**ny skravletråd** oktober spirer

Jeg drømmer om påskeferie. Har ikke snakket med sjefen om det ennå. Hun andre som kan min jobb har permisjon fram til mai. Tenker at det bare er 2,5 dag i påsken vi har åpent og at de må klare seg uten resepsjonist da. Men syns det er vanskelig å spørre.
 
Fikk doppleren min i dag, og jeg fant hjertelyden med en gang [emoji177] Verdens fineste lyd[emoji177]
 
I dag har jeg ridd på flott tur med hesten min. Føler meg ganske lat om dagen, så fint å komme meg litt ut. Travelt på jobb,så får ikke gått så mye på tur eller kommet meg i svømmehallen i det siste! Bare to uker med jobb før påskeferie, da skal jeg prøve være litt aktiv.

Er dere flinkere enn meg til å være i aktivitet? :)

Rideturer er den eneste aktiviteten min og for tiden. Blir ikke så mye som før, siden jeg ikke har så høyt energinivå. Men nå frister det hvertfall mer å komme seg ut i stallen enn for to uker siden [emoji4][emoji470]

Hva har du for hest? [emoji4]
 
Rideturer er den eneste aktiviteten min og for tiden. Blir ikke så mye som før, siden jeg ikke har så høyt energinivå. Men nå frister det hvertfall mer å komme seg ut i stallen enn for to uker siden [emoji4][emoji470]

Hva har du for hest? [emoji4]
Jeg har islandshest, du da? :)

I dag er jeg sliten, skulle hatt en ekstra helgedag midt i uka kjenner jeg! Jeg skal til jordmor på fredag, det blir spennende! Også ultralyd neste uke. Krysser fingre for at alt er som det skal!
 
Er det noen som kjenner noe på magen enda? Jeg er bare 9+4 men i natt når jeg lå lenge på ryggen fikk jeg en hard kul fra under navlen og ned, minnet om en appelsin/eple-str. Husker det var sånn med de andre også, men mener det var etter uke 12.. Livmora kommer vel ikke opp før den tid?
 
Er det noen som kjenner noe på magen enda? Jeg er bare 9+4 men i natt når jeg lå lenge på ryggen fikk jeg en hard kul fra under navlen og ned, minnet om en appelsin/eple-str. Husker det var sånn med de andre også, men mener det var etter uke 12.. Livmora kommer vel ikke opp før den tid?
Jeg er 9+1 og føler ikke jeg kjenner kanten ennå.. Kanskje du venter mer enn en? :D
 
Jeg har islandshest, du da? :)

I dag er jeg sliten, skulle hatt en ekstra helgedag midt i uka kjenner jeg! Jeg skal til jordmor på fredag, det blir spennende! Også ultralyd neste uke. Krysser fingre for at alt er som det skal!

Så koselig med islandshest [emoji4] det har jeg og lyst på [emoji4]

Jeg har en varmblodstraver som jeg bruker som ridehest. Verdens snilleste hest [emoji4]
 
Er det flere enn meg som har lite svangerskapssymptomer nå til dags? Føler ikke at jeg er gravid lenger siden jeg føler meg i så usedvanlig fin form. Hadde det temmelig likt sist også. Er uke 9+2 og kjenner at selv om jeg vet det ikke er unormalt så blir jeg litt nervøs x) Håper de 3 neste ukene til TUL går ekstremt fort!
 
Er det noen som kjenner noe på magen enda? Jeg er bare 9+4 men i natt når jeg lå lenge på ryggen fikk jeg en hard kul fra under navlen og ned, minnet om en appelsin/eple-str. Husker det var sånn med de andre også, men mener det var etter uke 12.. Livmora kommer vel ikke opp før den tid?
Jeg synes kanskje jeg kan kjenne noen små dult eller bobler innimellom. Men er ikke sikker. Den lille var i alle fall veldig aktiv når jeg var på ultralyd i går. Men håper å kjenne litt etterhvert nå. Er 12+3 nå og dette er mitt tredje svangerskap.
 
Er det flere enn meg som har lite svangerskapssymptomer nå til dags? Føler ikke at jeg er gravid lenger siden jeg føler meg i så usedvanlig fin form. Hadde det temmelig likt sist også. Er uke 9+2 og kjenner at selv om jeg vet det ikke er unormalt så blir jeg litt nervøs x) Håper de 3 neste ukene til TUL går ekstremt fort!
Jeg har også vært i veldig bra form! En kvalm hvis jeg ikke spiser nok siste uka, men ikke veldig dårlig og ikke noe oppkast.
En uke til UL her, veldig nervøs! :bag: men bra om jeg bare er heldig og har lite symptomer :)
 
Åh, nå er det bare to dager til neste TUL, og jeg føler dette er virkelig vinn eller forsvinn. Er 8+0 da. Har hatt en del blødninger de to siste ukene, og fosteret har lagt langt nede... kunne være tegn på truende abort. MEN vi har sett hjerteaksjon etter det + at jeg føler symptomene har tatt seg opp, så jeg har virkelig troa nå.

Uff, jeg håååper jeg får fortsette i denne gruppen. Er så innstilt på 2018 baby!
 
Åh, nå er det bare to dager til neste TUL, og jeg føler dette er virkelig vinn eller forsvinn. Er 8+0 da. Har hatt en del blødninger de to siste ukene, og fosteret har lagt langt nede... kunne være tegn på truende abort. MEN vi har sett hjerteaksjon etter det + at jeg føler symptomene har tatt seg opp, så jeg har virkelig troa nå.

Uff, jeg håååper jeg får fortsette i denne gruppen. Er så innstilt på 2018 baby!

Heia, heia! Krysser fingre for deg! :Heartred

Jeg er i skikkelig småpanisk "det er jo ingenting der"- modus om dagen og er helt overbevist om at ting har gått galt. :sorry: har spist opp alle neglene mine, vurderer begynne å bite tånegler.
 
Åh, nå er det bare to dager til neste TUL, og jeg føler dette er virkelig vinn eller forsvinn. Er 8+0 da. Har hatt en del blødninger de to siste ukene, og fosteret har lagt langt nede... kunne være tegn på truende abort. MEN vi har sett hjerteaksjon etter det + at jeg føler symptomene har tatt seg opp, så jeg har virkelig troa nå.

Uff, jeg håååper jeg får fortsette i denne gruppen. Er så innstilt på 2018 baby!
Krysser fingrene og håper for deg[emoji120][emoji120]
 
Flere som sliter med hodepine? I dag slipper den ikke taket! Drukket nesten 2 l vann, og tatt Paracet, men ingenting hjelper :(
 
Flere som sliter med hodepine? I dag slipper den ikke taket! Drukket nesten 2 l vann, og tatt Paracet, men ingenting hjelper :(

Jeg har begynt de siste dagene med å få litt murringer i hodet på formiddagen, som går over til hodepine på kvelden [emoji17] Foreløpig ikke tatt Paracet eller noe, men drikker mye Iste og får massasje av min kjære i håp om at det skal gå over...
 
Jeg har strevd med det i ukesvis. Fryktelig slitsomt. [emoji21]
Ja! Har hatt det ca daglig de siste ukene, men det har alltid gått over med mye vann og hvile.
 
Back
Topp