....en liten en til - kanskje?

Jeg er så spent at jeg holder på å gå under [emoji33][emoji33] kom nå da testene!! [emoji1][emoji1]
 
Pp2 xx dpo.

Ingen tester i posten idag. Mulig de kommer i morgen

I morgen har jeg og mannen min vært gift i to år [emoji7] Som tiden flyr!! Kan ikke tro at det allerede er to år siden den beste dagen i mitt liv! Lever fortsatt godt på minnene [emoji173]

Tror forøvrig at det har vært søvnmangel, og litt andre ting, som har gjort meg så dårlig. Lillegutt var hos bestemor i helgen, mannen og jeg sov helt til klokka var 12 og dro oss i senga til klokka var 13! Helt nydelig. Og idag har jeg vært i ganske mye bedre form, men nå som jeg har blitt sliten har den dalt igjen [emoji4] Gleder meg sånn til å krype under dyna og ta kvelden [emoji7]

Fikk gave på forskudd av mannen idag også [emoji7] Fitbit charge 2!!! Jeg elsker den allerede! Kjenner at det kan gjøre meg godt å ha en slik motivasjon på armen hele tiden [emoji1] I morgen skal den testes på tur [emoji108] Til helgen skal vi kose oss alle tre! Blir enten en tur på åpen gård eller bjørneparken, og så skal vi ut på en lenger tur i skog og mark tenkte vi, hvis været ikke blir for ille [emoji1] Kjøpte bæremeis idag og den må jo testes før vi skal på fjellet i august [emoji6] Masse å glede seg til denne uken altså [emoji173]
 
Pp2 - xx dpo.

Testene kom idag og den jeg svei av vaaaaaar
3f1c4f0aa00627227e5cc3888be015d3.jpg

TADAA, helt blank [emoji13]

Så da har ikke el vært mistenker jeg. Og nå skjer det så mye fremover at jeg er usikker på om jeg gidder en omgang til likevel [emoji13] Mannen har ferie snart og vi vil kose oss i den uten å tenke på el, testing, dpo-land og om egget slipper i det hele tatt. Tror nok vi må ha en del samtaler og være litt i tenkeboksen først. Muuuuuulig jeg kanskje kan ta en dobbel dose i slutten av august, men da blir jo termin i overgangen til mai/i mai Spørs når el kommer da i så fall.

Uansett, 14.august skal jeg til gynekologen. Så får vi se hva den smarte dama har å si [emoji16]
 
Næmmen I himmelens navn da [emoji21][emoji13][emoji13][emoji13] teite tester!! Men jeg slutter ikke håpe for deg frøken [emoji173]
 
Æsj, så kjedelig :( Men det blir bra med gyn da! Håper hun/han finner ut noe :)
 
Næmmen I himmelens navn da [emoji21][emoji13][emoji13][emoji13] teite tester!! Men jeg slutter ikke håpe for deg frøken [emoji173]
Ja, de CB+ testene var ganske teite, men nå vet jeg i alle fall at ingenting er der [emoji4] Slipper jeg å føle meg så dum hos gynekologen også [emoji15][emoji13]
Vi får se om det blir noe greie på dobbelt opp med letrozol, om det blir noe av det [emoji4]
God du er [emoji8][emoji8]
 
Æsj, så kjedelig :( Men det blir bra med gyn da! Håper hun/han finner ut noe :)
Det var vel litt forventet egentlig, for å være ærlig. Er vane med at kroppen er skikkelig teit fra tidligere [emoji4] Jeg får heller nyte at jeg slipper å være dårlig på bursdagen til lillegutt som holdes om snaut en måned [emoji1]
Skal bli litt godt å komme til gyn igjen. Hun er så smart og ærlig! Og veldig nytenkende. Håpet er å få slippe letrozol og heller få noe som ligner på pergo [emoji56]
 
Det var vel litt forventet egentlig, for å være ærlig. Er vane med at kroppen er skikkelig teit fra tidligere [emoji4] Jeg får heller nyte at jeg slipper å være dårlig på bursdagen til lillegutt som holdes om snaut en måned [emoji1]
Skal bli litt godt å komme til gyn igjen. Hun er så smart og ærlig! Og veldig nytenkende. Håpet er å få slippe letrozol og heller få noe som ligner på pergo [emoji56]
Ja du får gjøre det :) Greit når man kan se det positive i det :)

Så bra! Jeg får prøve clomid/clomifen om letrozol ikke funker, det skal være synonympreparater til pergo, så tenker å høre om å få det nå neste runde om ikke letrozol funger :)
 
Ja, de CB+ testene var ganske teite, men nå vet jeg i alle fall at ingenting er der [emoji4] Slipper jeg å føle meg så dum hos gynekologen også [emoji15][emoji13]
Vi får se om det blir noe greie på dobbelt opp med letrozol, om det blir noe av det [emoji4]
God du er [emoji8][emoji8]
Ja nei de var ikke mye artige [emoji53] Håper dobbel kur gir supre resultater [emoji173]
 
Pp2 - xx et eller annet sted.

Advarsel [emoji615] dette er et skikkelig rotete innlegg! Tankespinn som måtte ut [emoji4]

Ingen tante eller noe. Kjedelig at den uteblir, men samtidig litt deilig også kanskje? Aldri morsomt med mensen om sommeren uansett.

Jeg kjenner (idag spesielt) på at jeg er skeptisk til å gå denne veien igjen. Prøvingen, feilingen, ingen mensen, ingen eggløsning, masse hormoner for ingenting.. Jeg blir så påvirket av hormoner også, og da blir det ekstra kjedelig når kurer ikke gir resultater [emoji85]

Jeg vil at lillegutt skal ha et søsken å vokse opp med, men jeg ofrer ikke alt denne gangen. Prøverør nekter jeg. Mannen er enig. Vi har en nydelig, velskapt sønn og kan helt klart leve med det [emoji170] Men vi gir ikke opp enda altså!! Er bare jeg som er i prøvefasen og svinger mellom positiv og negativ [emoji13] Dagboka er det beste stedet for meg å få det ut. Blir fort mange tanker og mye følelser.
Jeg har risikosvangerskap og helt ærlig, hvordan skal jeg klare å ta vare på sønnen min ved et nytt svangerskap? Forrige gang var jeg så dårlig på slutten at jeg ikke klarte å ta vare på meg selv. Jeg var plaget med bekkenløsning og symfyseløsning fra uke 11(!), gallesteinanfall fra uke 14, jeg fikk ikke i meg mat, falt lenger og lenger ned i en depresjon, ingen tok meg seriøst heller omtrent. Jeg følte meg så alene. Ensom. Alle syntes det var stas. Jeg hata det. Bare venta på at noe skulle gå galt.
Jeg er nå redd for å ikke kunne følge opp den nydelige gutten min. Ikke klare å være mamma. Den mammaen han trenger. Han betyr alt for mannen min og meg. Enda jeg noen dager hater å være mamma, elsker jeg han grenseløst. Og en stor del av meg føler at jeg er egoistisk for å kanskje få en til.

Nei, dette ble mye tull fra meg. [emoji87] Vi gir ikke opp enda. Absolutt ikke. Spørsmålet jeg stiller meg selv nå er vel hvor seriøst skal vi prøve? En dobbel kur med letrozol kan jeg klare, men etter det lurer jeg faktisk på om vi bare skal prøve å la naturen gå sin gang.. Jeg kan gå ned i vekt igjen, kutte karbohydrater og se om det kan vekke de late egglederne mine til liv. Jeg orker hvertfall ikke kurer på kurer uten resultater. Vi får se. En ting av gangen. Og nå tror jeg kanskje at første steg er å komme meg i seng og få meg litt søvn [emoji4] Slike tanker som dette kommer ofte når jeg er trøtt og sliten. Jeg har jo så mye å glede meg til i helgen!! [emoji813] Disse tankene skal ikke få påvirke helgen. Da skal vi kose oss og tilbringe tiden sammen [emoji7] Ingenting er bedre enn å tilbringe hele dager med guttene mine [emoji7] Tenk så heldig jeg er som faktisk har de to [emoji170] Det går aldri en dag uten at jeg er takknemlig for de to. Hva jeg har gjort for å fortjene de aner jeg ikke, men en eller annen gang må jeg ha gjort noe veldig snilt [emoji1]
 
Hvordan går det? [emoji173]️
Takk som spør [emoji173]

Det går veldig bra [emoji4] Ingenting som skjer her enda, men det er helt greit. Har fått roet ned denne prøvegale siden i meg også [emoji6] Nå har jeg mer fokus på familien, meg selv og kroppen min. Veldig deilig! Snart har mannen ferie også og da har vi en del på planen [emoji1] Gleder meg!!

Hvordan går det med deg? [emoji173]
 
Hei. Så spennende med prøving på nr 2[emoji76] Håper det klaffer snart!
Og til det med å bli prøvegal.. Vel det er ganske lett å bli det visst.. Nå er vi i pp2 bare, men forrige mnd var jeg så på leit etter symptomer, tenkte bare på prøving og testet for tidlig og mye, altså man blir jo helt tullete av dette her, jo[emoji38] Skal iallefall PRØVE å roe ned litt mer denne mnd[emoji56]
 
Takk som spør [emoji173]

Det går veldig bra [emoji4] Ingenting som skjer her enda, men det er helt greit. Har fått roet ned denne prøvegale siden i meg også [emoji6] Nå har jeg mer fokus på familien, meg selv og kroppen min. Veldig deilig! Snart har mannen ferie også og da har vi en del på planen [emoji1] Gleder meg!!

Hvordan går det med deg? [emoji173]

Så bra, herlig å ha noe å glede seg til og se frem til! :)

Med meg går det fint, ferdig med ferie og tilbake på jobb denne uka :) I morgen er det første barnehagedag! :eek: Tror nok jeg er mye mer spent enn hun som skal begynne :hilarious: Blir veldig spennende, men tror og håper at det kommer til å gå helt fint, hun er nok veldig klar for barnehagelivet :)
 
Håper det går bedre med degn og at du koser deg masse med guttene dine [emoji177][emoji170]

Prøvingen den tar på og at du har de tankene du har til tider er fullstendig forståelig med tanke på alt du gikk igjennom. Det er en prosess å jobbe seg igjennom, men det skal du greier [emoji4] og når du blir gravid så krysser jeg fingerne for et lettere svangerskap for det unner jeg deg virkelig [emoji173][emoji173]
 
Hei. Så spennende med prøving på nr 2[emoji76] Håper det klaffer snart!
Og til det med å bli prøvegal.. Vel det er ganske lett å bli det visst.. Nå er vi i pp2 bare, men forrige mnd var jeg så på leit etter symptomer, tenkte bare på prøving og testet for tidlig og mye, altså man blir jo helt tullete av dette her, jo[emoji38] Skal iallefall PRØVE å roe ned litt mer denne mnd[emoji56]
Hei, og takk for hilsen! [emoji1]

Haha, ja, det er lett å bli helt tullete i hodet altså [emoji1] Tror nok de fleste kommer i den fasen en eller annen gang. Man vil jo så gjerne at den spira skal sitte med en gang! [emoji1] Lønner seg nok å finne noen prosjekter som kan få tiden til å gå [emoji16]
 
Så bra, herlig å ha noe å glede seg til og se frem til! :)

Med meg går det fint, ferdig med ferie og tilbake på jobb denne uka :) I morgen er det første barnehagedag! :eek: Tror nok jeg er mye mer spent enn hun som skal begynne :hilarious: Blir veldig spennende, men tror og håper at det kommer til å gå helt fint, hun er nok veldig klar for barnehagelivet :)

Helt klart [emoji1] Sommeren er best på det området altså. Å få tiden til å gå og ha noe å se frem til. Alltid noe å gjøre [emoji1]

Spennende med barnehagestart!! Hvordan gikk det? [emoji4] Lillegutt er nok også veldig klar for barnehagelivet, men han begynner ikke før i januar. Skal bli godt for oss alle, men tror kanskje jeg vil ha det verst [emoji13]
 
Håper det går bedre med degn og at du koser deg masse med guttene dine [emoji177][emoji170]

Prøvingen den tar på og at du har de tankene du har til tider er fullstendig forståelig med tanke på alt du gikk igjennom. Det er en prosess å jobbe seg igjennom, men det skal du greier [emoji4] og når du blir gravid så krysser jeg fingerne for et lettere svangerskap for det unner jeg deg virkelig [emoji173][emoji173]

Takk, jeg koser meg veldig [emoji7] Nyter hver eneste dag!

Ja, det er virkelig en prosess altså. Føler at jeg har klart å lagt mye av det bak meg, men kjenner jo at noe av det dukker opp. Brent barn skyr ild[emoji91]
Tusen takk [emoji173] Jeg håper på et lettere svangerskap selv. Det med lillegutt var rett og slett et 41 ukers langt mareritt, men så verdt det da!!! [emoji7] Herregud, jeg kommer ikke over hvor heldig jeg [emoji7]
 
Takk, jeg koser meg veldig [emoji7] Nyter hver eneste dag!

Ja, det er virkelig en prosess altså. Føler at jeg har klart å lagt mye av det bak meg, men kjenner jo at noe av det dukker opp. Brent barn skyr ild[emoji91]
Tusen takk [emoji173] Jeg håper på et lettere svangerskap selv. Det med lillegutt var rett og slett et 41 ukers langt mareritt, men så verdt det da!!! [emoji7] Herregud, jeg kommer ikke over hvor heldig jeg [emoji7]
Jeg krysser virkelig fingerne for deg snuppen min [emoji173]
 
Back
Topp