Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Ovitrelle i morgen!! [emoji847][emoji176] Snart har du "eggløsning" snuppa! Og masse egg i kurven [emoji8]
Ja det stemmer[emoji177] Snart el og masse fine egg[emoji16]
 
Da var siste dose Puregon satt [emoji177] Håper dette var siste dosen på lenge lenge [emoji7][emoji16] Nå er det bare 3 doser nesespray igjen og ovitrelle i morgen [emoji108][emoji108][emoji6]
e99aa51f85209ee7a9d3c6f2a538c0a9.jpg
 
Da var siste dose Puregon satt [emoji177] Håper dette var siste dosen på lenge lenge [emoji7][emoji16] Nå er det bare 3 doser nesespray igjen og ovitrelle i morgen [emoji108][emoji108][emoji6]
e99aa51f85209ee7a9d3c6f2a538c0a9.jpg

Åååå så spennende!!!

Masse lykke til!
Uttak på tirsdag da?

Bare bittelitt lutinus et par uker, så er det slutt på medisinmaset! Krysser fingrer og tær for deg at du får en blomstrende spire inni deg!!

Måtte vi ende opp i samme terminklubb!!

Halleluja :joyful:
 
Åååå så spennende!!!

Masse lykke til!
Uttak på tirsdag da?

Bare bittelitt lutinus et par uker, så er det slutt på medisinmaset! Krysser fingrer og tær for deg at du får en blomstrende spire inni deg!!

Måtte vi ende opp i samme terminklubb!!

Halleluja :joyful:
Takk takk[emoji7][emoji7] Uttak på tirsdag ja, digg etter 45 dager med hormoner [emoji177][emoji177][emoji177] Blir noen uker ekstra med lutinus/evt crinone hvis det blir spire her, men det går fint altså[emoji23][emoji23] Blir bare supertrøtt og litt kvalm av progesteron så det tåles[emoji7][emoji108]

Forrige runde sov jeg sånn 18 timer per døgn etter jeg starta med lutinus

Håper vi kommer i samme terminklubb, krysser fingrene for det[emoji177][emoji11]
 
Takk takk[emoji7][emoji7] Uttak på tirsdag ja, digg etter 45 dager med hormoner [emoji177][emoji177][emoji177] Blir noen uker ekstra med lutinus/evt crinone hvis det blir spire her, men det går fint altså[emoji23][emoji23] Blir bare supertrøtt og litt kvalm av progesteron så det tåles[emoji7][emoji108]

Forrige runde sov jeg sånn 18 timer per døgn etter jeg starta med lutinus

Håper vi kommer i samme terminklubb, krysser fingrene for det[emoji177][emoji11]

Ufff, så trasig at du blir så utrolig trøtt....:(! Da kan du jo ikke jobbe eller noe.....

Jeg blir også trøtt, ikke minst når jeg blir gravid....., men ikke SÅ ille da!

Søvn er absolutt noe jeg prioriterer så langt jeg kan da.

Håper kroppen din responderer litt annerledes denne gangen. Kanskje du slipper unna så kjipe bivirkninger denne gangen?

Sukk, hva gjør vi ikke for å få disse små....?! :):):)

Lover at det er verdt det med en liten i fanget :Heartred
 
Ufff, så trasig at du blir så utrolig trøtt....:(! Da kan du jo ikke jobbe eller noe.....

Jeg blir også trøtt, ikke minst når jeg blir gravid....., men ikke SÅ ille da!

Søvn er absolutt noe jeg prioriterer så langt jeg kan da.

Håper kroppen din responderer litt annerledes denne gangen. Kanskje du slipper unna så kjipe bivirkninger denne gangen?

Sukk, hva gjør vi ikke for å få disse små....?! :):):)

Lover at det er verdt det med en liten i fanget [emoji813]red
Heller trøtt enn hodepine[emoji23] Jobbing blir uaktuelt for min del uansett, jeg jobber natt og med min historie med sa og kjemisk er nattjobbing utelukket i første trimester [emoji4] Kjedelig å gå hjemme, men hvis det er det som skal til så er det verd det[emoji108][emoji11]

Forrige runde var jeg bare våken 2-3 timer om gangen Sovna lett på sofaen, under middagen osv[emoji85][emoji85][emoji85]
 
Heller trøtt enn hodepine[emoji23] Jobbing blir uaktuelt for min del uansett, jeg jobber natt og med min historie med sa og kjemisk er nattjobbing utelukket i første trimester [emoji4] Kjedelig å gå hjemme, men hvis det er det som skal til så er det verd det[emoji108][emoji11]

Forrige runde var jeg bare våken 2-3 timer om gangen Sovna lett på sofaen, under middagen osv[emoji85][emoji85][emoji85]

Samme her. Blir sykemeldt fra nattevaktene fom stimuleringsstart!
 
Samme her. Blir sykemeldt fra nattevaktene fom stimuleringsstart!
Bra jeg ikke er alene om den[emoji4][emoji85] Jeg gjorde det ikke første runden, men nå tar jeg alle hensyn jeg kan ta[emoji4]
 
Ja, enig. Legen min er heldigvis helt enig og samme er jobben så da føles det ok:)
Ja sånn er det hos meg også[emoji7] Fagleder bare så nå må du tenke på deg selv og gjør det du kan og må for at dette skal gå[emoji177] Er så godt m gode leger og ledere/jobb[emoji3]
 
Ja[emoji7] Nå er jeg klar for å bli uggen igjen snart pga spire [emoji177][emoji177] Jeg blir somregel kvalm dagen før pos test så håper på å kjenne det samme igjen bare med en spire som blir med hele veien nå [emoji177][emoji108]

Veldig godt å ha noe konkret å forholde seg til endelig [emoji28] Litt kontrollbehov så stimuleringen er kjip siden jeg har så lite kontroll [emoji6][emoji23][emoji23][emoji23]
Det med å ha kontroll må jeg si meg veldig enig i! Sikkert derfor jeg sliter litt nå, for jeg har alt annet enn kontroll og det liker jeg ikke. Men er vel bare å legge seg til vane for oss begge to tenker jeg :)

Håper på kvalme og positiv test for deg om mindre enn 3 uker nå altså! ❤️
 
Det med å ha kontroll må jeg si meg veldig enig i! Sikkert derfor jeg sliter litt nå, for jeg har alt annet enn kontroll og det liker jeg ikke. Men er vel bare å legge seg til vane for oss begge to tenker jeg :)

Håper på kvalme og positiv test for deg om mindre enn 3 uker nå altså! [emoji173]️
Ja vi må vel bare finne oss i å miste kontrollen litt ja [emoji85][emoji85][emoji11] Men liker det ikke [emoji23]

Kvalme pga pos test hadde vært helt fantastisk om ca 3 uker [emoji177][emoji7] åh som jeg håper[emoji177]
 
Ja vi må vel bare finne oss i å miste kontrollen litt ja [emoji85][emoji85][emoji11] Men liker det ikke [emoji23]

Kvalme pga pos test hadde vært helt fantastisk om ca 3 uker [emoji177][emoji7] åh som jeg håper[emoji177]

Vi håper med deg [emoji173]️ Måtte de neste 3 ukene fly av sted!
 
Dag 15[emoji7]

Idag var det bare nesespray kl 08 og kl 17, og nå er endelig ovitrelle satt[emoji177][emoji177]
8bd1c3f61b391d2ae6d65cdc16eb9aaf.jpg

Nå håper jeg kroppen har produsert noen fine og gode egg [emoji169][emoji169][emoji169][emoji120]

I morgen er det medisinfri dag, det skal bli bra godt etter 45 dager med hormoner[emoji16][emoji16] Alle alarmer skal skrues av for å si det sånn[emoji23][emoji23]

Tirsdag er det å møte fastende til uttak kl 08.15, digg å ha så tidlig time[emoji177][emoji169]
 
NYYYT medisinfri dag søta :D
 
NYYYT medisinfri dag søta :D
Takk[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Skal nytes max, vurderer nesten å få mannen til å sove på sofaen siden hans alarm starter kl 05 i mårra tidlig Han pendler 50 min en vei så han står opp 05/0530 ish..[emoji85][emoji85][emoji85]
 
Takk[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Skal nytes max, vurderer nesten å få mannen til å sove på sofaen siden hans alarm starter kl 05 i mårra tidlig Han pendler 50 min en vei så han står opp 05/0530 ish..[emoji85][emoji85][emoji85]

Haha! Ser det for meg, at han blir utvist sånn at du endelig skal få sove :hilarious:
Du får lodde stemninga i kveld :p
 
Back
Topp