IKM uke 25

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Tålmodighet er ikke min sterke side. Tr har ikke dukket opp her enda, men kommer nok rett over helgen.

Så da ser vi heller fremover, og håper på mange fine streker her ,i ukene fremover :)

Gjør det gjerne enkelt for meg, og skriv slik:
NICK - PP - B - EL - IKM



Lenateacup - PP2 - B2 - EL 04.06 - IKM 19.06


TIRSDAG 20.06
ØnskermegenlitenGullfu -Pp7 b2 el ca 6.juni. ikm 20 juni.

ONSDAG 21.06
Eli86 - PP1, EL ca 8/6, IKM ca 21/6
morellen - PP 3 - B1 - EL ca. 6/6 - IKM ca 21/6
]ML - PP2 etter MA - EL 7/6 - ikm 21/6
Viprøverigjen17 - PP6 etter SA - våres første - IKM 21.6

SØNDAG 25.06
Karkri76 - PP 4 - IKM 25.06
Veienmotstorkebaby - PP2 - Barn 1 - EL 8-9/06 - IKM 25.06



TR [emoji35]
Miniknøttet
Bukett
Minime80
Silje93
Kakkelhøns
Påvilleveier91
Chanett
Babyklar89

GRAVID [emoji1348]
Bekkem
MissK
Ebbiehåpet
Persillebrille
Mon25
Abigael
Snopey
Me&mini
 
Last edited:
Da kommer jeg med et brak inn her idag... godt å få et svar i alle fall!

MrsWinchester- pp4/2 e.ma- b3- el 6/6- ikm 22/6.
 
Da kommer jeg med et brak inn her idag... godt å få et svar i alle fall!

MrsWinchester- pp4/2 e.ma- b3- el 6/6- ikm 22/6.

Ånei så kjedelig [emoji17] Jeg trodde faktisk at den satt på deg denne PP!
Her er alle symptomene forsvunnet, og murringen er kommet [emoji53]

Men NÅ skal du se den skal sitte hos oss begge [emoji173] Så skal vi rett i Mars-gruppa begge to [emoji87]
 
Ånei så kjedelig [emoji17] Jeg trodde faktisk at den satt på deg denne PP!
Her er alle symptomene forsvunnet, og murringen er kommet [emoji53]

Men NÅ skal du se den skal sitte hos oss begge [emoji173] Så skal vi rett i Mars-gruppa begge to [emoji87]

Ja jeg trodde det en stund jeg også. Lurer på om jeg kan ha hatt en kjemisk faktisk..
kjedelig at det ser som du også blir med her [emoji20] satser på de To siste setningene dine stemmer ja! [emoji3]
 
Ja jeg trodde det en stund jeg også. Lurer på om jeg kan ha hatt en kjemisk faktisk..
kjedelig at det ser som du også blir med her [emoji20] satser på de To siste setningene dine stemmer ja! [emoji3]

Ja, for testene dine var jo veldig lovende?!

Skal du gjøre noe ekstra denne PP eller? [emoji2]

Endret PP jeg ;)
 
Ja, for testene dine var jo veldig lovende?!

Skal du gjøre noe ekstra denne PP eller? [emoji2]

Endret PP jeg ;)

Ja, eller rester etter aborten. Vanskelig å vite hva det var[emoji53] men, spiller liten rolle egentlig, når får vi se fremover! Kan "heldigvis" drikke i bryllup i juni nå da. Får finne noe "positivt" å se frem til [emoji1360]

Har ikke tenkt så langt ennå faktisk.. du da? [emoji846]
 
Bukett - Pp9 - b1 - el ca 6/6 - ikm 21/6
 
Ja, eller rester etter aborten. Vanskelig å vite hva det var[emoji53] men, spiller liten rolle egentlig, når får vi se fremover! Kan "heldigvis" drikke i bryllup i juni nå da. Får finne noe "positivt" å se frem til [emoji1360]

Har ikke tenkt så langt ennå faktisk.. du da? [emoji846]

Ja man må jo bare fokusere på det positive, for viss ikke går man jo helt i kjellern [emoji15] [emoji28]
Jeg tenkte å starte tempe jeg da, for å se om det kan være noe for meg :) Ellers kommer jeg vell til å drikke te, for å prøve å få EL ett par dager tidligere. Mannen min reiser mye i jobb, og er til tider bare hjemme i helgene, så kan være litt vanskelig :/
 
Ja man må jo bare fokusere på det positive, for viss ikke går man jo helt i kjellern [emoji15] [emoji28]
Jeg tenkte å starte tempe jeg da, for å se om det kan være noe for meg :) Ellers kommer jeg vell til å drikke te, for å prøve å få EL ett par dager tidligere. Mannen min reiser mye i jobb, og er til tider bare hjemme i helgene, så kan være litt vanskelig :/

Temping er veldig interessant syns jeg. Jeg drev med det Når vi prøvde på første. Nå sover jeg for dårlig til at jeg kan gjøre det, men skulle ønske jeg kunne [emoji846]
Hvor kjøpte man den teen nå igjen? Kanskje jeg skal prøve meg på den [emoji3]
 
Gleder meg til å prøve[emoji2] Håper jeg sover godt nok til at det fungerer [emoji28] Jeg kjøpte min(e) på sunnkost. Salviete og Pukka Lakrisrot-te [emoji1303] Synest den pukkaen også var veldig grei da den er i ferdige poser, så enklere å ta med seg [emoji6]
 
Gleder meg til å prøve[emoji2] Håper jeg sover godt nok til at det fungerer [emoji28] Jeg kjøpte min(e) på sunnkost. Salviete og Pukka Lakrisrot-te [emoji1303] Synest den pukkaen også var veldig grei da den er i ferdige poser, så enklere å ta med seg [emoji6]

Håper det ja [emoji846]

Har lakrisrot teen samme funksjon som salvie?
 
Håper det ja [emoji846]

Har lakrisrot teen samme funksjon som salvie?

Ja :) Har også lest noe om bringebærbladte? Eller noe slikt :p Men jeg føler også at lakrisrot-te er litt mer "vanlig" når det er andre rundt meg :p for å ikke måtte forklare hvorfor jeg drikker salviete :)
 
Flytter inn her jeg da. :)

Jollypop - pp2- b2- el 5/6- ikm 19/6

Forrige syklus ble ekstra lang, men fører meg opp slik den vanligvis er. Skal prøve på litt el testing denne måneden. :)
 
Last edited:
Da hopper jeg inn her til dere :D
Har jo sneket litt rundt omkring her en stund, men nå er vi klare for å starte prøvinga på nr 3 etter at lillebror døde ♡
Håper på mange positive tester.

Me&mini - PP1 - B3 - EL ca 10.06 - IKM ca 24.06
 
Back
Topp