IKM uke 25

Har også kjøpt lakrisrot-te. Spent på om det har noen effekt :D
Testet den med lakrisrot og peppermynte i dag. Den var faktisk veldig god.

Men hvor mye bør man egentlig drikke pr dag?
 
Velkommen [emoji2] Håper det går vår vei denne PP [emoji1373] Har du tenkt å gjøre noe spesielt denne PP?[emoji4]

Takk! Jeg tenker jeg kjører på med salvie te denne pp og.. fortsetter med temping, el testing og grapefruktjuice for å få mer el slim... concieve + og kanskje ananas.. hva med deg?
 
Flytter inn her jeg da. :)

Jollypop - pp2- b2- el 5/6- ikm 19/6

Forrige syklus ble ekstra lang, men fører meg opp slik den vanligvis er. Skal prøve på litt el testing denne måneden. :)

Velkommen [emoji173] Da har jeg ført deg opp!
Håper det blir mange tester her inne, når den tid kommer [emoji2]
 
Da hopper jeg inn her til dere :D
Har jo sneket litt rundt omkring her en stund, men nå er vi klare for å starte prøvinga på nr 3 etter at lillebror døde ♡
Håper på mange positive tester.

Me&mini - PP1 - B3 - EL ca 10.06 - IKM ca 24.06

Velkommen inn hit [emoji173] Håper vi alle kan flytte inn i terminforum om noen få uker [emoji87]
 
Har også kjøpt lakrisrot-te. Spent på om det har noen effekt :D
Testet den med lakrisrot og peppermynte i dag. Den var faktisk veldig god.

Men hvor mye bør man egentlig drikke pr dag?

Leste ikke jeg noe om 2 for dag? Tror det var noen som hadde hatt veldig bra effekt av den, som anbefalte det [emoji1303]
 
Takk! Jeg tenker jeg kjører på med salvie te denne pp og.. fortsetter med temping, el testing og grapefruktjuice for å få mer el slim... concieve + og kanskje ananas.. hva med deg?

Oooh, fullt ut hos deg også ja :p min liste er vell ganske lik, skal begynne å tempe for første gang, så det skal bli spennende [emoji2] Ellers blir det te-drikking, grapefruktjuice og testing, masse testing [emoji13][emoji23]
Men concieve+ og ananas; når og hva? [emoji28] har lest det flere plasser men hva er concieve+ og når spiser du ananas? Det var en bit med kjerne også? Og hva skulle den hjelpe for? [emoji85]
 
Bekkem: får ikke quotet innlegget ditt [emoji14]


Kan sikkert stemme det :) lurer på om Skvirevippen sa hun hadde hatt effekt av den?
Blir spennende å se om EL kommer noe tidligere. Nå sist fikk jeg EL på cd19
 
Dere som skal teste etter EL, når tenker dere å begynne? :)
 
Oooh, fullt ut hos deg også ja :p min liste er vell ganske lik, skal begynne å tempe for første gang, så det skal bli spennende [emoji2] Ellers blir det te-drikking, grapefruktjuice og testing, masse testing [emoji13][emoji23]
Men concieve+ og ananas; når og hva? [emoji28] har lest det flere plasser men hva er concieve+ og når spiser du ananas? Det var en bit med kjerne også? Og hva skulle den hjelpe for? [emoji85]

Haha ja listen blir lengre og lengre for hver pp!! Concieve + er et glidemiddel som bedrer miljøet der nede og visstnok skal hjelpe sædcellene på en måte... og ananas inneholder et enzym som heter bromelain som skal hjelpe egget i å feste seg (litt overfladisk forklart, husker ikke detaljene) jeg spiser fra 1-5 Dpo. Fersk ananas med kjernen. Kjernen er skikkelig seig...vanskelig å tygge men hva gjør man ikke for å bedre sjansene.... lenge har du prøvd?
 
Haha ja listen blir lengre og lengre for hver pp!! Concieve + er et glidemiddel som bedrer miljøet der nede og visstnok skal hjelpe sædcellene på en måte... og ananas inneholder et enzym som heter bromelain som skal hjelpe egget i å feste seg (litt overfladisk forklart, husker ikke detaljene) jeg spiser fra 1-5 Dpo. Fersk ananas med kjernen. Kjernen er skikkelig seig...vanskelig å tygge men hva gjør man ikke for å bedre sjansene.... lenge har du prøvd?

Takk for forklaringen! :) Spørs om listen min også blir lenger etterhvert [emoji23][emoji23] Har egentlig nettopp begynt å prøve vi. Men jeg fikk "Ok" fra sambo for over ett halvt år siden, men jeg måtte vente ett halvt år [emoji85][emoji23] Så jeg har jo hengt her inne i ett halvt år og bare ventet på å få være med [emoji23][emoji23]
 
Velkommen [emoji173] Da har jeg ført deg opp!
Håper det blir mange tester her inne, når den tid kommer [emoji2]

Takk. :)
Ja, det blir det helt sikkert. :D

Før jeg ble medlem her på forumet så tenkte jeg at prøving ikke er så vanskelig. [emoji14] Men det er jo en hel vitenskap å sette seg inn i alle disse triksene som skal hjelpe. [emoji23] Kjenner at jeg må ut å handle diverse greier. [emoji13]
 
Dere som skal teste etter EL, når tenker dere å begynne? :)

Jeg begynner ca på CD 12 tenker jeg. Fikk el på CD 17 forrige syklus så da tenker jeg dag 12 er OK. Hva med deg?
 
Hvis det klaffer denne pp, når får dere termin? Jeg sjekket med babyverden sin terminkalkulator og fikk opp 1 mars :)
 
Takk for forklaringen! :) Spørs om listen min også blir lenger etterhvert [emoji23][emoji23] Har egentlig nettopp begynt å prøve vi. Men jeg fikk "Ok" fra sambo for over ett halvt år siden, men jeg måtte vente ett halvt år [emoji85][emoji23] Så jeg har jo hengt her inne i ett halvt år og bare ventet på å få være med [emoji23][emoji23]

Ja hører jo om de som fikk klaff når de prøvde det og det og da blir man jo litt nysgjerrig på om det kan funke! Selvom det kanskje var tilfeldig osv:) jeg prøver litt forskjellig nå, så kan det hende jeg kutter ut noe etterhvert... kjenner jeg er lei av hostesaft og salvie te.. og egentlig den ananas kjernen og. Men gir det en sjans til:) Hvorfor måtte du vente et halv år hvis jeg kan spørre om det? Babyverden er fint, men blir jo helt avhengig :)
 
@Bukett:
Litt usikker egentlig. Fikk EL på cd19 nå sist, men tenkte å teste ut lakrisrot-te så kanskje greit å begynne rundt cd10? Har en bunke med tester ihvertfall :D haha

Hadde jo vært greit om EL kom noen dager før :)

Blir termin 1. Mars her og om det klaffer. Men kommer jo selvfølgelig an på EL og da [emoji14]

Jeg begynner ca på CD 12 tenker jeg. Fikk el på CD 17 forrige syklus så da tenker jeg dag 12 er OK. Hva med deg?
 
Last edited:
Flere enn meg som ikke får quotet? Jeg får beskjed om at tittel ikke kan inneholde emoji :eek:
Er på android app.
 
Back
Topp