IKM uke 25

Lenateacup - Bra det ikke bare er meg da [emoji14] da er der sikkert en ekstra ting å slenge med på lista til "problemer med appen" :(
 
Får heller ikke quotet med android appen. Måtte poste et innlegg og så legge inn qouten med klipp og lim inn.
 
Får heller ikke quotet med android appen. Måtte poste et innlegg og så legge inn qouten med klipp og lim inn.

Tester litt. Brått så fikk jeg ikke lagt ut noe her... [emoji14]

Der fikk jeg til ja. Litt slitsomt i lengden, men da får man ihvertfall med seg om noen har skrevet til en [emoji14]
 
Flytter nok inn her. Tok test på 10 i ettermiddag. Venter mensen om 2 dager til. Kritthvit test. På ann igjen!! :( Pp7 b2 el ca 6.juni. ikm 20 juni. Lykke til alle sammen. Er deppa! Håper dette blir måneden ♡
 
MiniMe80 - PP17 (PP1 etter Kjemisk/SA) - B1 - EL ca 07.06 - IKM ca 19.06
 
Kan det være en ide å kanskje lage en ny tråd slik at man får quotet? Blir liksom ikke det samme uten det [emoji14]
 
Tittelen kan ikke inneholde emoji's visstnok. Får ikke lastet opp bildet jeg tok av mld heller :/


Må da gå inn å redigere etter at jeg har postet
fc293d65191915e106015968bf97acc1.jpg
 
Kan det være en ide å kanskje lage en ny tråd slik at man får quotet? Blir liksom ikke det samme uten det [emoji14]
Enklere å bare endre tittel på tråden enn å starte ny. Kanskje trådstarter kan gjøre det, ta bort emojiene.
 
Det er sant. Haha [emoji23]

Tenkte rett og slett ikke på det. Har vært så vant med å aldri ha kunnet endre tittel fordi jeg kun bruker appen [emoji14]
Går nå etter at appen ble forandret da...

Redigerer inn quoten [emoji14]
Enklere å bare endre tittel på tråden enn å starte ny. Kanskje trådstarter kan gjøre det, ta bort emojiene.
 
Ja hører jo om de som fikk klaff når de prøvde det og det og da blir man jo litt nysgjerrig på om det kan funke! Selvom det kanskje var tilfeldig osv:) jeg prøver litt forskjellig nå, så kan det hende jeg kutter ut noe etterhvert... kjenner jeg er lei av hostesaft og salvie te.. og egentlig den ananas kjernen og. Men gir det en sjans til:) Hvorfor måtte du vente et halv år hvis jeg kan spørre om det? Babyverden er fint, men blir jo helt avhengig :)

Ja man vet jo ikke om det er tilfeldig eller ikke, men de er en sjanse man er villig til å ta når man blir giret opp her inne på forumet [emoji23] Nei tror ikke det var noen spesiell grunn, annet enn at han skulle bli heeeelt klar for det [emoji13][emoji23] Så fikk en slik " du skal få en baby, men ikke før om ett halvt år" [emoji85] Så da var det bare å vente da [emoji23]
 
Flytter nok inn her. Tok test på 10 i ettermiddag. Venter mensen om 2 dager til. Kritthvit test. På ann igjen!! :( ØnskermegenlitenGullfu[emoji173] Pp7 b2 el ca 6.juni. ikm 20 juni. Lykke til alle sammen. Er deppa! Håper dette blir måneden ♡

Da har jeg satt deg opp på lista [emoji4] Krysser fingrene for at dette er din måned, og at du flytter rett over i terminforum snart [emoji173]
 
Back
Topp