Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Så fantastisk at du har fått dato og da veldig snart er ruger :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så fantastisk at du har fått dato og da veldig snart er ruger [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Ja det er helt herlig å tenke på at i neste uke ruger jeg[emoji177][emoji7]
 
Så bra med uttak på tirsdag :) :) Denne gangen skal det gå bra[emoji813]red[emoji813]blue
Ja nå må det gå bra [emoji177][emoji7] Tirsdag blir fint[emoji108] De har jo ikke sjokkøkt dose denne runden, bare latt meg gå på samme dose over lengre tid [emoji1] Håper det har gitt mer jevn vekst og kvalitet nå [emoji177][emoji177]
 
Ja nå må det gå bra [emoji177][emoji7] Tirsdag blir fint[emoji108] De har jo ikke sjokkøkt dose denne runden, bare latt meg gå på samme dose over lengre tid [emoji1] Håper det har gitt mer jevn vekst og kvalitet nå [emoji177][emoji177]
Det funket bedre for å få flere egg hos meg ihvertfall! :) Tror det er bedre en å øke på hele tiden:) Du fortjener gode egg etter en så lang medisinøkt nå :Heartred
 
Det funket bedre for å få flere egg hos meg ihvertfall! :) Tror det er bedre en å øke på hele tiden:) Du fortjener gode egg etter en så lang medisinøkt nå [emoji813]red
Takk gode du[emoji177][emoji177] Av det jeg så på ul nå så var de jevnere i størrelsen enn de har vært før, så jeg håper[emoji7] Haha måtte holde i den staven selv mens lengen skrev noe på pc'n etter han hadde sjekka ene siden[emoji23][emoji23][emoji23] Pass på så den ikke sklir ut var kommentaren fra legen, skal bare skrive litt jeg[emoji85][emoji85]
 
Takk gode du[emoji177][emoji177] Av det jeg så på ul nå så var de jevnere i størrelsen enn de har vært før, så jeg håper[emoji7] Haha måtte holde i den staven selv mens lengen skrev noe på pc'n etter han hadde sjekka ene siden[emoji23][emoji23][emoji23] Pass på så den ikke sklir ut var kommentaren fra legen, skal bare skrive litt jeg[emoji85][emoji85]
Blir nok bra dette :) haha, samme har jeg gjort[emoji85] Andre har bare latt den henge, de har visst mange forskjellige metoder mens de skriver :p
 
Blir nok bra dette :) haha, samme har jeg gjort[emoji85] Andre har bare latt den henge, de har visst mange forskjellige metoder mens de skriver :p
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] mer praktisk å holde i den selv syns jeg [emoji4] Hu ene dama tar den jo ut, å han nye legen skriver ofte etterpå og han er jo så forsiktig å[emoji4][emoji108]
 
Hahahahahaha, jeg dauer!!! Har selv aldri opplevd å måtte holde staven selv eller ha den hengende ut. Skulle det skje ved senere anledning kommer jeg til å tenke på denne samtalen her inne [emoji85][emoji85][emoji23][emoji23]
 
Hahahahahaha, jeg dauer!!! Har selv aldri opplevd å måtte holde staven selv eller ha den hengende ut. Skulle det skje ved senere anledning kommer jeg til å tenke på denne samtalen her inne [emoji85][emoji85][emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] jeg humra litt selv [emoji23][emoji28] Men bedre å holde selv enn å ligge å tenke enn om den ramler ut [emoji85][emoji85]
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] jeg humra litt selv [emoji23][emoji28] Men bedre å holde selv enn å ligge å tenke enn om den ramler ut [emoji85][emoji85]
Hahahaha, så sant så sant [emoji85][emoji85] bare å knipe til om det skulle skje ja [emoji13]
 
Så deilig å vite helt bestemt når du ruger til uka! Dette blir spennende :happy: Og selv om tilføringen av hormonene er over, så må vi jo virkelig håpe at de hormonene som finnes i kroppen din virkelig tar seg opp og lar deg føle litt på kvalme og humørsvingninger likevel, nettopp pga en liten spire i magen din❤️
 
Så deilig å vite helt bestemt når du ruger til uka! Dette blir spennende :happy: Og selv om tilføringen av hormonene er over, så må vi jo virkelig håpe at de hormonene som finnes i kroppen din virkelig tar seg opp og lar deg føle litt på kvalme og humørsvingninger likevel, nettopp pga en liten spire i magen din[emoji173]️
Ja[emoji7] Nå er jeg klar for å bli uggen igjen snart pga spire [emoji177][emoji177] Jeg blir somregel kvalm dagen før pos test så håper på å kjenne det samme igjen bare med en spire som blir med hele veien nå [emoji177][emoji108]

Veldig godt å ha noe konkret å forholde seg til endelig [emoji28] Litt kontrollbehov så stimuleringen er kjip siden jeg har så lite kontroll [emoji6][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Ovitrelle i morgen!! [emoji847][emoji176] Snart har du "eggløsning" snuppa! Og masse egg i kurven [emoji8]
 
Back
Topp