....en liten en til - kanskje?

Ja, det er det! Er det ikke? Legen min tar ikke blodprøver for å sjekke slikt. Har irritert meg før over det. Og UL er det jo, som du sier, for tidlig for. Svangerskap utenfor livmoren kan jo gi variable tester, men jeg blør ikke eller noe. Mulig el var senere enn antatt og at jeg enten gikk glipp av toppen eller ikke fikk positiv test..? Herregud, for en mølje [emoji23]

Svangerskap utenfor livmoren gjør vel vondt også, iallefall etterhvert. Hm, nei, med en sånn kjip fastlege så er det vel bare å vente å se da.. [emoji849] Har du billigstrimler? Går jo evt ann å ta det annenhver dag for å se om det blir noe stigning?

En mulighet er jo at el var senere en antatt ja, det er jo absolutt ikke umulig [emoji4]
 
Svangerskap utenfor livmoren gjør vel vondt også, iallefall etterhvert. Hm, nei, med en sånn kjip fastlege så er det vel bare å vente å se da.. [emoji849] Har du billigstrimler? Går jo evt ann å ta det annenhver dag for å se om det blir noe stigning?

En mulighet er jo at el var senere en antatt ja, det er jo absolutt ikke umulig [emoji4]
Ja, det gjør jo det. Jeg tviler på det altså. Det er såpass alvorlig at jeg vil vel tro at kroppen hadde sagt ifra på en eller annen måte [emoji4]
Den fastlegen er litt gammeldags av seg. Trenger ikke blodprøver for å vite om man er gravid eller for å sjekke om progesteronnivåene er innenfor normalen [emoji13]
Jeg har ikke dessverre ikke det [emoji85] Skulle jo få mensen jeg, begynne på ny pp med friskt mot, albyl-e og crinone [emoji23] Gikk ikke helt som planlagt [emoji23]
 
CD 27 - pp2 - xx dpo.

Fortsatt ikke noe tante. Ny test tatt (som om jeg klarer å holde meg [emoji57][emoji52])
91055a80aca4af530234e3648705712d.jpg


Fortsatt ikke helt klok, men jeg troooor den er liiiitt sterkere idag. Oh well, enda en dag i uvissheten [emoji23]
 
CD 27 - pp2 - xx dpo.

Fortsatt ikke noe tante. Ny test tatt (som om jeg klarer å holde meg [emoji57][emoji52])
91055a80aca4af530234e3648705712d.jpg


Fortsatt ikke helt klok, men jeg troooor den er liiiitt sterkere idag. Oh well, enda en dag i uvissheten [emoji23]
Hmmmmm, ser jo uten tvil en strek der da :D Håperhåperhåper!! ❤️
 
Hmmmmm, ser jo uten tvil en strek der da :D Håperhåperhåper!! [emoji173]️
Ja, det er jo det. Men om det er en spire på gang så har jeg skikkelig dårlig med hcg økning [emoji13] Med lillegutt hadde jeg skikkelig sterke tester allerede 10 dpo, men denne gangen er det ikke godt å si hverken fra eller til [emoji85] Blir jo helt sprø [emoji1]
 
Ser stek og håper på babystrek :)
 
Ja, det er jo det. Men om det er en spire på gang så har jeg skikkelig dårlig med hcg økning [emoji13] Med lillegutt hadde jeg skikkelig sterke tester allerede 10 dpo, men denne gangen er det ikke godt å si hverken fra eller til [emoji85] Blir jo helt sprø [emoji1]
Hvor mange dpo er du? De sier jo at ingen svangerskap er like, så jeg har troa :D
 
Hvor mange dpo er du? De sier jo at ingen svangerskap er like, så jeg har troa :D
Vel, jeg aner ikke [emoji23] Men om jeg tar utgangspunkt i 30 dagers syklus, som jeg pleier å ha når syklusen min bestemmer seg for å virke på egenhånd i ny og ne, så er jeg da 11 dpo idag [emoji4] Utifra testene (om det er en spire der), kan det kanskje stemme [emoji13]
 
Æh, det var lenge å vente på nytt bilde.. [emoji849][emoji57][emoji23]
[emoji23][emoji23] Tortur å vente så lenge også [emoji87] Jeg vil ha svar nåååå [emoji1] Kanskje overtale mannen til å kjøpe en digital..? Da kan jeg svi av en i morgen og vente med den digitale hvis den i morgen er sterkere. Han synes nemlig jeg bruker mye penger på tester nå. Skjønner ikke hvorfor det [emoji15][emoji23]
 
Back
Topp