Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

EL 25.mars. Hvilepulsen gikk litt ned i dag. Negativ test 10 dpo... ☹
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180404-165721_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180404-165721_Fitbit.jpg
    24,5 KB · Visninger: 107
Fikk et ørlite håp når jeg så at pulsen har steget i dag.. i dag har mensmurringene gitt seg, men fortsatt fryktelig pms. Huff, slitsomt når kroppen tuller så fælt.
 

Vedlegg

  • 47E85F3F-BDD8-4510-BD7D-DE820ECFB00B.png
    47E85F3F-BDD8-4510-BD7D-DE820ECFB00B.png
    150,8 KB · Visninger: 105
Ja, de var faktisk det. Tester du etter EL? Morsomt med alt man kan følge med på i disse prøveperiode syntes jeg. Men ganske slitsom også

Nei jeg tester ingenting enda, tenkte jeg skulle klare å holde meg unna det stresset liiiiitt til[emoji28] Så har hatt ganske mangen ganger jeg har trodd at jeg har hatt EL mellom 23 mars og til nå! Haha[emoji23] Følt meg «hormonell» de siste to dagene, så enten er det kanskje noe EL på gang eller så er jeg mer stabil i syklusen enn jeg trodde og TR er på vei[emoji848]
 
Nei jeg tester ingenting enda, tenkte jeg skulle klare å holde meg unna det stresset liiiiitt til[emoji28] Så har hatt ganske mangen ganger jeg har trodd at jeg har hatt EL mellom 23 mars og til nå! Haha[emoji23] Følt meg «hormonell» de siste to dagene, så enten er det kanskje noe EL på gang eller så er jeg mer stabil i syklusen enn jeg trodde og TR er på vei[emoji848]

Det skjønner jeg veldig godt, blir litt smågal av alt det stresset. Tror det beste er å nyte hverandre og ta det som det kommer i prøveperioden. Men lettere sagt enn gjort[emoji28]

Blir spennende å se da, når forventer du mens?
 
Hvilepulsen min fortsetter å synke Negativ test 11 dpo..
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180405-182829_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180405-182829_Fitbit.jpg
    24,7 KB · Visninger: 90
IMG_0137.jpg

Ikm i dag, pulsen opp et hakk og jeg er DEFINITIVT IKKE gravid (gynekologens ord i går), så ikke stol for mye på pulsen, damer [emoji4] Den kan definitivt tulle med deg! Ikke fått mensen enda da, men allikevel..
 
Hvordan kunne gyn være så sikker? Pleier du å gå over tiden?

Aner ikke [emoji38] Han tok en innvendig ul og sa noe sånt som «en ting er sikkert; du er i alle fall ikke gravid». Han sa noe om slimhinne men jeg fikk det ikke med meg. Ja, har gått over forrige gang og denne gangen. Er nok på grunn av crinone :)
 
Åja, så leit når mensen ikke kommer når den skal da.. Pulsen min har steget to siste dagene til tross for negative tester. Men regner med den synker så fort mensen kommer i gang..
 
Jevn og stabil puls. Hoppet i går var kun fordi jeg måtte lade klokka og sovna fra den[emoji23][emoji85] ingen tr, neg test og ikm i dag ifølge kalenderen. Men den har vært borte i x antall dager nå så forventer ingenting skjer her i gården de neste ukene nei. Så jeg blir moralsk støtte her inne til ting skjer med min egen kropp[emoji12]
IMG_3398.JPG
 
Back
Topp