....en liten en til - kanskje?

Jeg bruker av og til også å få mange symptomer men så viser det seg at det ikke er noe. Men håper jo for deg at det ikke er sånn denne gangen ;)
Det er så utrolig kjedelig og skuffende [emoji47] Jeg holder definitivt igjen på jubelfronten. Er ikke mer enn 9 dpo idag. Fortsatt fire dager til ikm. Mye kan skje på fire dager [emoji13][emoji4]
 
CD 31 (9 dpo?)

Jeg har tydeligvis færre tester enn jeg så for meg, fant jeg ut igår. Nå sitter jeg igjen med kun en A1 test og en digital! [emoji85] Søren. Jeg som trodde jeg hadde flere. Vi har ikke sååå god råd den måneden her heller så jeg føler liksom ikke at jeg kan kjøpe så mange tester til [emoji37] Lurer rett og slett på om jeg skal prøve å holde meg til i morgen med a1 testen. Er den klar i svaret sitt kan jeg vente til fredag eller noe med å ta den digitale? Prøve. Ender nok opp med å kjøpe en annen etterpå. Pleier å bli sånn! [emoji85][emoji38][emoji57]

Jeg hadde jo egentlig planer om å holde ting tett til farsdag, men mannen min leser meg som en åpen bok! Jeg var så oppblåst igår kveld. Så seriøst ut som om jeg var nesten 20 uker på vei (jeg hadde ikke store magen med A før nærmere slutten), og jeg bare MÅTTE ha smash! Jeg klarte å fortære over halve posen uten å bli kvalm (det skjer aldri). Da tittet mannen min på meg, gliste og sa "har du testa eller?". Såå, da ble det en tidligere farsdagsgave [emoji38] Han er veldig glad for å kunne få vite det så tidlig da. Slipper jeg å måtte gå gjennom evt. skuffelser eller sorg på egenhånd. God som gull [emoji173]

Tittet på testen fra igår, idag. De testene blitt litt ekle når de tørker [emoji85] Blir helt gult det feltet jo. Men definitivt en god og synlig strek der! [emoji4]
Litt redigert.
a08c0c642c46ec2ffe6c4a453c036f80.jpg

f339dc8f7d365a6363bdda4574144986.jpg


Så får vi se om jeg blakker oss på tester denne gangen da.. [emoji23][emoji38]
 
Jeg tør virkelig ikke hoppe opp og ned enda [emoji57] Jeg har altfor mange "tenk om" i hodet [emoji85] Synes det er skikkelig skummelt!!
Nei jeg skjønner det altså, jeg er vel også et prakteksemplar på det :p Men du fikk jo en tydelig strek da! Og du, du må jo ha flere tester!! Såklart må du det ;)
 
Nei jeg skjønner det altså, jeg er vel også et prakteksemplar på det [emoji14] Men du fikk jo en tydelig strek da! Og du, du må jo ha flere tester!! Såklart må du det ;)
Jeg har jo fått slike streker før og de har ikke blitt til noe [emoji57] Jeg er skikkelig skeptisk!!
Blir vel til noen flere tester ja. Har allerede holdt meg i tre timer og nå tisser jeg snart på meg. Underbevisstheten min drar meg mot testingen uten at jeg tenker så mye om det [emoji85] Ååå, jeg hater den testetøsa!!! [emoji38]
 
Jeg har jo fått slike streker før og de har ikke blitt til noe [emoji57] Jeg er skikkelig skeptisk!!
Blir vel til noen flere tester ja. Har allerede holdt meg i tre timer og nå tisser jeg snart på meg. Underbevisstheten min drar meg mot testingen uten at jeg tenker så mye om det [emoji85] Ååå, jeg hater den testetøsa!!! [emoji38]
Testtesttesttest :D Ja hun er umulig å overvinne! Jeg har over tre års erfaring :p
 
Sånn er det gitt [emoji14] Finnes ikke håp for sånne som oss :rolleyes:
Helt klart ikke [emoji38] Og dette beviser det! Jeg tissa på pinnen, angra rett etterpå og a1 testen ble helt hvit [emoji18] 9 dpo. Jeg føler meg ganske dum nå [emoji85]
 
Okei. Jeg innrømmer det. Jeg er svak. VELDIG svak! [emoji85] Men det røk en test nå ikveld. I hemmelighet. Og. Ja. Vel. Det er noe på denne testen, er det ikke?
158c0be62695ea96b7f2c6113bad3374.jpg

f645068eccf246681eb9513a0b987159.jpg


Synes sikkert veldig dårlig. Men jeg ser noe i virkeligheten i alle fall. Helt sikkert en skygge, men forhåpningene gikk ikke akkurat ned [emoji85][emoji87]
Jeg vil jo vite så fort som mulig så jeg kan få begynt på progesteronstøtten! Godt jeg har begynt på Albyl-e og folat igjen da. Det overlever hvertfall ikke hvis jeg ikke tar albyl-e. Hvis det er noe da [emoji51][emoji18][emoji57]
Det er noe der [emoji6]
 
Syns også jeg så noe på testen i går, og det kom jo veldig tydelig frem når den var tørket. Spent på neste! :D
 
CD 31 (9 dpo?)

Så lenge gikk det. A1 testen ble tatt og resultatet er veldig negativt.
Etter to minutter.
710de14509256f2744af355f70f78640.jpg

Etter ca 10 minutter.
01a0f46905a066d991831ce9d5c022ad.jpg


Enten er hcg for lav til en A1 test eller så er alt bare tull [emoji57]

Jeg begynner å få hodepine igjen. Og jeg er øm i livmorsområdet hvis jeg får trykk der.
Klossete!! Kjære vene, alt nærmest sklir eller hopper ut av hendene mine idag [emoji38]
Sulten. Jeg har akkurat spist og nå er jeg sulten igjen.
Fortsatt uvanlig rolig og zen.
Vondt i skuldrene!
Ikke oppblåst nå - heldigvis. Skal levere lille A hos farfar etterpå og da nytter det ikke stå med en ballong under klærne [emoji38]
Menssmerter. Spesielt i ryggen.

Æsj, hadde håpet på et litt bedre svar idag så jeg kunne fått vite om jeg skal begynne på crinone eller ikke.. [emoji57] Jeg får smøre meg med tålmodighet og bare vente. En av tre ting skjer:
Jeg er gravid.
Mensen kommer.
Kroppen min tuller.

4 dager til ikm.
 
Syns også jeg så noe på testen i går, og det kom jo veldig tydelig frem når den var tørket. Spent på neste! :D
Ja, den var veldig synlig når den tørket [emoji4] Jeg har oppdatert nå med neste test. Den var ikke veldig oppløftende [emoji38]
 
Men, men - jeg ser da antydning til strek på bildet tatt etter 10 minutter? Tar høyde for at jeg brått har utviklet streksyn (det pleier å være rimelig dårlig til vanlig :p ). Hos meg var det forresten stor forskjell på tester jeg tok på kvelden og de jeg tok på morgenen. Fikk mye sterkere på kveldene.

Og det er jo fortsatt veldig tidlig. Denne gangen hadde jeg hCG på 33 12 dpo, og fikk svakt utslag på strimmeltester 10 dpo og positiv digital 11 dpo. Håper for deg. :Heartred
 
Helt klart ikke [emoji38] Og dette beviser det! Jeg tissa på pinnen, angra rett etterpå og a1 testen ble helt hvit [emoji18] 9 dpo. Jeg føler meg ganske dum nå [emoji85]
Den følelsen altså :p Meen der er jo noe på den etter 10 min da!! Ikke mist håpet, det er jo fortsatt tidlig :D
 
Men, men - jeg ser da antydning til strek på bildet tatt etter 10 minutter? Tar høyde for at jeg brått har utviklet streksyn (det pleier å være rimelig dårlig til vanlig [emoji14] ). Hos meg var det forresten stor forskjell på tester jeg tok på kvelden og de jeg tok på morgenen. Fikk mye sterkere på kveldene.

Og det er jo fortsatt veldig tidlig. Denne gangen hadde jeg hCG på 33 12 dpo, og fikk svakt utslag på strimmeltester 10 dpo og positiv digital 11 dpo. Håper for deg. [emoji813]red

Hehe, streksynet kan plutselig dukke opp! [emoji38] Jeg ser ikke noen strek selv. Nå ligger den og tørker så får vi se senere [emoji4] Jeg vet jo at det er tidlig og at A1 trenger mer hcg for å slå ut. Sist gang fikk jeg svak positiv på strimmel 9 dpo og etter det gikk det bare oppover, men jeg tror jeg husker riktig at jeg fikk sterkere tester på kvelden jeg også da [emoji1]
Tusen takk [emoji173] Jeg er ikke overbevist før jeg kan se streken uten å myse og legge godvilja til [emoji38]
 
Den følelsen altså [emoji14] Meen der er jo noe på den etter 10 min da!! Ikke mist håpet, det er jo fortsatt tidlig :D
Tidlig ja [emoji57] Det er jo det. Tror det hjalp meg med å komme litt mer ned på jorden da, det å se en helt hvit test [emoji4] Plutselig virker det ikke så morsomt å tisse på pinner lenger. For en stund i alle fall [emoji38] Skal si det til meg selv etterpå når jeg står på apoteket [emoji38]
 
Hehe, streksynet kan plutselig dukke opp! [emoji38] Jeg ser ikke noen strek selv. Nå ligger den og tørker så får vi se senere [emoji4] Jeg vet jo at det er tidlig og at A1 trenger mer hcg for å slå ut. Sist gang fikk jeg svak positiv på strimmel 9 dpo og etter det gikk det bare oppover, men jeg tror jeg husker riktig at jeg fikk sterkere tester på kvelden jeg også da [emoji1]
Tusen takk [emoji173] Jeg er ikke overbevist før jeg kan se streken uten å myse og legge godvilja til [emoji38]

Skjønner den. Jeg var ikke overbevist før etter sånn ca 12 g-tester (strimmel, to digitale og to CB +), to hCG-prøver og uttalelse fra to leger. :knegg: Når en må prøve lenge så blir en jaggu meg mye mer skeptisk også, og myse-streker syns ikke jeg heller "teller", selv om håpet selvsagt stiger. Dog ekstra kjipt om det bare viser seg å være skygger. Been there ...
 
Skjønner den. Jeg var ikke overbevist før etter sånn ca 12 g-tester (strimmel, to digitale og to CB +), to hCG-prøver og uttalelse fra to leger. :knegg: Når en må prøve lenge så blir en jaggu meg mye mer skeptisk også, og myse-streker syns ikke jeg heller "teller", selv om håpet selvsagt stiger. Dog ekstra kjipt om det bare viser seg å være skygger. Been there ...

Hehehehe, kjenner igjen den der [emoji38] Når jeg ble gravid med lillegutt tok jeg vel kanskje 15 tester til sammen (tre digitale, fire CB+, to A1 og resten strimler). Likevel begynte jeg ikke å tro på det før jeg hadde vært på den tredje ultralyden (den var i uke 12) [emoji38] Vi hadde prøvd i nesten tre år! Man blir helt ødelagt av å prøve så lenge. Denne gangen har vi jo ikke begynt å prøve igjen på ordentlig, men likevel sitter i ryggmargen [emoji57]
 
Tidlig ja [emoji57] Det er jo det. Tror det hjalp meg med å komme litt mer ned på jorden da, det å se en helt hvit test [emoji4] Plutselig virker det ikke så morsomt å tisse på pinner lenger. For en stund i alle fall [emoji38] Skal si det til meg selv etterpå når jeg står på apoteket [emoji38]
Haha, du om det :p Jeg synes det er like spennende hver gang, tok til og med en i dagtidlig, og i det jeg tørka meg så jeg tanta hadde dukka opp :p
 
Back
Topp