* Skravletråd - assistert befruktning *

Tr kom i dag. Og vi venter på journalen fra Porsgrunn. Den må sendes til Maigaarden så de kan se igjennom å komme frem til et opplegg for oss. Hadde så veldig håpet at vi kunne begynne denne syklusen. Alt henger på Porsgrunn nå. De skulle få sendt den så fort de hadde tid.
Håper de får sendt den kjapt. De pleier å være greie med det. Med min erfaring
 
Håper den ligger i postkasse i dag eller i morra :) er så klar for å starte på igjen.
Håper du får den kjapt[emoji4][emoji9] Er så kjedelig å vente på papirarbeid når kroppen og hodet er klar for en ny runde [emoji169]
 
Hvilken privat fertilitets kliniken kan anbefales i Norge ?

Spørs hvor du bor, men i Oslo er det hvertfall ivf-klinikken og Fertilitetssenteret. Jeg har vært hos FS og syns de var bra [emoji1360]
 
Dere som har hatt frys i stimulert syklus, med nedregulering. Hva skjer om jeg ikke har hatt el på første ul? :( skal sette prokren depot den dagen OM jeg har hatt el, men jeg har skjelden el av meg selv, så har tatt femar fra dag 3-7 denne syklusen for å hjelpe.
Tidligere sykluser har jeg brukt femar OG Ovitrelle for å få EL :/
 
Da var endelig journalen fra Porsgrunn kommet. Skal sende den til Maigaarden nå :)
Så spennende[emoji16] Spent på hva slags plan de legger for dere[emoji4]
 
Skal man ikke fortsette med crinone etter positiv test på ferskforsøk?
Ringte klinikken og spurte om mer resept, men skal visst slutte i dag siden det var ferskforsøk.
 
Skal man ikke fortsette med crinone etter positiv test på ferskforsøk?
Ringte klinikken og spurte om mer resept, men skal visst slutte i dag siden det var ferskforsøk.
St Olavs gir kun progesteron i 14 dager fra uttak så har inntrykk av at de offentlige klinikkene ikke gir progesteronstøtte lengre enn til 14 dager etter uttak nei [emoji52] På private klinikker får man ofte progesteron støtte fram til uke 7-10...
 
St Olavs gir kun progesteron i 14 dager fra uttak så har inntrykk av at de offentlige klinikkene ikke gir progesteronstøtte lengre enn til 14 dager etter uttak nei [emoji52] På private klinikker får man ofte progesteron støtte fram til uke 7-10...

Takk for svar, da er det hvertfall 'standard' offentlig.
Ble så overrasket da sykepleier sa det til meg. Får bare falle til ro og håpe kroppen tar jobben med å lage progesteron selv da [emoji1374]
 
Takk for svar, da er det hvertfall 'standard' offentlig.
Ble så overrasket da sykepleier sa det til meg. Får bare falle til ro og håpe kroppen tar jobben med å lage progesteron selv da [emoji1374]
Er nok standard ja[emoji16] så fremt man ikke har påvist lave progesteron nivå så fikser kroppen produksjon selv ja[emoji1][emoji172][emoji173] Så tror jeg de nevnte at alle eggposene også produserer litt så det går nok bra ja[emoji7]
 
Er nok standard ja[emoji16] så fremt man ikke har påvist lave progesteron nivå så fikser kroppen produksjon selv ja[emoji1][emoji172][emoji173] Så tror jeg de nevnte at alle eggposene også produserer litt så det går nok bra ja[emoji7]

Haha! [emoji23] ja, hvis de gjør det så har jeg nok progesteron ja! Fikk jo ut 14 egg.
Nå har de tatt så mye blodprøver at de har vel sjekket prog. nivået også vil jeg tro og antar den da var fin [emoji5][emoji1360]
 
Haha! [emoji23] ja, hvis de gjør det så har jeg nok progesteron ja! Fikk jo ut 14 egg.
Nå har de tatt så mye blodprøver at de har vel sjekket prog. nivået også vil jeg tro og antar den da var fin [emoji5][emoji1360]
Er så spent på den hcg verdien din jeg altså[emoji7][emoji7]
 
Back
Topp