Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Det virker ikke som jeg får «notification» lenger når noen poster på denne tråden[emoji848] Eller så er det jeg som er helt totalt distrahert[emoji85]

Jeg får ikke opp notification på appen, så går inn å sjekker tråder heller [emoji106]
 
Er vel lov å være litt optimist siden det gikk opp ett hakk idag selv om det mest sannsynlig ikke har noenting å si?[emoji28] Håper EL var rundt første eller andre hoppet! Og ligger fortsatt usannsynlig høyt, men det virker som det er normalen min nå... Har jeg virkelig blitt i SÅ dårlig form siden desember!?[emoji23]
IMG_0839.jpg
 
Er vel lov å være litt optimist siden det gikk opp ett hakk idag selv om det mest sannsynlig ikke har noenting å si?[emoji28] Håper EL var rundt første eller andre hoppet! Og ligger fortsatt usannsynlig høyt, men det virker som det er normalen min nå... Har jeg virkelig blitt i SÅ dårlig form siden desember!?[emoji23] Vis vedlegget 253052

Haha [emoji23] jeg har null peiling på hva kroppen min gjør om dagen, men min puls har vært sjukt lav så er nok ingenting i gjære her enda nei[emoji85]
 
IMG_0160.JPG
IMG_0143.JPG


Gøy å følge med! Første bilde fra forrige PP, trolig EL på markert dato, mens kom helt på bunn av kurven. Markert dato på bilde 2 er sannsynlig EL og jeg krysser jo selvfølgelig fingrene for at pulsen nå går videre oppover!
 
Vis vedlegget 253073Vis vedlegget 253074

Gøy å følge med! Første bilde fra forrige PP, trolig EL på markert dato, mens kom helt på bunn av kurven. Markert dato på bilde 2 er sannsynlig EL og jeg krysser jo selvfølgelig fingrene for at pulsen nå går videre oppover!

Artig å se, jeg blir så forvirra når EL ser ut til å kunne komme både på hopp opp og dypp ned![emoji28] Og artig at mens kom på bunnen av kurven din, her kom første mens etter at jeg begynte å følgte med på fitbiten på toppen av en kurve! Folk (og sykluser) er helt unike ass[emoji23]
 
Artig å se, jeg blir så forvirra når EL ser ut til å kunne komme både på hopp opp og dypp ned![emoji28] Og artig at mens kom på bunnen av kurven din, her kom første mens etter at jeg begynte å følgte med på fitbiten på toppen av en kurve! Folk (og sykluser) er helt unike ass[emoji23]

Akkurat hvilken dag EL har vært er jeg ikke 100%sikker på, men det er helt tydelig på toppen av kurven hos meg, et hakk opp eller ned på pulskurven tenker jeg like gjerne kan være stress, aktivitet, kosthold osv. Pulsen holder seg på 65 i dag, noe jeg tar som et positivt tegn, siden jeg ikke lå like høyt like lenge forrige periode. [emoji5]
 
2ef401121c53e14866e1bedd65aac78a.jpg


Her er min puls for tiden. Er gravid, 5+1 i dag. Har gått litt opp og ned, men definitivt mye opp fra laveste puls :) Eggløsning markert sånn ca da jeg tror det var. Muligens en dag eller to senere.

Åååh man klarer jo å innbille seg alt mulig bare man har lyst, men syns vår kurve lignet bittelitt på hverandre (iallefall siden pulsen min ikke går bratt nedover fra toppen som den har gjort før)[emoji1] Gratulerer iallefall, håper alt går bra![emoji2][emoji322] Lurer på om jeg skal ta test imorgen eller overmorgen. Har problemer med å legge til bildet mitt nå av en eller annen grunn!
 
Åååh man klarer jo å innbille seg alt mulig bare man har lyst, men syns vår kurve lignet bittelitt på hverandre (iallefall siden pulsen min ikke går bratt nedover fra toppen som den har gjort før)[emoji1] Gratulerer iallefall, håper alt går bra![emoji2][emoji322] Lurer på om jeg skal ta test imorgen eller overmorgen. Har problemer med å legge til bildet mitt nå av en eller annen grunn!

Jeg får heller ikke til å legge ut bilde i denne tråden nå.. ‍♀️
 
Back
Topp