Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Jeg må si at jeg ikke helt skjønner når pulsen skal gå ned og når den skal gå opp under en syklus enda :playful: men hadde cd1 (TR) 02.09, og maksimal på monitor 12.09, som da vil si at jeg har EL i dag. Hva skal jeg nå se etter?
Om noen kunne forklart meg litt om dette, hadde jeg blitt veldig takknemlig.
Skal den fortsette å stige liksom eller?
Og dere med godt trent forståelse på hvilepuls og syklus, ser dette ut som en «riktig» syklus?

739C06E8-7BC8-42D7-BBA4-58C3C4E5BDAB.png

8CF5B1B6-BA01-496C-A9DF-82677EC887C3.png
 
Jeg har ikke Fitbit, men har fulgt litt med pulsen denne syklusen. Den har egentlig holdt seg gandke stabil rundt 57-61 før eggløsning, for å så gå opp til 61-64 etterpå. (Jeg hadde forventet en større forskjell, ettersom jeg hadde ca 90 hvilepuls sist jeg var gravid.)
 
Noen som vet om løpet er kjørt?
Markert EL, er 11DPO i dag og tempen er på opptur. Men alle testene er negative og pulsen på nedtur :bookworm:
6DC1CB39-BE11-4870-B211-1ED95A250155.jpeg
 
Noen som vet om løpet er kjørt?
Markert EL, er 11DPO i dag og tempen er på opptur. Men alle testene er negative og pulsen på nedtur :bookworm: Vis vedlegget 391041
Trenger ikke å bety at løpet er helt kjørt. Min erfaring fra sist jeg var gravid var at den gjerne gikk litt opp og ned innimellon, men holdt seg over pulsen jeg hadde før el. Ca rundt 10 mer. Den ser enda høy ut så ville ikke gitt opp håpet basert på det :Heartred
 
Trenger ikke å bety at løpet er helt kjørt. Min erfaring fra sist jeg var gravid var at den gjerne gikk litt opp og ned innimellon, men holdt seg over pulsen jeg hadde før el. Ca rundt 10 mer. Den ser enda høy ut så ville ikke gitt opp håpet basert på det :Heartred
Da håper jeg forsiktig :Heartbigred
 
Back
Topp