste ut hvordan det er å vente litt lenger med testinga. Hvis jeg ikke har veldig mange symptomer da. Usikker på om jeg skal fortsette på crinone...

Hvilepulsen min har stuuuupt de siste dagene

8A924F94-9775-490D-8D3E-A42287C383C2.jpeg




Fikk denne fra mannen :hilarious:

278FE75C-33D7-41E9-AE4C-C8C7D4457A84.jpeg



Har sett på gamle episoder av Friends når Rachel har vært gravid og som nybakt mor, og så noen bøker som hun liksom leste da om å være gravid og sånt. Så fant de bøkene på nettet og fikk kjøpt et par og det er vel et par som jeg ikke har fått tak i enda.

E9F63E3B-AB9A-4784-A1CB-50F231A09C34.jpeg
 
Last edited:
Flink du er som jobber med vekten[emoji173]️ Januar må bli deres mnd[emoji4]
Takk! Akkurat nå føler jeg meg ikke så flink pga oppgangen men det er bare å jobbe videre med det :)
Håper Januar er lykke måneden :Heartred
 
Hadde gått opp 1,4 kg fra forrige uke. Men skal klare å komme meg ned igjen, må sette inn et ekstra gir :p

Jeg er oppe 3kg. Aldri vært så tung før. Trøst deg med det [emoji39][emoji39]
 
Hvis du har gått opp såpass på kort tid, er det nok mye vann :) Jeg får alltid mye vann i kroppen og går opp endel under TR.
Bruker å få endel vann selv så noe av det er nok vann ja, så det blir nok borte snart, men det henger gjerne igjen noe et par uker her. Var også bortreist denne uka så ble det litt god mat å spise. Ser magen er litt større og føttene er full av vann. Men det betyr bare at jeg må jobbe litt ekstra nå for ned skal jeg :)
 
Jeg er oppe 3kg. Aldri vært så tung før. Trøst deg med det [emoji39][emoji39]
Ikke noe kjekt å gå over en sånn grense. I september i fjor var jeg tyngre (det tyngste jeg noen gang har vært) enn nå. Men vi skal klare vektnedgangen!! :)
 
Ikke noe kjekt å gå over en sånn grense. I september i fjor var jeg tyngre (det tyngste jeg noen gang har vært) enn nå. Men vi skal klare vektnedgangen!! :)

Ja, absolutt [emoji173]️[emoji173]️
 
Flinke jenter! Det er tøft å jobbe med altså, får håpe dere kan få den levende belønningen snart!
 
Flinke jenter! Det er tøft å jobbe med altså, får håpe dere kan få den levende belønningen snart!
Takk! Ikke så lett å jobbe med to ting samtidig. Men belønningen skal komme snart ❤️
 
Back
Topp