Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Liten kurve opp de siste tre dagene [emoji4]
IMG_3526.JPG
 
Jada, da kom TR for en time siden og jeg har lært at syklusen kan se helt annerledes ut uten at det betyr gravid[emoji28] Men da kan jeg iallefall nullstille meg og håpe neste syklus ikke blir like lang som denne[emoji57] Ha en fin kveld damer[emoji255]
 
Jada, da kom TR for en time siden og jeg har lært at syklusen kan se helt annerledes ut uten at det betyr gravid[emoji28] Men da kan jeg iallefall nullstille meg og håpe neste syklus ikke blir like lang som denne[emoji57] Ha en fin kveld damer[emoji255]

Det har jeg også lært meg etter hvert [emoji53]
 
Jada, da kom TR for en time siden og jeg har lært at syklusen kan se helt annerledes ut uten at det betyr gravid[emoji28] Men da kan jeg iallefall nullstille meg og håpe neste syklus ikke blir like lang som denne[emoji57] Ha en fin kveld damer[emoji255]

2,5 siste pp for min del.. ingen av de gravid..
IMG_0204.jpg
 
Ja, var ikke så mye likt på de grafene hele veien! Kanskje ikke alle har like mye verdi av å se på fitbiten sin, viss kroppen ikke er særlig konsekvent[emoji53]

Nei, det er helt sant! Jeg løp og kjøpte fitbit på dagen etter å ha lest denne tråden. Men kroppen min er en drittsekk som bare tuller med meg [emoji23]
 
Nei, det er helt sant! Jeg løp og kjøpte fitbit på dagen etter å ha lest denne tråden. Men kroppen min er en drittsekk som bare tuller med meg [emoji23]

Huff nå måtte jeg le litt![emoji28][emoji23] Håper den stabiliserer seg med tiden!![emoji8]
 
Nei, det er helt sant! Jeg løp og kjøpte fitbit på dagen etter å ha lest denne tråden. Men kroppen min er en drittsekk som bare tuller med meg [emoji23]

Jeg synes det ser ut til at mye er likt på grafene dine! Har sett mye verre :)

Det går jo opp samtidig hver mnd, og du har ca samme kurve ned. Om det varierer litt, er det jo mye som kan påvirke det, annet enn syklusen i seg selv[emoji2] Stress, alkohol, reise, ta av seg fitbiten om natta etc. Lykke til videre [emoji8] Plutselig blir det klaff!
 
Jeg synes det ser ut til at mye er likt på grafene dine! Har sett mye verre :)

Det går jo opp samtidig hver mnd, og du har ca samme kurve ned. Om det varierer litt, er det jo mye som kan påvirke det, annet enn syklusen i seg selv[emoji2] Stress, alkohol, reise, ta av seg fitbiten om natta etc. Lykke til videre [emoji8] Plutselig blir det klaff!

Takk for det [emoji5] Ja, de har vært ganske like, utenom den jeg er i nå, den syns jeg har vært helt tullerusk [emoji849] Ser ut som den er på vei ned igjen nå da. Jeg har kun Fitbiten av når jeg dusjer og når den lader, ellers er den alltid på [emoji38] Ja, håper på klaff etter hvert :)
 
Vis vedlegget 253816Vis vedlegget 253817
Ser ut som syklusen min er helt tullerusk denne PP, pulsen har gått opp og ned frem til nå og i tillegg fikk jeg positiv EL test i dag, 3 dager for tidlig.

Forrige PP og tidligere sykluser har jeg hatt likt mønster og en fin nedgang i puls når TR har ankommet for så en stigning før EL. Skjønner ingenting jeg nå... [emoji85]
 
Back
Topp