* Skravletråd - assistert befruktning *

Satt inn egg i dag, ett muligens på frys [emoji173]️ Sååååå spent!

Gratulerer! [emoji5]
Håper du ruger lenge og vel [emoji171]
 
Da har jeg testet positiv på HCG i dag, rugedag 10! HCG kun 18, men gynekolog gratulerte meg med graviditet og sa jeg var gravid! Tidlig å teste men klarte ikke vente lenger [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer så mye :)
 
Titter innom for å hilse på og høre hvordan det går med dere om dagene? Nyter dere det fine været som vi har for tiden? Herlig at våren har kommet for fullt, synes jeg! :)
 
Titter innom for å hilse på og høre hvordan det går med dere om dagene? Nyter dere det fine været som vi har for tiden? Herlig at våren har kommet for fullt, synes jeg! :)

Hadde ikke brydd meg om regnet hele tida egentlig, siden jeg bare ligger på sofan og er kvalm uansett [emoji12]

Men kjekt at våren endelig har kommet og jeg håper alle andre koser seg ute i sola [emoji6][emoji295]️
 
Hadde ikke brydd meg om regnet hele tida egentlig, siden jeg bare ligger på sofan og er kvalm uansett [emoji12]

Men kjekt at våren endelig har kommet og jeg håper alle andre koser seg ute i sola [emoji6][emoji295]️
Håper formen din snart blir bedre[emoji171][emoji171][emoji11]
 
Hadde ikke brydd meg om regnet hele tida egentlig, siden jeg bare ligger på sofan og er kvalm uansett [emoji12]

Men kjekt at våren endelig har kommet og jeg håper alle andre koser seg ute i sola [emoji6][emoji295]️

Du har ikke mulighet til å legge deg ute i sola og være kvalm i stedet da? :p Slå to fluer i en smekk, bli brun OG ligge. ;)

God bedring!
 
Titter innom for å hilse på og høre hvordan det går med dere om dagene? Nyter dere det fine været som vi har for tiden? Herlig at våren har kommet for fullt, synes jeg! :)
Her er jeg på rugedag 6, dagene går tregt[emoji12] Men sola nytes til det fulle og hjelper på litt[emoji7]Satt ute og strikke i sola i godt over en time idag ☉☉☉☉ Herlig med vår [emoji106]
 
Her er jeg på rugedag 6, dagene går tregt[emoji12] Men sola nytes til det fulle og hjelper på litt[emoji7]Satt ute og strikke i sola i godt over en time idag ☉☉☉☉ Herlig med vår [emoji106]

Så spennende! :D Kjempedeilig med vår ja, hva har du på pinnene for tiden?
 
Så spennende! :D Kjempedeilig med vår ja, hva har du på pinnene for tiden?
Strikker kjoler til tvillingjentene til en venninne [emoji7] Greit å ha litt småstrikk å fokusere på nå[emoji6][emoji106]
 
Back
Topp