....en liten en til - kanskje?

[emoji23][emoji23] Tortur å vente så lenge også [emoji87] Jeg vil ha svar nåååå [emoji1] Kanskje overtale mannen til å kjøpe en digital..? Da kan jeg svi av en i morgen og vente med den digitale hvis den i morgen er sterkere. Han synes nemlig jeg bruker mye penger på tester nå. Skjønner ikke hvorfor det [emoji15][emoji23]

Ja, altså, hvis jeg var mannen ville jeg gått for den planen der altså! [emoji16][emoji1376]
 
Ja, altså, hvis jeg var mannen ville jeg gått for den planen der altså! [emoji16][emoji1376]
Samme her [emoji16][emoji122] Mannen min derimot var ikke like lett å overtale, men jeg er kjent for å være veldig sta da [emoji57] Gir meg ikke sååå lett [emoji23]
 
Pp2 - xx dpo fortsetter.

Kroppen min holder på med noe jeg ikke forstår altså. Jeg måtte ta en postafen istad, så svimmel og kvalm er jeg. Gleder meg til effekten slår inn for fullt! Jeg fryser også noe voldsomt (gjorde det samme med lillegutt i magen) og er dårlig i magen [emoji85] Dessuten holder kroppen min på mye vann, men jeg håper det forsvinner nå som jeg er så dårlig i magen og løper på do hele tiden! Sprenger i føttene og fingrene. Skikkelig ubehagelig. Varmen hjelper ikke så mye på det akkurat [emoji13]

I morgen kommer kanskje moren min for å ordne litt med lillegutt. Som jeg håper at hun gjør!! Og han skal overnatte hos bestemor fra lørdag til søndag. Forhåpentligvis får jeg hvilt en del i helgen da [emoji4] Ingen tvil om at kvalmen og svimmelheten blir verre når jeg er sliten.
 
Vel, jeg aner ikke [emoji23] Men om jeg tar utgangspunkt i 30 dagers syklus, som jeg pleier å ha når syklusen min bestemmer seg for å virke på egenhånd i ny og ne, så er jeg da 11 dpo idag [emoji4] Utifra testene (om det er en spire der), kan det kanskje stemme [emoji13]
Ja da kan det absolutt se ut som det stemmer :D Gleder meg til neste test!!
 
Pp2 - xx dpo.

Holde meg til lørdag ja. Hahaha [emoji23]

Dagens test:
07794750db95e2657a98886ff1ecf5dd.jpg



Litt svakere igjen(?), men det kan jo komme an på så mye. Nå er jeg lei. Sendte mail til gynekologen min og forklarte situasjonen [emoji4] Det er en mamma følelse som forteller meg at noe ikke stemmer
Testen burde vært sterkere nå, burde den ikke?
Formen er ikke på topp i alle fall. Våknet kvalm og uggen idag [emoji52][emoji27]

Det er noe som ikke stemmer. Eller så er det en skikkelig luring der inne! [emoji85]
 
Formen er så ufattelig dårlig.. Akkurat nå sitter jeg foran doskåla og virkelig sliter med å henge med i denne virkeligheten. Lillegutt er på utsiden og leker, men det er bare spørsmål om tid før han vil inn hit på badet og være her med meg. Må prøve å få overtalt mannen til å komme hjem, men det er ikke lett når man sitter på en lederstilling! [emoji85] Hjelpes meg...

Skal ringe gyn rundt 16-tiden idag. Spent på hva hun sier!
 
Fikk endelig pratet med gyn istad. Hun mener at hvis det er en strek der så er sannsynligheten større for en spire enn at den tuller [emoji4] Ultralyd 14.august, kanskje tidligere. Plutselig ble jeg skikkelig redd [emoji47] Tenk om det ikke er noe der liksom???? Hvor pinlig hadde ikke det vært? [emoji85]

Mannen kom hjem tidligere idag også. Halleluja! Han tok lillegutt mens jeg gikk rett i senga og sluknet før hodet traff puta! Følte meg litt bedre når jeg våknet, men fortsatt ganske så uggen og svimmel [emoji43]

Blir en digital etterhvert, og jeg tenker å se om jeg får utslag på noen andre tester. Får jeg ikke det er det noe seriøst galt med CB+ [emoji85]
 
Fikk endelig pratet med gyn istad. Hun mener at hvis det er en strek der så er sannsynligheten større for en spire enn at den tuller [emoji4] Ultralyd 14.august, kanskje tidligere. Plutselig ble jeg skikkelig redd [emoji47] Tenk om det ikke er noe der liksom???? Hvor pinlig hadde ikke det vært? [emoji85]

Mannen kom hjem tidligere idag også. Halleluja! Han tok lillegutt mens jeg gikk rett i senga og sluknet før hodet traff puta! Følte meg litt bedre når jeg våknet, men fortsatt ganske så uggen og svimmel [emoji43]

Blir en digital etterhvert, og jeg tenker å se om jeg får utslag på noen andre tester. Får jeg ikke det er det noe seriøst galt med CB+ [emoji85]

Iiiih, men da er du gravid da, når tilogmed gyn sier det [emoji16][emoji16][emoji16][emoji1376][emoji254][emoji322][emoji324][emoji173]️

Gleder meg til digital, vedder på at den slår ut [emoji8]
 
Jeg har troen ❤️ Synes den så sterkere ut jeg, så dette må jo bare gå bra ;)
 
Iiiih, men da er du gravid da, når tilogmed gyn sier det [emoji16][emoji16][emoji16][emoji1376][emoji254][emoji322][emoji324][emoji173]️

Gleder meg til digital, vedder på at den slår ut [emoji8]
Hehe, jeg er ille spent på den digitale, men jeg må vente helt til neste uke før jeg kan ta den [emoji85][emoji33] Bestilte på billigetester, med noen staver. Kommer ikke før tidligst tirsdag neste uke [emoji33][emoji33][emoji33]
 
Dette er så spennende altså [emoji7][emoji7] håper snart en test kan gi deg et helt tydelig svar på en spire så du slipper å føle deg dratt I ulike retninger [emoji173]
 
Veldig spennende!!!
Skjønner skepsisen din. Har vært der selv. Positiv test, men greier ikke tro at det betyr spire. Iallefall ikke spire som faktisk blir til baby. Det er liksom som om jeg forventer sa. Det blir vel kanskje sånn ut i fra tidligere erfaringer.. .

Uansett da; med marsbo fikk jeg ikke positiv test før 13dpo. Den gikk fra blank til tydelig - trengte IKKE å bli tolka. Ble sterkere for hver dag.
Denne gangen fikk jeg svakt positiv tidligere. 10dpo. Men testene ble ikke sterkere, så jeg var veldig usikker. Sluttet likevel å teste (gav opp, gadd ikke mer liksom...), og vel, her ligger jeg, 27 uker senere. Med bekkenløsning og sprakende lillebror i magen.

Ha troa, og tro på at stek er strek! <3
 
CD 31 - pp2 - xx dpo.

Jeg klarte å lure med meg en rfsu idag på butikken. Kom hjem og tisset på pinnen. Resultatet var ganske så blankt [emoji85] Jeg klarer ikke tro på at det er en baby der inne. Det har bare vært tull med kroppen sin jeg tok de sabla tablettene!
Nå får jeg se om neste omgang med tester kommer til tirsdag. Urinen min var ganske utvannet idag da. Har drukket en del ramløsa på hytta og det rett før vi dro hjem, men likevel. Det burde vært en strek der om det bodde noen der inne nå..
Dritt kropp! [emoji19]
 
Veldig spennende!!!
Skjønner skepsisen din. Har vært der selv. Positiv test, men greier ikke tro at det betyr spire. Iallefall ikke spire som faktisk blir til baby. Det er liksom som om jeg forventer sa. Det blir vel kanskje sånn ut i fra tidligere erfaringer.. .

Uansett da; med marsbo fikk jeg ikke positiv test før 13dpo. Den gikk fra blank til tydelig - trengte IKKE å bli tolka. Ble sterkere for hver dag.
Denne gangen fikk jeg svakt positiv tidligere. 10dpo. Men testene ble ikke sterkere, så jeg var veldig usikker. Sluttet likevel å teste (gav opp, gadd ikke mer liksom...), og vel, her ligger jeg, 27 uker senere. Med bekkenløsning og sprakende lillebror i magen.

Ha troa, og tro på at stek er strek! <3

Ja, jeg tror også at det blir sånn ut i fra tidligere erfaringer..

Herregud, er du i uke 27 allerede? [emoji85] Jeg mistenker nok at kroppen bare tuller med meg denne gangen. Det har bare vært tull fra ende til annen siden jeg tok letrozol. Håper bare mensen kan komme snart! [emoji85] Hater å gå sånn her, uten noen svar. Jeg håper selvfølgelig at mine så og si negative tester kan bli til en lillebror eller lillesøster, men nå er jeg så sykt negativ [emoji13]
 
CD 31 - pp2 - xx dpo.

Jeg klarte å lure med meg en rfsu idag på butikken. Kom hjem og tisset på pinnen. Resultatet var ganske så blankt [emoji85] Jeg klarer ikke tro på at det er en baby der inne. Det har bare vært tull med kroppen sin jeg tok de sabla tablettene!
Nå får jeg se om neste omgang med tester kommer til tirsdag. Urinen min var ganske utvannet idag da. Har drukket en del ramløsa på hytta og det rett før vi dro hjem, men likevel. Det burde vært en strek der om det bodde noen der inne nå..
Dritt kropp! [emoji19]

Men, du må jo ta en test på morgenurin daaa.. [emoji28][emoji85][emoji23]

Utvannet ettermiddagsurin med svake tester dagene før, ville ikke mistet trua.. Jeg tror fortsatt du er gravid [emoji6] Kom testene i dag?
 
Men, du må jo ta en test på morgenurin daaa.. [emoji28][emoji85][emoji23]

Utvannet ettermiddagsurin med svake tester dagene før, ville ikke mistet trua.. Jeg tror fortsatt du er gravid [emoji6] Kom testene i dag?

Haha, jeg er så sykt negativ denne gangen. Ligner ingenting [emoji15]

Nei, testene kom ikke idag (søren), men jeg tror kanskje at de kan være i postkassen i morgen [emoji4] Krysser fingrene for det!!
 
Back
Topp