Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Her stiger det
Screenshot_20180406-074128.jpg
 
Jevn og stabil puls. Hoppet i går var kun fordi jeg måtte lade klokka og sovna fra den[emoji23][emoji85] ingen tr, neg test og ikm i dag ifølge kalenderen. Men den har vært borte i x antall dager nå så forventer ingenting skjer her i gården de neste ukene nei. Så jeg blir moralsk støtte her inne til ting skjer med min egen kropp[emoji12]
Vis vedlegget 252050

Så kjedelig når mensen ikke kommer uten en liten spire.. vi får vente på mensen sammen. Jeg har også IKM i dag, men ingen tegn til mens. Pulsen gikk ned et hakk i dag, så kanskje er sen rett rundt hjørnet. Håper på bedre lykke for oss neste PP[emoji1317]
 
Så kjedelig når mensen ikke kommer uten en liten spire.. vi får vente på mensen sammen. Jeg har også IKM i dag, men ingen tegn til mens. Pulsen gikk ned et hakk i dag, så kanskje er sen rett rundt hjørnet. Håper på bedre lykke for oss neste PP[emoji1317]

Ja jeg håper kroppen min får til skikkelig el snart[emoji106] er der problemet mitt ligger siden jeg ikke får mensen. Vært vekke nå i 53 dager og kroppen har prøvd seg to ganger på el men ikke fått det til tydeligvis
 
Ingen stigning og negativ test 12 dpo. Bare å vente på tr over helga [emoji17]
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180406-182947_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180406-182947_Fitbit.jpg
    25 KB · Visninger: 91
Nei tr vil vi ikke ha[emoji85]
Joda om testen skal være negativ skal tr bare komme så vi får prøvd på nytt [emoji6][emoji6] Slutta på p pilla i starten av november. Ønsker sånn at det skal klaffe snart.. missunner de som får det til på første forsøk.
 
Joda om testen skal være negativ skal tr bare komme så vi får prøvd på nytt [emoji6][emoji6] Slutta på p pilla i starten av november. Ønsker sånn at det skal klaffe snart.. missunner de som får det til på første forsøk.

Åja jeg også blir litt gal av at det tar tid denne gang. Alltid fått det til på 1 og 2 pp med mine to tidligere barn. Men sånn er det får bare prøve videre [emoji4]
 
Hvilepulsen går ikke helt ned.. testet negativt 13 dpo idag.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180407-103912_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180407-103912_Fitbit.jpg
    25,1 KB · Visninger: 79
Pleier du ha lav puls før TR? Hos meg var den på sitt aller høyeste den dagen TR slo inn, så raste den nedover[emoji4]
Den bruker å ligge høyt men har aldri hatt så høy hvilepuls som disse dpo dagene. Men regner med tr er på tur snart siden testene er negativ. Får prøve igjen neste pp [emoji4]
 
Tenkte jeg skulle klare å unngå å komme over 80 denne syklusen, siden det er så usannsynlig høyt, men den gang ei[emoji28] MÅ da være EL rundtom nå siden det var en del EL-lignende slim igår?? Krysser fingrene for at det har blitt gjennomført EL, er på CD 29 nå.. Og mannen reiser bort på jobb i kveld så nå gjelder det[emoji1]
IMG_0820.jpg
 
Last edited:
Hva mener dere? Kroppen «vet» vel ikke at noe befruktning har skjedd før egget har gravd seg ned? Betyr ingenting at jeg synker en av gangen nå selv om jeg ofte synker to i slengen? Ser ikke forskjell før egget har gravd seg ned etter 2-12 dager eller noe sånt (VISS jeg skulle vært gravid)?[emoji4] Merket dere gravid noe annerledes i forhold til vanlige sykluser, utenom at dere kanskje lå litt høyere og oppsving vedTR istedet for TR og nedover?
IMG_0831.jpg


EDIT: okey nå har jeg gått ned til hvilepuls på 78 istedet for 79 som den var når jeg skrev dette, går visst fort nedover likevel[emoji28]
 
Hva mener dere? Kroppen «vet» vel ikke at noe befruktning har skjedd før egget har gravd seg ned? Betyr ingenting at jeg synker en av gangen nå selv om jeg ofte synker to i slengen? Ser ikke forskjell før egget har gravd seg ned etter 2-12 dager eller noe sånt (VISS jeg skulle vært gravid)?[emoji4] Merket dere gravid noe annerledes i forhold til vanlige sykluser, utenom at dere kanskje lå litt høyere og oppsving vedTR istedet for TR og nedover?Vis vedlegget 252712

EDIT: okey nå har jeg gått ned til hvilepuls på 78 istedet for 79 som den var når jeg skrev dette, går visst fort nedover likevel[emoji28]

Min hvilepuls gikk opp og ned et par hakk frem til 7 dpo. Fra og med 7 dpo gikk det rett opp! Regner med at det var da egget festet seg.
 
Så lav som den kan bli[emoji849] CD 57 nå og ingen tr og kroppen prøver seg heller ikke på el[emoji24][emoji15]
IMG_3461.JPG
 
Jeg er fremdeles usikker på denne klokka mi og måten den måler gjennomsnitts hvilepulsen min[emoji849] den endret seg rett før 24:00. Jeg sov tydeligvis godt fra 23-24[emoji23]
IMG_3464.JPG
 
Artig! Ned ved mens og opp ved EL
 

Vedlegg

  • D0FE3717-E7AD-4FF3-B5F0-C9352A12C1E5.jpeg
    D0FE3717-E7AD-4FF3-B5F0-C9352A12C1E5.jpeg
    374,6 KB · Visninger: 83
IMG_0166.jpg

Min puls er litt på tulltur for tiden. PP4 ved ikm var pulsen 64, PP5 ved ikm var den 68. Har veldig høy puls for tiden av en eller annen grunn [emoji849]
 
Back
Topp