Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Sprøytedag 12[emoji4]

Da har el slimet kommet så nå er nok kroppen greit i rute for at det blir uttak på mandag[emoji7][emoji177][emoji177] Åh er så spent på kontrollen i morgen[emoji16]

Men det var 4 folikkler på høyre side og 2 på venstre ( alltid vært få der, og smertefullt både på ul kontroll og uttak) og det er 2 mer en forrige forsøk [emoji7] Håper det er lovende. Og denne gangen var de alle ganske så jevn i størrelsen å[emoji122][emoji122][emoji122][emoji16]

Å neste uke er jeg ruger forhåpentligvis [emoji177][emoji177][emoji177][emoji7] Endelig snart ruger igjen hvis alt går bra[emoji4]
 
Dette virker så lovende! Er nesten like spent på undersøkelsen din i morgen som deg jeg :p
 
Dette virker så lovende! Er nesten like spent på undersøkelsen din i morgen som deg jeg :p
Hihi [emoji7][emoji7] heldigvis time 09.30 så slipper å grue meg halve dagen, eller risikere 1 t forsinkelse osv som d ofte blir etter lunsj ofte [emoji85][emoji85][emoji85] Håper på uttak mandag nå, og ruging innen neste uke er over[emoji7]
 
Hihi [emoji7][emoji7] heldigvis time 09.30 så slipper å grue meg halve dagen, eller risikere 1 t forsinkelse osv som d ofte blir etter lunsj ofte [emoji85][emoji85][emoji85] Håper på uttak mandag nå, og ruging innen neste uke er over[emoji7]

Jeg har trua på at det blir som du håper nå og ikke minst at det blir gull i enden av regnbuen denne gangen ❤️
 
Jeg har trua på at det blir som du håper nå og ikke minst at det blir gull i enden av regnbuen denne gangen [emoji173]️
Takk fine du[emoji177][emoji177] Å nå syns jeg du kan få til en ventespire denne mnd, det hadde vært så gøy[emoji7][emoji7]
 
Takk fine du[emoji177][emoji177] Å nå syns jeg du kan få til en ventespire denne mnd, det hadde vært så gøy[emoji7][emoji7]

Det hadde vært veldig stas, og særlig om det hadde blitt oss to sammen over mål ❤️
 
Det hadde vært veldig stas, og særlig om det hadde blitt oss to sammen over mål [emoji173]️
Det hadde vært så fantastisk[emoji177][emoji177] Jeg er bedre på å håpe for andre så nå håper jeg for oss begge [emoji177]
 
Lykke til med kontrollen i dag! Blir spennende å høre om det blir uttak på mandag :)
 
Kanskje du er inne nå? [emoji5] Lykke til! Håper på masse perfekte egg [emoji176]
 
Kanskje du er inne nå? [emoji5] Lykke til! Håper på masse perfekte egg [emoji176]
Hehe ble akkurat ropt inn idet jeg skulle svare [emoji4][emoji23]
 
Sprøytedag 13

Eggene var litt større, men ikke helt der enda.. så uttak blir på tirsdag [emoji4]
Innsett er satt til torsdag hvis alt går bra[emoji177]

Samme dose Puregon i 2 dager til, og ovitrelle og Synarela på søndag[emoji122][emoji108] Mandag blir medisinfri dag, og gjett om jeg gleder meg til den[emoji7][emoji7][emoji7][emoji23]

Var han legen som jobba på fertilitetssenteret før som jeg var hos nå, og han er så innmari flink til å forklare [emoji177] Fantastisk lege [emoji7]

Edit: Idag er det 5 år siden jeg og mannen hadde vår første date[emoji177][emoji7] Så nå har jeg kjøpt inn en øl til han og alkoholfritt til meg[emoji28] Å i kveld blir det biffsnadder til middag [emoji16] Ut å gå en liten tur etterhvert nå, viktig med gåturer for god blodsirkulasjon [emoji108][emoji108]
 
Last edited:
Hurra for fastsatt dato :D
Neste uke blir du endelig ruger igjen :D
 
Hurra! Tenk at du har uttak på tirsdag! [emoji3] det er jammen ikke lenge til. Og i slutten av neste uke er du ruger [emoji176]
 
Hurra for fastsatt dato :D
Neste uke blir du endelig ruger igjen :D
Jaaa[emoji177][emoji177] Neste uke, og nå vil jeg ruge lenge[emoji7]
Hurra! Tenk at du har uttak på tirsdag! [emoji3] det er jammen ikke lenge til. Og i slutten av neste uke er du ruger [emoji176]
Det skal bli så godt å få ruge igjen[emoji177] Innsett på torsdag neste uke [emoji177][emoji7]
 
Snart er all hodepinen, sprayingen og stikkingen verdt det [emoji179]
 
Back
Topp