IKM uke 25

Noen som nærmer seg el? Jeg har el om ca en uke... måtte dagene gå radig frem mot Dpo for oss alle. Ellers ble det ikke temping på meg alikevel i dag, har feber og influensa så da utgikk det greit.
 
Noen som nærmer seg el? Jeg har el om ca en uke... måtte dagene gå radig frem mot Dpo for oss alle. Ellers ble det ikke temping på meg alikevel i dag, har feber og influensa så da utgikk det greit.

Tenker jeg starter å teste etter EL onsdag eller torsdag neste uke. Har EL 5 juni.. men man vet jo aldri, kanskje kommer den tidligere eller senere :joyful: Hvilke tester bruker dere?
 
Noen som nærmer seg el? Jeg har el om ca en uke... måtte dagene gå radig frem mot Dpo for oss alle. Ellers ble det ikke temping på meg alikevel i dag, har feber og influensa så da utgikk det greit.

Er vel brått et par uker til forventet el her :eek: men tester ut lakrisrot-te nå, så tenker jeg begynner å teste på CD10. Er på CD5 nå så fortsatt noen dager igjen.

God bedring ♡
 
Jeg har begynt på igjen med maca pulver! Tok det hver dag i i 3 mnd før første ble unnfanget så jeg sverger til det! Har hørt at det er blitt vanskeligere å importere til Norge, da, så får se om jeg får det jeg har bestilt fra iherb.. [emoji14]
 
Jeg har begynt på igjen med maca pulver! Tok det hver dag i i 3 mnd før første ble unnfanget så jeg sverger til det! Har hørt at det er blitt vanskeligere å importere til Norge, da, så får se om jeg får det jeg har bestilt fra iherb.. [emoji14]

Hva er macapulver?
 
Utslitt etter en dag på jobb [emoji14]
Frøkna har hatt fri sammen med pappa'n sin i dag, og vært hos oldermor. Fortsatt ikke kommet hjem, så regner med hun sovner i bilen på vei hjem snart.

Ellers håper jeg tr forsvinner iløpet av morgendagen :D
 
Noen som nærmer seg el? Jeg har el om ca en uke... måtte dagene gå radig frem mot Dpo for oss alle. Ellers ble det ikke temping på meg alikevel i dag, har feber og influensa så da utgikk det greit.

Har EL neste lørdag, så er ca likt vi da [emoji2]
God bedring [emoji173]
 
Jeg har begynt på igjen med maca pulver! Tok det hver dag i i 3 mnd før første ble unnfanget så jeg sverger til det! Har hørt at det er blitt vanskeligere å importere til Norge, da, så får se om jeg får det jeg har bestilt fra iherb.. [emoji14]

Hva gjør maca pulver?
 
Håper alle har hatt en fin helg :D
Her var samboer og jeg ute og spiste middag i går, mens frøkna var hos farmora si. Så har vi vært der i hele dag :)
I morgen skal jeg til legen og antakelig få lavere sykemld prosent :/
 
Håper alle har hatt en fin helg :D
Her var samboer og jeg ute og spiste middag i går, mens frøkna var hos farmora si. Så har vi vært der i hele dag :)
I morgen skal jeg til legen og antakelig få lavere sykemld prosent :/
Lykke til hos legen. [emoji173]️

Vi har hatt en fin helg, tanta har reist og jeg teller ned til EL [emoji14]
 
Håper alle har hatt en fin helg :D
Her var samboer og jeg ute og spiste middag i går, mens frøkna var hos farmora si. Så har vi vært der i hele dag :)
I morgen skal jeg til legen og antakelig få lavere sykemld prosent :/

Så koselig [emoji173] Her har det vert arbeid hele helgen på både meg og sambo, så lite samvær.. Lykke til hos Legen [emoji2]
 
Takk. Er vel ikke så mye spennende annet enn oppfølging av sykemelding som skjer. Tenker jeg starter å jobbe 40% fordelt på 3 dager i uka nå, så får jeg trent litt på å jobbe flere dager på rad [emoji14]


Lykke til hos legen. [emoji173]️

Vi har hatt en fin helg, tanta har reist og jeg teller ned til EL [emoji14]

Deilig at tanta har dratt, men kjedelig å vente på EL. Når forventer du?

Så koselig [emoji173] Her har det vert arbeid hele helgen på både meg og sambo, så lite samvær.. Lykke til hos Legen [emoji2]

Kjedelig med jobb da, men greit med pengene :D
 
Enda en uke til, men tenkte å teste denne pp. :) Når begynner dere andre å teste etter el? :)
Her forventer jeg ille før neste helg, men tenkte å begynne å teste i morgen på cd 10. Håper at EL kommer litt tidligere denne gangen [emoji14]
 
Back
Topp