....en liten en til - kanskje?

Takk for det [emoji1] To streker. Virker som en ganske fjern (og muligens litt uoppnåelig) drøm akkurat nå. Sist gang tok det liksom tre år, hvorfor skal det ikke ta like lang tid denne gangen..? [emoji57] Det er litt urettferdig, er det ikke? Ser det dukker opp jenter som så vidt rekker å legge igjen spor etter seg før de danser videre til terminforum. Og her sitter vi igjen, nok en gang [emoji14]
Huff ja jeg vet desverre altfor godt hvordan det føles ut :arghh: Stadig nye som bare rekker noen få pper, mens vi er igjen her, mnd etter mnd :(
 
Huff ja jeg vet desverre altfor godt hvordan det føles ut :arghh: Stadig nye som bare rekker noen få pper, mens vi er igjen her, mnd etter mnd :(
Ikke en veldig hyggelig følelse akkurat. Jeg unner de det, helt klart! Jo flere kvinner som slipper å gå gjennom en sånn form for påkjenning som det, jo bedre er det! Er bare litt urettferdig at noen sliter og andre ikke [emoji57] Er jo en lykke uten like når vi først får det til å klaffe da [emoji1][emoji173]
 
Kjære vene, jeg tisser noe helt latterlig mye!! Føles ut som om jeg tisser hele tiden og det kommer ikke akkurat lite av gangen [emoji52] Jeg drikker ikke mer enn vanlig heller, kanskje heller mindre.. Litt plagsomt egentlig [emoji38]
 
Ikke en veldig hyggelig følelse akkurat. Jeg unner de det, helt klart! Jo flere kvinner som slipper å gå gjennom en sånn form for påkjenning som det, jo bedre er det! Er bare litt urettferdig at noen sliter og andre ikke [emoji57] Er jo en lykke uten like når vi først får det til å klaffe da [emoji1][emoji173]
Ja enig der, men skulle helst sett at jeg ikke var en av de som sliter :rolleyes: Ja den dagen altså, det er helt fantastisk ❤️
 
Ja enig der, men skulle helst sett at jeg ikke var en av de som sliter :rolleyes: Ja den dagen altså, det er helt fantastisk [emoji173]️
Mhmm. Enig. Det er tøft [emoji57] En helt fantastisk dag! [emoji28] Tror jeg aldri at jeg kommer til å glemme [emoji7]
 
CD 29 (7 dpo? [emoji18])

Jeg har en del menssmerter idag. Igår kveld når jeg la meg fikk jeg noe som minnet om kramper i livmoren etterfulgt av menssmerter som var på grensen til å være ubehagelige [emoji85] Og halsbrann! Jeg sliter ikke med halsbrann til vanlig, men igår kveld hadde jeg det. I tillegg føler jeg meg oppblåst.

Jeg lurer fælt på hva som foregår i kroppen min [emoji57] To dager igjen til det ryker en test, kjenner jeg meg selv rett. Prøver å fortelle meg selv at det er unødvendig, oddsen er så liten for at det er noe annet enn tull [emoji85]
 
Jeg skjønner at du ikke tør å håpe at det skal gå lettere nå enn forrige gang. Men for å gi deg en liten oppmuntring- vi brukte to år og måtte få hormonbehandling med nr 1, og når hun var 6 mnd ble jeg plutselig gravid på egen hånd, UTEN å ha prøvd!! Trodde ikke det var sant! Lykke til, krysser fingrene for at du snart får se 2 streker på test igjen!
 
Jeg skjønner at du ikke tør å håpe at det skal gå lettere nå enn forrige gang. Men for å gi deg en liten oppmuntring- vi brukte to år og måtte få hormonbehandling med nr 1, og når hun var 6 mnd ble jeg plutselig gravid på egen hånd, UTEN å ha prøvd!! Trodde ikke det var sant! Lykke til, krysser fingrene for at du snart får se 2 streker på test igjen!

Ååå. Så herlig [emoji7][emoji7] Jeg elsker å høre om slike historier! Jeg blir så glad [emoji1] Det kan jo selvfølgelig skje med meg også. Har bare blitt lurt så mange ganger før og hvis jeg håper for mye blir fallhøyden sinnsykt høy [emoji13]
Takk for lykkeønskninger [emoji173]
 
CD 30 (8 dpo?)

Jeg er litt redd det bare skal være innbilning alt sammen [emoji57] Fallhøyden blir så høy og jeg veeeet jo at det er promille odds for at det har skjedd noe på den naturlige måten [emoji85] Hvorfor klarer jeg da ikke å ikke håpe..?

Igår ble jeg kvalm etter middagen, men når jeg og mannen delte en daim senere på kvelden gikk det hele skeis. Ble så kvalm at jeg trodde magen kom til å vrenge seg [emoji85] For å ikke snakke om halsbrannen jeg fikk! I tillegg var jeg så trøtt at jeg sluknet nesten ved middagsbordet! Kan ikke huske sist gang jeg gjorde det [emoji18]
Ellers blir jeg fort sliten
Er mye mer rolig enn jeg pleier å være.
Jeg blir lettere sjalu, og dette er noe jeg virkelig er stolt av å ikke være ellers!! Mannen fortalte at han skulle på julebord med flere avdelinger og brått brant det på innsiden av meg [emoji85] Jeg sa ingenting da [emoji13]
Menssmerter både i ryggen og magen
Vondt i selve blomsten, spesielt når jeg går mye.
Igår kveld viste brystvortene tendenser til å være ømme, men ikke noe mer idag [emoji57]
Og hodepine! Kjære Gud, jeg sliter helt vanvittig med migrene hodepine. Det er akkurat som om den aldri bryter helt ut. Ligger helt i grenseland [emoji85] Ganske forferdelig!

Vi får se om noen dager om det blir noe ut av dette..
 
Okei. Jeg innrømmer det. Jeg er svak. VELDIG svak! [emoji85] Men det røk en test nå ikveld. I hemmelighet. Og. Ja. Vel. Det er noe på denne testen, er det ikke?
158c0be62695ea96b7f2c6113bad3374.jpg

f645068eccf246681eb9513a0b987159.jpg


Synes sikkert veldig dårlig. Men jeg ser noe i virkeligheten i alle fall. Helt sikkert en skygge, men forhåpningene gikk ikke akkurat ned [emoji85][emoji87]
Jeg vil jo vite så fort som mulig så jeg kan få begynt på progesteronstøtten! Godt jeg har begynt på Albyl-e og folat igjen da. Det overlever hvertfall ikke hvis jeg ikke tar albyl-e. Hvis det er noe da [emoji51][emoji18][emoji57]
 
Okei. Jeg innrømmer det. Jeg er svak. VELDIG svak! [emoji85] Men det røk en test nå ikveld. I hemmelighet. Og. Ja. Vel. Det er noe på denne testen, er det ikke?
158c0be62695ea96b7f2c6113bad3374.jpg

f645068eccf246681eb9513a0b987159.jpg


Synes sikkert veldig dårlig. Men jeg ser noe i virkeligheten i alle fall. Helt sikkert en skygge, men forhåpningene gikk ikke akkurat ned [emoji85][emoji87]
Jeg vil jo vite så fort som mulig så jeg kan få begynt på progesteronstøtten! Godt jeg har begynt på Albyl-e og folat igjen da. Det overlever hvertfall ikke hvis jeg ikke tar albyl-e. Hvis det er noe da [emoji51][emoji18][emoji57]
Syns jeg ser noe der :) Håper det blir sterkere etterhvert :)
Tenker også som Alvea at du er gravid med alle de symptomene du har ;)
 
Syns jeg ser noe der :) Håper det blir sterkere etterhvert :)
Tenker også som Alvea at du er gravid med alle de symptomene du har ;)
Tusen takk [emoji173] Er jo helt tafatt å teste så tidlig, men nå måtte testetøsa kveles! [emoji38]
Hehe, jeg har hatt mange symptomer før uten at det har vært noe også altså, så det trenger definitivt ikke bety noe som helst [emoji18][emoji51]
 
Jeg ser strek!!! Og som du vet har jeg studert ganske mange tester opp gjennom årene! Hehe.

Nå krysser jeg fingre og tær for deg! Dette er spennende!!!!!!
 
Okei. Jeg innrømmer det. Jeg er svak. VELDIG svak! [emoji85] Men det røk en test nå ikveld. I hemmelighet. Og. Ja. Vel. Det er noe på denne testen, er det ikke?
158c0be62695ea96b7f2c6113bad3374.jpg

f645068eccf246681eb9513a0b987159.jpg


Synes sikkert veldig dårlig. Men jeg ser noe i virkeligheten i alle fall. Helt sikkert en skygge, men forhåpningene gikk ikke akkurat ned [emoji85][emoji87]
Jeg vil jo vite så fort som mulig så jeg kan få begynt på progesteronstøtten! Godt jeg har begynt på Albyl-e og folat igjen da. Det overlever hvertfall ikke hvis jeg ikke tar albyl-e. Hvis det er noe da [emoji51][emoji18][emoji57]
Haloooo kutt ut da, du er jo gravid!!!!! ❤️❤️❤️❤️
 
Tusen takk [emoji173] Er jo helt tafatt å teste så tidlig, men nå måtte testetøsa kveles! [emoji38]
Hehe, jeg har hatt mange symptomer før uten at det har vært noe også altså, så det trenger definitivt ikke bety noe som helst [emoji18][emoji51]
Jeg bruker av og til også å få mange symptomer men så viser det seg at det ikke er noe. Men håper jo for deg at det ikke er sånn denne gangen ;)
 
Jeg ser strek!!! Og som du vet har jeg studert ganske mange tester opp gjennom årene! Hehe.

Nå krysser jeg fingre og tær for deg! Dette er spennende!!!!!!

Hahah, ja, det har blitt noen studeringer på oss i løpet av tiden [emoji38] Gøy at du ser da!

Tusen takk [emoji173] Ganske spennende og veldig nervepirrende! [emoji51]
 
Back
Topp