....en liten en til - kanskje?

Haha, du om det [emoji14] Jeg synes det er like spennende hver gang, tok til og med en i dagtidlig, og i det jeg tørka meg så jeg tanta hadde dukka opp :p

Been there, done that [emoji38][emoji38][emoji38] Kaaan jo hende, så tørker man seg og ser blod på papiret... Er ikke sunt sånn som vi har det [emoji38] Noen burde låse meg inne når jeg øyner håp slik jeg gjør innimellom [emoji13]
 
Been there, done that [emoji38][emoji38][emoji38] Kaaan jo hende, så tørker man seg og ser blod på papiret... Er ikke sunt sånn som vi har det [emoji38] Noen burde låse meg inne når jeg øyner håp slik jeg gjør innimellom [emoji13]
Nei det er ikke det! Burde vært låst inne mellom el og ikm :p
 
CD 31 forts.

Dagen idag har vært litt rar. Jeg ble helt plutselig veldig lei meg for at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, og angret på at jeg lot meg selv gi mannen en "tidligere" farsdagsgave [emoji17] Han blir jo så skuffa om det ikke er noe [emoji170]
Gikk bedre etter en liten prat med han!
Jeg tok jo en CB+ istad, men den var ikke veldig oppløftende den heller. Om jeg er 9 dpo så er det veldig tidlig da. Jeg har kun en CB+ igjen nå, (pluss digital) og den skal jeg vente med. Jeg har uansett ikke råd til flere tester.

Jeg er kvalm nå på kvelden.
Uggen i magen.
Oppblåst.
Hodepine [emoji85]
Sløv, trøtt og sliten.
Menssmerter som kommer og går. Ganske ubehagelig til tider.
Ikke noe halsbrann heldigvis!

Slenger med et bilde av en tørket A1 test og CB+

366c149eca53baeb6eceeae7d8345deb.jpg

0ec17d182c3f6b47a322310ba5466a72.jpg

fd7cc22cf2384fb1e0765e6b754ae1b8.jpg
 
CD 31 forts.

Dagen idag har vært litt rar. Jeg ble helt plutselig veldig lei meg for at jeg mest sannsynlig ikke er gravid, og angret på at jeg lot meg selv gi mannen en "tidligere" farsdagsgave [emoji17] Han blir jo så skuffa om det ikke er noe [emoji170]
Gikk bedre etter en liten prat med han!
Jeg tok jo en CB+ istad, men den var ikke veldig oppløftende den heller. Om jeg er 9 dpo så er det veldig tidlig da. Jeg har kun en CB+ igjen nå, (pluss digital) og den skal jeg vente med. Jeg har uansett ikke råd til flere tester.

Jeg er kvalm nå på kvelden.
Uggen i magen.
Oppblåst.
Hodepine [emoji85]
Sløv, trøtt og sliten.
Menssmerter som kommer og går. Ganske ubehagelig til tider.
Ikke noe halsbrann heldigvis!

Slenger med et bilde av en tørket A1 test og CB+

366c149eca53baeb6eceeae7d8345deb.jpg

0ec17d182c3f6b47a322310ba5466a72.jpg

fd7cc22cf2384fb1e0765e6b754ae1b8.jpg
Æsj, ikke så veldig oppløftende nei :( MEN, et stor men, det er fortsatt supertidlig! Har troa enda ❤️
 
Æsj, ikke så veldig oppløftende nei :( MEN, et stor men, det er fortsatt supertidlig! Har troa enda [emoji173]️
Jo, det er tidlig. GAH. Dritt kropp!! Jeg er lei av hele kroppen [emoji57] Tror det er på tide å begynne å tempe igjen. Da får jeg hvertfall sånn ca oversikt!
 
Jo, det er tidlig. GAH. Dritt kropp!! Jeg er lei av hele kroppen [emoji57] Tror det er på tide å begynne å tempe igjen. Da får jeg hvertfall sånn ca oversikt!
Ja kroppen skulle vært utskiftbar av og til! Gjør det! Jeg er så glad jeg faktisk begynte med det, for nå har jeg full kontroll hele tiden, og det gjør godt for en kontrollfreak som meg ;)
 
Ja kroppen skulle vært utskiftbar av og til! Gjør det! Jeg er så glad jeg faktisk begynte med det, for nå har jeg full kontroll hele tiden, og det gjør godt for en kontrollfreak som meg ;)
Jeg er også en kontrollfreak [emoji38] Og når kroppen min holder på sånn som den gjør nå så blir jeg helt gal i hodet! El? Ikke el? Er det mensen? Forbereder kroppen seg på mensen? Det er jo umulig å vite [emoji38] Tror nok jeg drar frem tempmåleren igjen når mensen kommer igjen!
 
CD 32 (10 dpo?)

Jeg har ikke testet idag. Flink jente [emoji122] Har jo som sagt bare en CB+ igjen og den ryker nok i morgen. Jeg gruer meg allerede [emoji85] Vil ikke for jeg vil ikke vite svaret, haha!

Idag er formen helt skrot. Mannen måtte bli hjemme fra jobb for jeg var helt ferdig. Våknet klokken 03:30 i natt, kvalm som et uvær og med en forferdelig halsbrann. Endte opp med å sitte på do med bøtta foran meg. Jeg kasta heldigvis ikke opp og etter at systemet fikk tømt seg følte jeg meg i alle fall litt bedre. Men jeg fikk ikke sove noe mer pga halsbrannen! Og rørte jeg mer på meg eller la meg på siden blussa kvalmen opp igjen [emoji30] Trodde det var omgangssyke, men det er ikke det.
Fikk endelig sovnet tilslutt da. Nå går jeg rundt som om jeg er skikkelig fyllesyk! Jeg er kvalm, uggen, føler meg dårlig i kroppen. Magen er oppblåst, jeg vil ikke ha noe mat (ikke engang pannekaker som jeg ELSKER), ikke noe å drikke. Ingenting. Jeg sliter også med halsbrann enda, dog ikke like forferdelig som til morningen idag. Og trøtt, men det er nok fordi jeg ikke har fått god nok søvn.
 
Har du testa? :D
Ja, jeg har det, men den var helt negativ [emoji13] Plutselig har formen begynt å bli bedre ogsp. En del menssmerter fortsatt, men halsbrannen har roet seg betraktelig og kvalmen er så og si borte. Jeg håper jeg får mensen snart [emoji4]
 
CD 33 (11 dpo?)

Dagens test var helt negativ. Formen har blitt bedre også. Halsbrannen er mye bedre, jeg er så og si ikke kvalm lenger og humøret begynner å svinge igjen. Har hittil vært så utrolig rolig, men nå kan jeg tenne på pluggene igjen [emoji13]
Jeg har en del menssmerter fortsatt og håper nå på at jeg begynner å blø i løpet av et par - tre dager [emoji4] Ingen spire denne gangen heller. Litt trist egentlig siden jeg da hadde hatt termin på bryllupsdagen vår [emoji173] Men det går også veldig fint. Jeg ville jo helst ikke føde på sommeren igjen og får nå forhåpentligvis termin på høsten/vinteren slik jeg ønsker [emoji1]
Hodepinen har også blitt bedre igjen også. Det er hvertfall deilig!!!!

Bedre lykke neste gang. Nå begynner planleggingen med dobbel letrozol (Ugh) og prøvingen fra jul [emoji4] Og temping! Må kjøpe nytt termometer. Noen tips til hvilket jeg kan kjøpe til oral måling? En som helst ikke bruker evigheter på å finne riktig temp og som ikke bråker veldig [emoji23]
 
CD 34 (12 dpo?)

Jeg har blitt forkjøla - igjen. Samme har lille A [emoji30] Det er så kjedelig! Akkurat blitt frisk så er det liksom på'n igjen.. [emoji85]

Fortsatt ikke noen tegn til tanta på papiret, men humøret er heeeelt på styr! Menssmertene har tatt seg litt opp også så jeg HÅPER at ho banker på døra snart.
Jeg blir irritert for alt. Stakkars lillegutt som må være hjemme med meg idag. Han har ikke akkurat den lengste lunta han heller nå som han er dårlig [emoji173] Kinaputten min [emoji38]
 
Ååh, så det dritt det ikke ble noe :( Har du testa noe mer? Og masse god bedring! Jaggu ikke greit med all sykdommen som går for tiden ❤️
 
God bedring til dere begge! ❤️
Så kjedelig at testen var negativ.

De selger noen på komplettapotek.no Make sure termometer. Vet ikke hvordan de er mht til lyd og hvor lenge til den finner rett temp. Vi har det kaldt på soverommet så termometeret brukte evigheter å finne temp, eller den viste for lav. Så begynte å varme den litt opp med kroppsvarmen først før temping og da tok det ikke så lang tid.
 
Ååh, så det dritt det ikke ble noe :( Har du testa noe mer? Og masse god bedring! Jaggu ikke greit med all sykdommen som går for tiden [emoji173]️
Nei, jeg har ikke testet noe mer. Har bare en digital igjen og jeg føler uansett at det er bortkastet [emoji4] Den hadde vist noe om jeg var gravid denne gangen vil jeg tro.
Tusen takk![emoji173] Nei, det er søren ikke lett altså [emoji30] Blir jo helt sprø av all sykdommen. Heldigvis fikk vi alle hvilt mye igår. Mini sov fire timer på dagen, noe han aldri gjør!! Var ganske så deilig [emoji1]
 
God bedring til dere begge! [emoji173]️
Så kjedelig at testen var negativ.

De selger noen på komplettapotek.no Make sure termometer. Vet ikke hvordan de er mht til lyd og hvor lenge til den finner rett temp. Vi har det kaldt på soverommet så termometeret brukte evigheter å finne temp, eller den viste for lav. Så begynte å varme den litt opp med kroppsvarmen først før temping og da tok det ikke så lang tid.

Tusen takk [emoji173]

Tusen takk for tipset! [emoji1][emoji7] Skal sjekke den ut. Synes de er litt slitsomme de som piper i evigheter (og MÅ pipe seg ferdig før jeg kan slå den av), og som bruker evigheter på å finne tempen. Har brukt en fra ebay, men den var skrot. Den andre vi har har vi brukt til å måle tempen på lillegutt i stumpen, så den har jeg ikke så lyst til å bruke [emoji51][emoji57][emoji38]
 
CD 36.

Hvis el var den dagen jeg trodde ventet jeg tr igår eller venter den idag [emoji4] Jeg sliter litt med mens-lignende-mage akkurat nå [emoji87] Sjeldent jeg må opp og på do på denne tiden av døgnet! Håper ho kommer. Hadde vært så fint!

Jeg har ikke tenkt så mye over at det ikke ble noen baby denne gangen. Egentlig veldig deilig å slippe å tenke på det [emoji4] Er mer spent på hvordan det blir nå fremover. Vi har bestemt oss for at vi legger opp syklusen (hvis jeg må ta noen former for hormoner for å få igang mensen) slik at jeg begynner på letrozol i romjula. Da er mannen hjemme om humøret og formen skulle bli for ille [emoji38] Gikk jo ikke akkurat glatt forrige gang!
Da håper jeg på el en gang i januar (bursdags måneden min!) og en termin i oktober [emoji7]
Det er faktisk litt sårt å tenke på. Enda det er snart fem år siden! Første gangen jeg ble gravid var rundt bursdagen min og hadde da termin i oktober. Søskenbarnet til mannen min viste seg å ha termin nesten samtidig som meg. Jeg mistet, men hun fikk sin datter. Stikker litt hver gang vi treffes [emoji173] Det er selvfølgelig helt i orden! Er bare litt sårt innimellom å tenke på at vi kunne hatt en liten perle vi også som er på henne alder [emoji173]

Vi får håpe at dobbel (Gud hjelpe meg og alle rundt meg) letrozol gjør susen!! Jeg er i alle fall veldig spent! [emoji4] Og denne gangen skal jeg tempe!
 
Nei, jeg har ikke testet noe mer. Har bare en digital igjen og jeg føler uansett at det er bortkastet [emoji4] Den hadde vist noe om jeg var gravid denne gangen vil jeg tro.
Tusen takk![emoji173] Nei, det er søren ikke lett altså [emoji30] Blir jo helt sprø av all sykdommen. Heldigvis fikk vi alle hvilt mye igår. Mini sov fire timer på dagen, noe han aldri gjør!! Var ganske så deilig [emoji1]
Ja jeg ser den! Kjedelig når man blir lurt sånn :( Men denne runden blir det baby ❤️ Jøss, det hadde aldri skjedd her i hus! Deilig da ;) Masse god bedring til dere alle ❤️
 
Tusen takk [emoji173]

Tusen takk for tipset! [emoji1][emoji7] Skal sjekke den ut. Synes de er litt slitsomme de som piper i evigheter (og MÅ pipe seg ferdig før jeg kan slå den av), og som bruker evigheter på å finne tempen. Har brukt en fra ebay, men den var skrot. Den andre vi har har vi brukt til å måle tempen på lillegutt i stumpen, så den har jeg ikke så lyst til å bruke [emoji51][emoji57][emoji38]
Husker ikke hvor jeg kjøpte mine, kanskje den ene på fertil.no. Men de piper 4 ganger. Men de har en memory, så når man slår de på igjen så vises forrige temp. Husker i begynnelsen før jeg begynte å varme de litt opp før testing, at jeg kunne ligge i 5-10 før den pep, og av og til orket jeg bare ikke å vente så stoppet før den var ferdig.
Skjønner godt det ikke frister å bruke testen lillegutt bruker ;) :D
 
Ja jeg ser den! Kjedelig når man blir lurt sånn :( Men denne runden blir det baby [emoji173]️ Jøss, det hadde aldri skjedd her i hus! Deilig da ;) Masse god bedring til dere alle [emoji173]️
Det er så surt å bli lurt av sin egen kropp. Jeg mistenker veldig at det var en cyste som sprakk. Det er tydeligvis ganske så vondt. Nå driver kroppen min med el slim igjen... Som om jeg går på den to ganger [emoji38]
Tusen takk [emoji173] Begynner heldigvis å bli bedre nå [emoji1]
 
Back
Topp